2021-05-23, 13:26
Medlem
Emelie jämför sin offentlighet med prinsessan Diana😃 Hybris? nä inte nå
2021-05-23, 13:26
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Hon är säkert fullast och spottar åt grannarna.

lagar och regler gäller överallt. Håll avstånd o umgås inte med personer som inte är i din närhet dagligen. Speciellt inte o dom i sig träffar andra människor hela tiden. Bara dit med polisen.

jo hört att Lisa Anckarman ska in o styla, vet ej om d e sant dock.

Det är väl https://www.banijayrights.com/ som har rättigheterna som jag skrev innan och dom har ju mastiff produktionsbolag också som dom köpte upp för några år sedan. och meter är en del av dom med eller har dom bara köpt rättigheterna av dom för BB.

Banijay är de som tog över hela Endemol. Banijay ägs till största delen av LDH som är ett japanskt jättebolag.
Den andra ägaren, dock mindre, ägs av Vivendi. Så det är fortfarande så att rättigheterna och produktionen ligger i samma bolag. TV4 köper både konceptet och produktionen från Meter.

TV4 är ju ägt av staten, genom Telia, till nästan 40%, men det är ju känt. Staten, eller regeringen, har ju också ett ansvar.
Senast redigerad av GhangBangTanja 2021-05-23 kl. 13:30.
2021-05-23, 13:30
Medlem
Ridnes avatar
Jag var bitter innan jag började kolla på den här säsongen. Jag är ännu mer bitter nu. Tack tv4 för att ni riggat och förstört ett jävla UNDERHÅLLNINGSPROGRAM för att ni är så kåta på att rigga fram en svart kvinna som vinnare för er politiska agenda. Aldrig mer så kallat "reality"-program i tv4s regi ska jag slösa min tid på. Jävla mygel!
2021-05-23, 13:31
Bannlyst
Tror att över hälften av dom som kommer rösta på nardos inte ens tittar på Big Brother!
Denna final kommer tydligen handla om rasism, trots att det inte finns nån rasism i huset 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
2021-05-23, 13:31
Medlem
Emelie och Tanja ❤️❤️❤️

Sitter och snackar som riktiga kompisar nu på utegården. Gott att se.

"Nu kommer vi kunna gå ut ur huset tillsammans!"

Så söta och peppade. Jag hoppas kunna sluta säsongen i dur i sinnet.
Senast redigerad av nudelfan 2021-05-23 kl. 13:34.
2021-05-23, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Vem röstar folket på mest av Tanja och Emelie?
Vem är det smartast att lägga en röst på av dessa två?

Emelie såklart! Emelie har fått alla fördelar av tittarna o hon vann i stort sett alla omröstningar
2021-05-23, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Smällfeta ojudith har fortfarande inte lagt ut om rösta på tanja inte för att jag bryr mig men högst anmärkningsvärt
Bevisar bara hur falsk hon var som person
2021-05-23, 13:35
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Emelie och Tanja ❤️❤️❤️

Sitter och snackar som riktiga kompisar nu på utegården. Gott att se.

"Nu kommer vi kunna gå ut ur huset tillsammans!"

Så söta och peppade. Jag hoppas kunna sluta säsongen i dur i sinnet.
Tråkigt att de måste gå in i huset till Nardos.
2021-05-23, 13:36
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Emelie är den enda av de tre som sökt till programmet själv. Att TV4 ville ha med Nardos redan förra året säger en hel jävla del om hur desperata produktionen varit att få med henne.

Det är just därför jag röstar på Emelie, hon är det sista spåret kvar av gamla BB.
Hur mycket man än tycker att Tanja eller Nardos är jättefina personer så är de båda produkter som är inskickade av produktionen.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Smällfeta ojudith har fortfarande inte lagt ut om rösta på tanja inte för att jag bryr mig men högst anmärkningsvärt

Tror rasisten Judith är rädd för Nardos fans 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nästan synd att Emelie blivit så populär, hon och Tanja konkurrerar om rösterna från alla oss som inte vill se Nardos vinna.
Jag tänkte rösta på den som har störst chans att slå nardos, men det finns för få mätningar.
Så jag röstade på Tanja.
Vinner Emelie så är det helt ok, hon har varit underhållande på slutet och står upp mot nardos 👮🏽‍♀️✌️
+
2021-05-23, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugitout
Emelie såklart! Emelie har fått alla fördelar av tittarna o hon vann i stort sett alla omröstningar

Emelie. Självklart för mig 🤗

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in