2021-05-23, 14:32
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Tanja är fortfarande en produkt och inte BB, precis som Nardos.
Emelie är BB, en helt vanlig jävel.

Vad är då du? En biprodukt av en bajskorv? Pajas
2021-05-23, 14:34
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tanja på skärmen för en gångs skull

Nardos: Nu syns du iallafall höhöhö
Tanja: Ja.... En bikt....

Galenskap.
Medlem
Emelie etta enligt odds, leder många omröstningar och har så mycket stöd på instagram (dock inte lika mycket som Nardos men mer än Tanj). Hon har störst chans att slå Nardos så in och rösta på Emelie nu!!! Ett extra plus om hon vinner är alla OTROLIGA reaktioner vi kommer få se från Mössan, Peddi, Tess & Nardos 😆😆
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
All exponering är bra exponering. Tanja får inte ens det. Emelie får ju trots allt stå för vad hon själv sagt och gjort i huset kan en tycka.

Sant.. Synd om Tanja. Hon ser ledsen ut igen. En bikt fick hon..Mer än förra avsnittet.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Haha, de väljer avsnitten försiktigt.

Kan Emelie vara 1:a i omröstningen nu? Och Nardos en nära 2:a?

TV4 gör allt för att Nardos ska vinna.

Kanske är fel avsnitt ändå? När Vicky och Emelie gick och snackade skit om Madde.. trodde det var detta men jag kanske har fel. Detta var nog en senare fest kanske. Dessutom klippte de bort mycket av det som vi såg på liven.
2021-05-23, 14:35
Medlem
För mig är jag glad vem som än vinner, bara inte Narcos. DET F Å R INTE SKE.
Jag skulle bli dock ABSOLUT GLADAST om Emelie vinner, då jag tycker hon bidragit med mer, och helt enkelt känns mer personlig och ärlig än vad Tanja gör i huset. Jag tycker hon har fått utstå absolut mest skit där inne, tveklöst.

Och sist men inte minst, så skulle det vara så fruktansvärt tillfredställande att se Narcos min när Emelie vinner. Hon hade blivit förstörd och missunnsam som FAN. Jag tror att om Tanja istället vinner, kommer hon mer kunna acceptera det.
Även ett slag i ansiktet på Adrian, Mergim, Tess, osv.. som alla verkar avsky Emelie mer än allt! Skadeglädjen i om hon vann!
2021-05-23, 14:35
Medlem
xrlpyts avatar
Madde kom in i mitten av mars, och det här avsnittet utspelar sig 1 april, och hon är alldeles förtvivlad över Adrians bristande respons..

Helvete vad lågt ljudet är på avsnittet de får se.
2021-05-23, 14:36
Medlem
Och hur söt är inte Dompa med hans senaste instagram uppdatering där han uppmanar alla att rösta på Emelie. Dompas ord är min lag😎
2021-05-23, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Känner samma, röstat på Emelie men unnar alla vinsten

Ja, de är alla värda en vinst , man har ju såklart någon som man tycker lite extra om. Men så här nu på slutet så spelar det inte så stor roll vem som vinner, tycker det är så kul att det ändå är tre starka tjejer med olika personligheter som sitter i final.😘👏
Medlem
Ridnes avatar
Åhh bra..Tanjas fina pepp med Madde kom med iallafall <3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejtoastz
Emelie etta enligt odds, leder många omröstningar och har så mycket stöd på instagram (dock inte lika mycket som Nardos men mer än Tanj). Hon har störst chans att slå Nardos så in och rösta på Emelie nu!!! Ett extra plus om hon vinner är alla OTROLIGA reaktioner vi kommer få se från Mössan, Peddi, Tess & Nardos 😆😆
Finns inte en chans att jag röstar på någon annan än Tanja! Tanja ska vinna!!!
2021-05-23, 14:38
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Och hur söt är inte Dompa med hans senaste instagram uppdatering där han uppmanar alla att rösta på Emelie. Dompas ord är min lag😎

Dompa är förhäxad och du bör inte lyssna på honom de närmsta dagarna.
2021-05-23, 14:38
Medlem
Citat:
Tanja har flest stöd på facebook så det jämnar ut sig, den man ska rösta på är tanja, bra försök dock

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in