Att Emelies kontoansvarig umgås med bl.a Nardos vänner och Adrian är hemskt.
Emelie förtjänar bättre vänner
Jag fattar inte det, när Emelie senast häromdagen hade ett långt tjafs med Narcos om att hon inte vill vara vän med Adrian. Visst, jag har vänner som umgås med folk jag inte gillar men här känner de ju inte ens varandra utan den enda gemensamma nämnaren är just Emelie.
kan bb bryta det här nu eller?! fyfan vad elak nardos är mot dom andra och ska hylla sig själv hela tiden! blir så jävla arg att lyssna på henne hur enormt elaka kommentarer hon lägger hela tiden mot emelie och tanja nu.
Hemska Emelie har fått med Tanja att mobba Nardos, synd.
HAHA hoppas du är ironisk.. Jag vet att du hatar Emelie men att de mobbar Nardos var fan årets lögn
Nardos har betett sig som en tjurig idiot hela veckan och försökt och trigga igång bråk. Tycker Tanja och Emelie har änglars tålamod som inte flippat och låst ut fanskapet på utegården ännu.
''Du Emelie har fått många följare då du är drama. Jag har inte bjudit på drama, jag är inte här för drama, jag är här för att utvecklas.'' Nardos
Måste konstant sänka andra när hon höjer sig själv
Kom ihåg, Nardos backar kvinnor till 1000%.
ja hon trycker ju ner tjejer som fan därinne och är så vidrigt elak nu och varit hela tiden så hon har ej utvecklas ett skit! kul att emelie iaf sa till henne att hon inte heller kom in i huset för att skapa drama.. men vad kom nardos in för då? trycka ner andra och höja sig själv verkar det ju som iaf