2021-05-23, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komigeen
Nardos föräldrar borde övervägt abort, vad är detta för vidrig skapelse?
Det hade ju varit bättre farsan hade runkat ut henne på en sten å slagit ihjäl henne med träskon
2021-05-23, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Min är översvämmad för längesedan.. Jag ligger här och guppar i vätskan på golvet

Jag tror att de till och med klippte det fint i klippet som lades upp i appen om jag inte minns fel. Kommer ihåg att de också klippte bort att Nardos först blånekade att hon hade lagt sin röst på Pedram när han ställde henne mot väggen. Allt för att få Nardos i bättre dager förstås.

Önskar bara att de kunde skicka in och visa vad HON FAKTISKT SA, inte den klippta versionen. Sen kunde dom väl diskutera det här med ärlighet ett tag.
2021-05-23, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Hoppas produktionen går in och säger p.g.a Corona så måste ni 3 vara kvar i huset 2 veckor till.
Den som inte vill kan ta 50.000kr och lämna huset ikväll.
Skulle va kul att se nardos reaktion 👮🏽‍♀️😂

Hade jag varit Emelie hade jag gått, vare sig några pengar eller ej. Hon blir ju för i helvete psykiskt nedbruten därinne av idioten.
2021-05-23, 18:09
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Blev riktigt irriterad på Simon. Han skrev även att han älskade Narcos mm. Den han varit närmat med, i mina ögon, är ju Tanja. Jag fattar inte hur han tänker egentligen. 🤷‍♀️

Han sjunker och sjunker!
2021-05-23, 18:09
Medlem
Spajdors avatar
Fan vad man önskar att mösshelvetet satt i final iställer för Nardos. 🤠
2021-05-23, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
wtf? Emelie tycker att Pedram som Karl-Bertil var den roligaste figuren i ett veckotema Nej nu jävlar
Hon är ett svin!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hur kan alla säga att Emelie inte kan ta kritik? nardos har konstant kritiserat henne efter varenda avsnitt och hon har bara varit tyst
+1 är det någon som inte kan ta kritik eller att någon inte tycker som henne så är det den lilla gaphalsen!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Fan vad man önskar att mösshelvetet satt i final iställer för Nardos. 🤠

VEM SOM HELST i stället för Nardos..!
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hade inte hon en pojkvän? Minns att Emelie sa något om hennes kontoansvarigas pojkvän

Hon har bilder på en kille men det var 2019. Men ser man hennes beteende nu från olika deltagare så är hon nerkärad i Adrian. Hoppas hon hinner innan Tess som limmade senast och Peddo såg sur ut i bakgrunden. Stackars Elina och Madde. Han ser la bra ut men är en osmaklig tönt. Jag kan inte riktigt bli arg på officeren längre då han har autism men är högpresterande. En åkomma kan man inte bli arg på.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Nackdelen med Tanja är att hon aldrig tar någons sida i bråk.

Det tycker jag är en fördel. Varför ska man lägga sig i framförallt när det är så fjantigt bråk
2021-05-23, 18:11
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Önskar bara att de kunde skicka in och visa vad HON FAKTISKT SA, inte den klippta versionen. Sen kunde dom väl diskutera det här med ärlighet ett tag.

TV4 har minneshålat allt negativt Nardos sagt och gjort vid detta laget.. Synd att man inte kan gå tillbaka och titta i gamla lives (som de förvisso har censurerat sönder hela säsongen).
2021-05-23, 18:11
Medlem
Niggercam har blivit ystadsluder cam favoriseringen har bytt hora.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in