Helt ärligt tror jag hon tycker det är skönt. Hon ser lugn ut på något vis.
Hon har väl fått reda på i bikten att hon kommer vinna fast det underlättar om hon triggar de andra. Vilket kanske inte är det lättaste när det kan va svårt å få in något i den hjärnan...
Big Brother 2021
Postat av OscarOrso
Är det bara jag som får obehagliga, styck-mördare "alla-Tiskho"vibbar av Peter/pedro/Pvad han nu kallar sig? Särskilt första avsnitten. När han bara satt helt tyst och stirrade på de andra när de pratade...?
(Ja, jag är "ny". Men har funnits som en trogen läsare dagligen på FB sedan 2008) Så please don't judge me..
Huuu....
Jag minns detta. Kommer också ihåg första dygnen då han inte sa ett ord utan han satt verkligen bara och stirrade på de andra. Så sjukt passiv-agessiv människa som kunde flippa fullständigt om någon gjort något mot honom.
Nardos påstår att hon inte gillade snacket om ”blatte-grejen” o syftade då på att Pedram försökte pakta med henne pga att båda har invandrarbakgrund.
Undrar hur hon kommer känna när hon kommer ut o inser att många röstat på henne endast pga hennes hudfärg..🤔
Nardos älskar det, hon tänker bara på miljonen. Det är bara ordbajseri för att se bra ut i TV. Nardos säger att hon inte gillar tjafs men hon är fortfarande samma konfliktsökande idiot.
Nardos påstår att hon inte gillade snacket om ”blatte-grejen” o syftade då på att Pedram försökte pakta med henne pga att båda har invandrarbakgrund.
Undrar hur hon kommer känna när hon kommer ut o inser att många röstat på henne endast pga hennes hudfärg..🤔
Tror inte hon kommer gilla det. Hon vill såklart att folk ska gilla henne för den hon är. Det är inte hennes fel att det blivit som det blivit på sociala medier kom ihåg att hon är helt ovetandes där inne.
Nardos älskar det, hon tänker bara på miljonen. Det är bara ordbajseri för att se bra ut i TV. Nardos säger att hon inte gillar tjafs men hon är fortfarande samma konfliktsökande idiot.