2021-05-23, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHA hoppas du är ironisk.. Jag vet att du hatar Emelie men att de mobbar Nardos var fan årets lögn
Nardos har betett sig som en tjurig idiot hela veckan och försökt och trigga igång bråk. Tycker Tanja och Emelie har änglars tålamod som inte flippat och låst ut fanskapet på utegården ännu.

+massor
2021-05-23, 17:31
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har inte sett mycket sen Simon åkte, BB dog mer eller mindre för mig då.
Såg lite live nyss och då mobbade Emelie henne.😀
Mobbade? Haha nu har du fan tappat det Zingo.
Medlem
Mouchinos avatar
Stalkar Mergim alla deltagarna eller vad gör han, vill han få ett ansikte utåt eller ska han bevisa att han minsann kan hålla kvar sina vänner? Han är ju fan överallt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Kan han inte hålla käften om det? Måste han sänka Tanjas chanser. Sedan blir det en intervju på måndag.
Blev riktigt irriterad på Simon. Han skrev även att han älskade Narcos mm. Den han varit närmat med, i mina ögon, är ju Tanja. Jag fattar inte hur han tänker egentligen. 🤷‍♀️
2021-05-23, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Såklart, Tanja och Emelie vet inte hur dom ska prata utan att bitchen ska hugga till
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Den har varit skev i en vecka, men efter att Simon åkte har det varit helt sjukt.
Alltså jag vet inte, tycker att det är något annorlunda just nu under boxen. Både Emelie och Nardos är livrädda att ge Tanja cred eller utrymme.

Edit: exempelvis när Tanja ska ge exempel på en rolig situation och båda två snabbt, ja men det där har du redan berättat och när Tanja ändå berättar händelsen så avbryter Nardos i princip henne och vill ta nästa fråga. Skevt som sagt. Tanja ser lite frågande ut.
När frågorna handlar om andra blir stämningen mycket bättre.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-05-23 kl. 17:37.
2021-05-23, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Mobbade? Haha nu har du fan tappat det Zingo.

Nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
För sista gången lägger jag mina röster på Tanja och hoppas att fler gör det!

👍
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har inte sett mycket sen Simon åkte, BB dog mer eller mindre för mig då.
Såg lite live nyss och då mobbade Emelie henne.😀

Emelie har försökt hålla huvudet kallt medan Nardos lagt giftiga kommentarer, surat, kastat bitchblickar, bara betett sig allmänt oskönt och sänkt stämningen.. När till och med världens snällaste människa Tanja reagerar på hur Nardos beter sig så vet man att det är riktigt illa. Att sänka stämningen när det är final imorgon är riktigt dålig stil. Jag tror bara att Emelie försöker klara av att inte få ett utbrott från helvetet utan försöker hålla sig lugn fastän hon triggas från morgon till kväll nu.
2021-05-23, 17:36
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Blev riktigt irriterad på Simon. Han skrev även att han älskade Narcos mm. Den han varit närmat med, i mina ögon, är ju Tanja. Jag fattar inte hur han tänker egentligen. 🤷‍♀️
Simon kan inte släppa att Tanja varit med i PH och sitter i final nu. Han tänker att hon sitter där p ga det. Hans mogna sätt är då att slänga eventuell vänskap dom haft under bussen då han inte anser att hon som person är värd vinsten p ga detta. Hennes medverkan i PH trumfar alltså att han faktiskt lärt känna henne som människa.
Det säger en jävla massa om Simon att han gör detta.
Allt han kallat Tanja har han definitivt menat och hennes tröstande och tålamod med honom har betytt jack shit för honom. Han visar sina rätta bortskämda sidor med mindervärdeskomplexet på toppen.
2021-05-23, 17:36
Medlem
Citat:
Jag höll på att sula mobilen in i tvn när den där vidriga människan kläckte ur sig det. Skönt att Emelie ändå svarade att hon inte heller gick in for drama.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
PIKARNA till Emelie!?!??????? ”Jag gick inte in för drama”. DIN JÄÄÄÄÄVLA råtta käft

Ja jag är förbannad nu!

Hjälp mig? Kan inte hantera detta alls. Hon vänder humöret så JÄVLA SNABBT också. Från ingenstans?
2021-05-23, 17:37
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Har du inte märkt att han inte tyckt det varit rätt att hon kom in i huset pga av PH?
Troligtvis därför han själv inte är i final, tyvärr.
2021-05-23, 17:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Det jag inte förstår är varför just Tanja fick så mycket skit. Nardos har ju över 40k följare och har dessutom varit med i Tjafs! och här därifrån en plattform. Madde hade också över 40k följare och stort influencerstöd men han hackade aldrig på dem. Ponne, Jesper (tidigare i PH) också.

Förstår inte riktigt att han bara fokuserade på henne. Kanske för att han kände sig mest hotad av henne då hon har finast personlighet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in