2021-05-23, 12:06
Medlem
1754s avatar
Har tittat på liven i 10 min nu. Det är bara jag, jag, jag, jag, för Narnia hela jävla tiden. Och hon har sett bitchig ut hela jävla tiden.
2021-05-23, 12:08
Bannlyst
Nästan synd att Emelie blivit så populär, hon och Tanja konkurrerar om rösterna från alla oss som inte vill se Nardos vinna.
Jag tänkte rösta på den som har störst chans att slå nardos, men det finns för få mätningar.
Så jag röstade på Tanja.
Vinner Emelie så är det helt ok, hon har varit underhållande på slutet och står upp mot nardos 👮🏽‍♀️✌️
2021-05-23, 12:08
Medlem
Tanja kan inte ens få lite yogamusik

edit: nu fick dom musik efter typ 5 min
Senast redigerad av chokladvanilj 2021-05-23 kl. 12:11.
2021-05-23, 12:12
Bannlyst
Jag öppnade ett nytt instakonto igår, gick in på BB’s insta och kritiserade nardos för hon var taskig mot Emelie och förstör stämningen,skrev på ett sakligt sätt.
Idag var jag blockad, dom är helt störda och man får inte kritisera Negern 👮🏽‍♀️😡👮🏽‍♀️😡👮🏽‍♀️😡
2021-05-23, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tanja kan inte ens få lite yogamusik
Tanja har knappt inte fått ett skit, har hon fått något har de andra med lystna blickar sett till att roffa åt sig.
2021-05-23, 12:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag öppnade ett nytt instakonto igår, gick in på BB’s insta och kritiserade nardos för hon var taskig mot Emelie och förstör stämningen,skrev på ett sakligt sätt.
Idag var jag blockad, dom är helt störda och man får inte kritisera Negern 👮🏽‍♀️😡👮🏽‍♀️😡👮🏽‍♀️😡

De måste givetvis sopa undan alla spår som tyder på att inte hela Sverige avgudar deras chokladprinsessa de valt ut att få en miljon.
2021-05-23, 12:17
Medlem
Stummakorianderss avatar
Detta måste vara den bästa bb säsongen någonsin. Inte bara att alla sex som kom till finalveckan var värdiga vinnare så sitter mina tre favoriter i finalen! Oavsett vem som vinner så kommer jag att bli glad! Emelie har varit min nr 1 sedan vecka två så har självklart röstat på henne. Tycker hennes utveckling har varit så rolig att följa och jag hoppas inte att hon gömmer sig i sin källare i ystad nu för vill följa henne mer! Nardos är en underbar person så kommer bli så glad om hon vinner, även om jag tröttnat på henne nu på slutet. Tanja går inte att inte tycka om. Helt underbar och fantastisk, hade hon varit där från start så tror jag att hon hade vunnit men är lite tveksam nu för enligt mig ska vinnaren ha varit där i hundra dagar. Men Tanja som person förtjänar mer än en miljon så kommer ej bli besviken om hon vinner!

Vilka pangbrudar! Ska bli riktigt kul att se finalen imorgon!
2021-05-23, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Tanja har knappt inte fått ett skit, har hon fått något har de andra med lystna blickar sett till att roffa åt sig.

Inte ens tv-tid Var väl vid militärveckan när hon fick så mycket kärlek för sin inställning som man bestämde att fasa ut henne helt. Slutade kolla på avsnitten för man såg bara Nardos, Emelie, Madde och Adrian.
2021-05-23, 12:19
Medlem
Kollat på lite PH avsnitt när Tanja var med. Vann hon 350 000kr ?! eller fick hela gänget dela på 350 000kr?
2021-05-23, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Vi behöver inte göra någonting.
Ni undermänniskor är så bra på att utrota varandra över ett hegge braj eller en femma ladd ändå.

Varje gång vi läser om en "gängskjutning" jublar vi.
En död "ortenkrigare" och ett gäng gärningsmän på kåken. 5-0 till Sverige. Fortsätt med eran självsanering är ni snälla.

Men nu är jag OT igen, ber om ursäkt.

MVH/Gnomegirl.

haha typisk tjock white trash hora på flashback, sitt i din husvagn feta ruttna hora
2021-05-23, 12:23
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Kollat på lite PH avsnitt när Tanja var med. Vann hon 350 000kr ?! eller fick hela gänget dela på 350 000kr?

Sov du samtidigt eller? Hon vann inte ett smack.
2021-05-23, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Sov du samtidigt eller? Hon vann inte ett smack.

Nä. Programledaren sa ju att dom som hade åkt ut antingen fick dela på 350 000kr eller fick det var. När han Sebbe släppte kulan. Dom lyckades ju övertala honom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in