2021-05-23, 17:18
Medlem
Bara jag eller är stämningen lite skev inne i huset just nu? Framförallt när de ska prata om varandra.
2021-05-23, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Fan vad jag KÄNNER Emelies magont som hon fick. Jag tror på riktigt hon egentligen bara vill gråta..

Jag vet. Det syntes verkligen att hon höll ihop det där. Sen när hon inte ens fick förklara sig... men hade det varit tvärtom, jävlar.
2021-05-23, 17:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Var på väg att skriva det tidigare idag också! 😐
Det kan omöjligt ha undgått någon att Nardos ständigt placerar sig i mitten.

9 gånger av 10 så sätter de henne i mitten ja.. allt fokus på Nardos. Det är definitivt inte en slump. Och de kommer återskapa hur de satt den första utröstningen när Nardos "klarade" sig genom att ingen behövde åka den veckan. Effektiv operation av produktionen då hon spelade på det offerkortet i veckor och Simon serverade ÄNNU mer offerstatus på silverfat när han skrek "det finns en anledning till att du är minst omtyckt i huset" när de bråkade om sängplatser.
2021-05-23, 17:20
Medlem
Så bra att Emelie har Tanja, man ser hur nära till gråt Emelie är tack vare den otacksamma idiotin
2021-05-23, 17:20
Medlem
UncleTompas avatar
Ni som tror Emelie är nära lipen (av ledsamhet) tror jag inte behöver vara oroliga. Börjar hon lipa är det nog av ilska. Känns som Emelie kan slå tillbaka mot Nardos när och om hon känner det behövs. Hon har dessutom Tanja där inne. Hade det däremot varit två Nardos och Emelie. Då hade det varit en annan sak.
Rösta Tanja!
2021-05-23, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Fan vad jag KÄNNER Emelies magont som hon fick. Jag tror på riktigt hon egentligen bara vill gråta..

Jag tror hon hade satte igång tjafs men är insiktsfull o fattar att det är inte lönt, särskilt dagen innan.
Emelie är sååååå frustrerad på nardos. Har hittat ett sätt ibland att slippa undan nardos. Ex när hon var färdigsprayad o inser att hon blir ensam m Nardos när Tanja sprayas. Skickar iväg henne ”för hon tar tid på sig” 🙌😂
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Tycker Nardos ens det är roligt att sitta i final?
Kanske beter hon sig som hon gör för att hon ser ner på de övriga finalisterna och deras "värdighet"?
Hon är så skum i brist på bättre ord.....

Det här är nog det värsta hon vart med om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Bara jag eller är stämningen lite skev inne i huset just nu? Framförallt när de ska prata om varandra.

Såklart, Tanja och Emelie vet inte hur dom ska prata utan att bitchen ska hugga till
2021-05-23, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag vet. Det syntes verkligen att hon höll ihop det där. Sen när hon inte ens fick förklara sig... men hade det varit tvärtom, jävlar.

Hade Emelie sagt ett enda ord som kunde tolkas negativt så hade Narcos flugit på henne direkt och inte slutat.

Vad är det här med att hon och Steffi var BFF:s?

Och nu "Även du Tanja, för du ser så bra ut" Mmm....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Vilken information som hänt härute? Om du antyder att Emelie gjort nåt så grovt att han inte skulle vilja rösta på henne så är du nog fel ute. Tror inte han bryr sig ett jota om hennes spekulationer eller att hon surat ibland, han vill ha en okänd vinnare och hans bror/kompis (som har den informationen) höll med på Emelie. Så sluta gråt för Simon inte röstar samma som du.

syftade på nardos kampanjen och att emelie har exonph i ryggen knappast en underdog som simon sa

sen kan du sluta bli så upprörd så fort nån skriver nåt om emelie jag skiter högaktningsfullt i vem som nu vinner jag själv kommer nog inte rösta gör jag det så blir det tanja/emelie jag röstar på har inte bestämt mig ännu
Medlem
Mergim o jackie ska till vau de ville i stockholm, så ni som vill träffa er idol jalla
2021-05-23, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nu ska jag VERKLIGEN försöka att känna in Nardos sinnesstämning och varför hon gör och säger som hon gör. Med öppna ögon och ett förlåtande sinne.

Kan det vara nån form av borderline personlighet? I hennes huvud ÄR hon utanför, ÄR inte omtyckt av de andra tjejerna så hon gör sina egna fantasier till sanning - och skapat ännu större avstånd till tjejerna, för då är det hon åtminstone som väljer att distansera sig från dem, och inte dem från henne. ett destruktivt beteende. En väldigt egentligen känslig och osäker person som inte har koll på impulser ännu och kontroll över sina känslor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in