2021-05-23, 14:00
Medlem
xrlpyts avatar
Oj, ett avsnitt på skärmen bara sådär.
2021-05-23, 14:01
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Håller med, vet inte varför man ska ”köpa” BB’s tillrättalagda vinnarkandidater! Tanja har vuxit på mig till slutet och hon är väl den jag kan tänka mig få vinna efter Emelie. Men jag vill ha en vinnare som själv ansökt, jobbat sig fram trots hon var helt okänd och vuxit trots motgångar bråk och tårar. En äkta BB historia!

Yep. Exakt så.
Jag har ju varit med sedan första programmet, 2000. Köpte då parabol just för att få in programmet på den tiden då jag hade hört talas om det på en Broadcastmässa i Montreux 1997. Då stod båda grabbarna Mol och Ende i ett bås och sålde in idéer. Jag älskade konceptet då och jag gör det nu.
2021-05-23, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Detta måste vara den bästa bb säsongen någonsin. Inte bara att alla sex som kom till finalveckan var värdiga vinnare så sitter mina tre favoriter i finalen! Oavsett vem som vinner så kommer jag att bli glad! Emelie har varit min nr 1 sedan vecka två så har självklart röstat på henne. Tycker hennes utveckling har varit så rolig att följa och jag hoppas inte att hon gömmer sig i sin källare i ystad nu för vill följa henne mer! Nardos är en underbar person så kommer bli så glad om hon vinner, även om jag tröttnat på henne nu på slutet. Tanja går inte att inte tycka om. Helt underbar och fantastisk, hade hon varit där från start så tror jag att hon hade vunnit men är lite tveksam nu för enligt mig ska vinnaren ha varit där i hundra dagar. Men Tanja som person förtjänar mer än en miljon så kommer ej bli besviken om hon vinner!

Vilka pangbrudar! Ska bli riktigt kul att se finalen imorgon!

”Bästa säsongen någonsin” hallå? Har du sett Big brother innan? Kolla från 2000 och fram och kom tillbaka sen. TV4 har förstört konceptet.
Medlem
1754s avatar
Såg ett inlägg på något av BB's sociala medier där någon kritiserade att dom inte tar in vanligt folk, utan influencers, ibland folk som dom sökt upp själva. Då svarade produktionen ( som dom sällan gör ) "Vi väljer vilka vi vill. 🙂".
Medlem
bianca la ut om tanja, sitt ner emelie o nardos fans.
2021-05-23, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Såg ett inlägg på något av BB's sociala medier där någon kritiserade att dom inte tar in vanligt folk, utan influencers, ibland folk som dom sökt upp själva. Då svarade produktionen ( som dom sällan gör ) "Vi väljer vilka vi vill. 🙂".

Ja vilket ju är helt rätt.

Vill de göra ett sånt program, så gör de det
2021-05-23, 14:05
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ja vilket ju är helt rätt.

Vill de göra ett sånt program, så gör de det

Och dom vet att folk tittar ändå eftersom detta är ett beroendeframkallande program. Men det är fortfarande fel att totalt skita i tittarna.
2021-05-23, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
... ah tjena

Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag kontaktade spelbolagen för att få odds inför finalen i morgon.
Här är dom nya oddsen.

Big Brother 2021
Vinnare
Emelie Svensson
2.25
Tanja Ingebretsen
2.50
Nardos Alberto
2.50

Nardos stod i 3.50 i fredags.

TANJA kommer vinna, med all rätt Bianca Ingrosso har lagt upp för 20 min sen på instastory att rösta på henne. Värdigaste vinnaren av de tre.
2021-05-23, 14:06
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
bianca la ut om tanja, sitt ner emelie o nardos fans.
Har lite betydelse då Biancas följare är i princip de samma som tittar på BB och har sina följare redan valda.
Lugnt i båten.
2021-05-23, 14:07
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
TANJA kommer vinna, med all rätt Bianca Ingrosso har lagt upp för 20 min sen på instastory att rösta på henne. Värdigaste vinnaren av de tre.
Se på fan. Det har hon faktiskt!
Tanja mot miljonen, RÖSTA TANJA!
2021-05-23, 14:09
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow

Fjärilar i magen 🥰
2021-05-23, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nästan synd att Emelie blivit så populär, hon och Tanja konkurrerar om rösterna från alla oss som inte vill se Nardos vinna.
Jag tänkte rösta på den som har störst chans att slå nardos, men det finns för få mätningar.
Så jag röstade på Tanja.
Vinner Emelie så är det helt ok, hon har varit underhållande på slutet och står upp mot nardos 👮🏽‍♀️✌️
Bra choice. med tanke på att bianca la ut om tanja så borde ALLA Rösta på tanja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in