Citat:
Ursprungligen postat av
MittMalmoe
De enda som bör tryckas tillbaka och det hårt är alla dessa fåniga vuxna som inskränkar på barns friheten.
Girigheten och Grisetiet har inga gränser.
Din fanatism har inga gränser.
Du är helt sanslös. Du förvirrar exempelvis andra skribenter med begreppet "mortality rate", för att sedan idiotförklara dom som inte förstår vad du menar. Det hade varit mycket enklare ifall du skrev exempelvis "dödsfall i Covid per befolkningsmängd". Men då hade du inte fått chansen att idiotförklara andra debattörer, vilket du älskar att få göra.
Du skriver "klarvaken" i dina inlägg, som att du skulle ha varit frälst med insikter som andra saknar. Du är en hispig fanatiker.
Citat:
Ursprungligen postat av
MittMalmoe
Jag hoppas verkligen ungdomarna ”hänger” och umgås mycket i sommar, dejtar och hånglar... precis som ungdomar ska göra.
Jag vill också att ungdomarna får chansen att leva normalt ungdomsliv denna sommar. Jag vill att vi lyckas pressa ner smittspridningen så mycket att ungdomarna, med gott samvete, kan ägna sig åt dom aktiviteter som du räknar upp.
Citat:
Ursprungligen postat av
MittMalmoe
De dom ligger bakom denna kampanj har redan stulit ett år av dem
Räddhararna kan ta en extra Keminjektion och låsa in sig om de nu ser fara överallt.
Skulden ligger hos Anders Tegnell. Det var han som propagerade för att smittbärarna skulle få forsa in i Sverige utan någon kontroll. Det var Anders Tegnell som lät smittan spridas, med förhoppning att bygga upp immunitet genom infektion. Det är Anders Tegnell som har stulit ett år från ungdomarna, och även från Sveriges övriga befolkning.