2021-05-23, 21:26
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja det sjukaste var ju när han sa till Tess (tror jag det var) att han inte fick vara ifred för Tanja skulle tafsa och hålla på! Han är patetisk och skyller på henne..

Han är ett jävla svin!
2021-05-23, 21:28
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Emelie kan väl åka till Dubai som glamorflicka som alla andra kvinnliga dokusåp deltagare. Hon gillar ju exotiska killar som pröjsar när hon visar upp sig i baddräkt 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

"Alla"? Vem mer än Sara Boulay eller vad hon heter har gjort det?
Bannlyst
Jag förstod aldrig varför folk röstade kvar Stephanie, för jag tittade aldrig på kvällsavsnitten.
Men nu när jag ser dom och hur dom klippt dom så förstår jag 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Medlem
Undrar vad åldern är på dom som tittar på Big Brother 2021. Bara dom yngsta kvar som dessutom beteder sig som fjortisar.
2021-05-23, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
"Alla"? Vem mer än Sara Boulay eller vad hon heter har gjort det?
Väldigt många ifrån ex on the beach och Paradise hotel. Dom har väl dragit med sig tjejkompisar. Dom hade ett helt program om Dubai tjejerna på Svt play.
2021-05-23, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Nej men sluuuuta!!! Nu såg jag avsnittet fr häromdagen, med Nardos och Emelies sk bråk.
HUR kan dom klippa ihop det så illa??? Och avsluta med Nardos bikt där hon säger att nått såå litet blir så stort i huset. Och avslutar med att Nardos LIGGER OCH GRÅTER?

What the fuck??

Det vara BARA Nardos som drev på och gjorde en icke-grej till den stora grejen. Psykisk terror är vad det är som Nardos sysslar med. Och ändå klipper dom det som att Nardos är offret i det hela.

Jag orkar inte. Jag skulle ju eg inte kolla fler avsnitt och jag ångrar mig redan.

Det är alltid så när det gäller Nardos tyvärr, därav har man minskat tittandet. Handlar om henne 100 % och allt ska alltid gynna henne. Vinner inte Tanja imorgon så vet jag inte riktigt var jag ska ta vägen, hua!
2021-05-23, 21:33
Medlem
Mouchinos avatar
Jag fattar inte hur INGEN kunde se Pedrams utstuderade manipulation han använt sig av? Jag gissar dock då Pedram verkar vara en syltrygg att han vägrar svara på liknande frågor på Insta för jag har nog aldrig hört honom erkänna hans uppenbara hyckleri och dubbelmoral. Han behöver ju inte det för vi har ju sett och hört allt och hans svängningar, istället för att säga till Judith att det var han som kände sig sugen på Tanja då det är ömsesidigt. Nej, så feg och egoistisk han är kastar han Tanja under bussen som hon inte vore ett skit värd bara för att han så gärna ville sätta på Tess och för att fokus skulle hamna på henne istället!

Allt det jag sett med Pedram tyder på att han har kraftiga Narcissistiska drag och det misstänker jag för det är så mycket i hans beteende som stämmer överens med detta. Jag har aldrig varit med om en människa som är så uppblåst av sitt eget ego så att han går sönder om någon/något negativt drabbar honom iform av att bli nedgraderad eller få kritik. Aldrig!!!
2021-05-23, 21:34
Bannlyst
När man ser avsnitten så här så tycker man inte säsongen var så dålig, men Therese skulle varit kvar och knullat för säsongen skulle blivit godkänd 🍆💦✌️
2021-05-23, 21:35
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Väldigt många ifrån ex on the beach och Paradise hotel. Dom har väl dragit med sig tjejkompisar. Dom hade ett helt program om Dubai tjejerna på Svt play.

Fyfan så patetisk!
2021-05-23, 21:35
Medlem
Fick deltagarna förra året se så många avsnitt av deras säsong? Känns som de fått kolla väldigt många denna säsong.
2021-05-23, 21:37
Medlem
Bbbloopers avatar
Ös röster på Tanja nu!!!
2021-05-23, 21:38
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ös röster på Tanja nu!!!
Självfallet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera