2021-05-23, 17:27
Medlem
xrlpyts avatar
Jag sitter fortfarande och tjyvhåller på mina röster.
Medlem
Mouchinos avatar
För sista gången lägger jag mina röster på Tanja och hoppas att fler gör det!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Mergim o jackie ska till vau de ville i stockholm, så ni som vill träffa er idol jalla
Fy fan, då vet jag vart jag inte ska gå. Såg i mergims live att någon Narcos-dåre tyckte det var orättvist att Bianca uppmuntrar till att rösta på Tanja. De är fan inte kloka, de hotar folk hit och dit om de inte stöttar Narcos men när kändisar väljer någon annan är det hemskt orättvist.
2021-05-23, 17:28
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos: "Ryggsäcken hade jag kunnat brösta faktiskt.. jag är ganska envis." (hon menar den Tanja vann till slut, Simon tvåa)

Hörredu din lilla köttbulle, du hade sjunkit ihop som ett korthus så fort ryggsäcken sattes på.
2021-05-23, 17:28
Medlem
så nardos hade vunnit tävlingen med ryggsäcken mot tanja påstår hon nu hahahaha hon har ju skott i ryggen så hur fan skulle hon klara det. jävla pucko!
2021-05-23, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
PIKARNA till Emelie!?!??????? ”Jag gick inte in för drama”. DIN JÄÄÄÄÄVLA råtta käft

Ja jag är förbannad nu!
Jag höll på att sula mobilen in i tvn när den där vidriga människan kläckte ur sig det. Skönt att Emelie ändå svarade att hon inte heller gick in for drama.
Medlem
Lokhacks avatar
Nardos attityd förändrades i samma stund som hon insåg att hon inte hela tiden har någon som ger henne uppmärksamhet. Tidigare har hon gått runt och pratat med folk (rättelse: till folk) och nu får hon inte hela tiden bekräftelse då Emelie o Tanja ibland har ett eget samtal vilket gör att henne negativ.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaozfumes
Kan det vara nån form av borderline personlighet? I hennes huvud ÄR hon utanför, ÄR inte omtyckt av de andra tjejerna så hon gör sina egna fantasier till sanning - och skapat ännu större avstånd till tjejerna, för då är det hon åtminstone som väljer att distansera sig från dem, och inte dem från henne. ett destruktivt beteende. En väldigt egentligen känslig och osäker person som inte har koll på impulser ännu och kontroll över sina känslor.

Ja jag förstår henne verkligen inte! Tänker att hon är van att alltid fightas i alla lägen och har svårt att kliva ur den sinnesstämningen. Hon litar inte på människor (har jag iaf kommit fram till, lite som du skriver ”känslig och osäker”).
2021-05-23, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''Du Emelie har fått många följare då du är drama. Jag har inte bjudit på drama, jag är inte här för drama, jag är här för att utvecklas.'' Nardos

Måste konstant sänka andra när hon höjer sig själv

Kom ihåg, Nardos backar kvinnor till 1000%.
Vilken jävla fitta alltså!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHA hoppas du är ironisk.. Jag vet att du hatar Emelie men att de mobbar Nardos var fan årets lögn
Nardos har betett sig som en tjurig idiot hela veckan och försökt och trigga igång bråk. Tycker Tanja och Emelie har änglars tålamod som inte flippat och låst ut fanskapet på utegården ännu.
Har inte sett mycket sen Simon åkte, BB dog mer eller mindre för mig då.
Såg lite live nyss och då mobbade Emelie henne.😀
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Nardos attityd förändrades i samma stund som hon insåg att hon inte hela tiden har någon som ger henne uppmärksamhet. Tidigare har hon gått runt och pratat med folk (rättelse: till folk) och nu får hon inte hela tiden bekräftelse då Emelie o Tanja ibland har ett eget samtal vilket gör att henne negativ.
Hennes hundar Adrian, Pedram, Simon och Mergim är inte i huset. Finns ingen som slickar hennes röv nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Den har varit skev i en vecka, men efter att Simon åkte har det varit helt sjukt.
ja nardos förstör hela den här veckan för dom andra och dom andra har fått svalt så mkt skit från henne den här veckan. hade aldrig mer pratat med den idioten så fort jag kommit ut och sluppit henne. så hon käftat och drar ner stämningen den här veckan är helt sjukt när dom andra bara vill ha kul, vara glada och njuta och det har dom sagt till henne flera flera ggr. men det skiter väl hon i

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in