2021-05-23, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Minen på Tanja när Pedram säger i avsnittet (till Judith) att Tanja kanske ville göra något med honom...
Fy fan vad hon skäms över att hon hållit på med honom. När hon fick se de hångla i ett tidigare avsnitt höll hon på att bryta ihop.
2021-05-23, 21:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Två avsnitt som visar Pedrams bästa sidor. Klockrent!

Exakt och som vi har väntat på detta men detta är tillbaka kaka till Pedram som ljugit både tittarna och sina vänner upp i ansiktet. Han satt ju och manipulerade Arantxa och Kirtsy i intervjun och de ifrågasatte honom ju.. "Du, kom igen nu, vi har sett asvsnitten" Ja lite intressarad av Tess pep han väl ur sig. Så genom dessa avsnitt så kommer här några bevis om hur jävla cringe och oebhagligt Pedrams beteende har varit!

Sen har han mage och säga om Tanja.. "Neej vi är vänner och som syskon" Då svarade ju Arantxa eller Kirsty.. "Jaha som man dessutom hånglar med?"
2021-05-23, 21:14
Medlem
Jag hade hellre sett Tess sminka sig i 3838 timmar än att se nardos i final
2021-05-23, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja för j-a onödigt med tanke på ätstörningsproblematik hos unga tjejer. Tanja
t ex har ju en sån historik. Bajskommentar!

Man blir ju nästan tårögd. 🥲 Fortsätt i den stilen så blir det kaaaaaanske något av er också en vacker dag.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fy fan vad hon skäms över att hon hållit på med honom. När hon fick se de hångla i ett tidigare avsnitt höll hon på att bryta ihop.

Ja det sjukaste var ju när han sa till Tess (tror jag det var) att han inte fick vara ifred för Tanja skulle tafsa och hålla på! Han är patetisk och skyller på henne..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Förstår henne, stackarn fy fan. Pedrams värsta sidor visas verkligen i dessa avsnitt och det glädjer mig!
Medlem
Nu inser Tanja att Simon aldrig tyckt om henne. Alla gånger hon hjälpt och lyft honom är värt skit. Men de lär väl aldrig träffas igen då han kommer tillbringa tiden då föräldrarnas pengar tar slut på socialkontoret. Är det någon som är smuts så är det väl Simon!🤬
2021-05-23, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Exakt och som vi har väntat på detta men detta är tillbaka kaka till Pedram som ljugit både tittarna och sina vänner upp i ansiktet. Han satt ju och manipulerade Arantxa och Kirtsy i intervjun och de ifrågasatte honom ju.. "Du, kom igen nu, vi har sett asvsnitten" Ja lite intressarad av Tess pep han väl ur sig. Så genom dessa avsnitt så kommer här några bevis om hur jävla cringe och oebhagligt Pedrams beteende har varit!

Sen har han mage och säga om Tanja.. "Neej vi är vänner och som syskon" Då svarade ju Arantxa eller Kirsty.. "Jaha som man dessutom hånglar med?"

Han är verkligen full av skit, riktig orm
2021-05-23, 21:17
Medlem
Blaisens avatar
Fast nu när jag hör de trötta diskussionerna mellan Pedram och Tess minns jag varför jag ville ha ut nån av dem, helst Pedram. De här diskussionerna var ju varje fylla.
2021-05-23, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Man blir ju nästan tårögd. 🥲 Fortsätt i den stilen så blir det kaaaaaanske något av er också en vacker dag.

Det där får du allt utveckla, vad menar du?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han är verkligen full av skit, riktig orm

Japp han har ringlat sig som den största och mest ryggradslösa ormen i BB:s historia= Pedram
Medlem
Nej men sluuuuta!!! Nu såg jag avsnittet fr häromdagen, med Nardos och Emelies sk bråk.
HUR kan dom klippa ihop det så illa??? Och avsluta med Nardos bikt där hon säger att nått såå litet blir så stort i huset. Och avslutar med att Nardos LIGGER OCH GRÅTER?

What the fuck??

Det vara BARA Nardos som drev på och gjorde en icke-grej till den stora grejen. Psykisk terror är vad det är som Nardos sysslar med. Och ändå klipper dom det som att Nardos är offret i det hela.

Jag orkar inte. Jag skulle ju eg inte kolla fler avsnitt och jag ångrar mig redan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in