2021-05-23, 18:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekot3
Emelie kan inte hantera när någon säger åt henne att hon gör fel, trots att hon har sagt att hon har skämts när hon har tittat på avsnitten. Hon är bortskämd som förmodligen bara begär att människor ska vara henne till lags.

Hoppas Tanja eller Nardos vinner.
+1000000000
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Hahahahahha Tanja är så bra som medvetet eller omedvetet får dem att dra igår tjafset igen och se barnsliga ut
Medvetet. Hon haaaaatar stämningen. Nardos beter sig som det är en stor mammut i rummet genom att pika Emelie hela tiden. Tanja lyfter det för hon orkar inte med skiten. Dock kan hon ju inte säga "Nardos, det verkar som du har något emot Emelie?" för då talar hon för Emelie. Det är bara Emelie själv som kan lyfta det på det sättet så hon väljer att säga "Har ni något olöst?".

Bra Tanja. Rösta Tanja!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nu förstår faktiskt inte jag varför Tanja hävdar att EMELIE öht är med och skapar detta. Det är för helvete GLASKLART vem fan det är som bråkar.
Jag fattar inte heller. Hon har ju sett vad fan problemet är i flera dagar. Narcos har ju helt spårat ut mot Emelie och Emelie gör ju sitt yttersta för att undvika ett bråk.
Medlem
Grattis Nardos, nu har du förstört allt igen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ouff, vilken finalstämning..! Den går att skära med kniv.
ja så jävla tråkigt för emelie och tanja att få hela veckan och sista dagarna förstörda pga nardos
2021-05-23, 18:06
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Jävlar vad Nardos har utvecklats i huset!
Nardos säger på allvar att hon inte har varit drama i huset.

Det kanske inte ser ut så i avsnitten då TV4 inte tar med det eller klipper det fint för att de vill att hon ska vinna.

EDIT: Samtidigt som Nardos säger att Emelie har varit drama i huset.
Senast redigerad av Anonym396 2021-05-23 kl. 18:08.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
FINNS DET INGEN SOM HAR FÅTT DETTA PÅ KLIPP FÖR NU VILL JAG ATT DOM SKICKAR IN DET OCH VISAR DET SÅ ATT NARCOS KAN TA SINA JÄVLA VÄSKOR OCH DRA ÅT HELVETE.

Ursäkta. Min bägare har svämmat över.

Min är översvämmad för längesedan.. Jag ligger här och guppar i vätskan på golvet

Jag tror att de till och med klippte det fint i klippet som lades upp i appen om jag inte minns fel. Kommer ihåg att de också klippte bort att Nardos först blånekade att hon hade lagt sin röst på Pedram när han ställde henne mot väggen. Allt för att få Nardos i bättre dager förstås.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Simon kan inte släppa att Tanja varit med i PH och sitter i final nu. Han tänker att hon sitter där p ga det. Hans mogna sätt är då att slänga eventuell vänskap dom haft under bussen då han inte anser att hon som person är värd vinsten p ga detta. Hennes medverkan i PH trumfar alltså att han faktiskt lärt känna henne som människa.
Det säger en jävla massa om Simon att han gör detta.
Allt han kallat Tanja har han definitivt menat och hennes tröstande och tålamod med honom har betytt jack shit för honom. Han visar sina rätta bortskämda sidor med mindervärdeskomplexet på toppen.
Simon är en liten bortskämd horunge till alkis, hans liv går ut på att dricka tills han somnar och repeat, snart hemlös
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tanja borde ta Emelies sida i detta, har hon inte sett vem som har varit elak mot vem dom senaste dagarna?

Nackdelen med Tanja är att hon aldrig tar någons sida i bråk.
Medlem
Varför tar inte Tanja tydligt Emelies parti istället för att lägga fram det som att "tjejer, har NI ngt otalt? kan inte NI lösa det istället för att NI ska tjafsa?"
Förlåt, men i denna situation är det direkt fegt av henne.

Emelie har inget otalt mot Narcos. Emelie försöker tala lugnt och sansat och ger inga jävla pikar utan tvärtom, försöker lyfta Narcos gång på gång trots att hon inte förtjänar det ett dugg.
2021-05-23, 18:07
Medlem
Hur kan alla säga att Emelie inte kan ta kritik? nardos har konstant kritiserat henne efter varenda avsnitt och hon har bara varit tyst
2021-05-23, 18:07
Bannlyst
Hoppas produktionen går in och säger p.g.a Corona så måste ni 3 vara kvar i huset 2 veckor till.
Den som inte vill kan ta 50.000kr och lämna huset ikväll.
Skulle va kul att se nardos reaktion 👮🏽‍♀️😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in