2021-05-23, 12:43
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Att man ens kan med. Jag har vart dålig på att titta dom sista dagarna, men är det något jag har missat för att Nardos ska bete sig så här? Lite läskigt ändå.

Byt ut Nardos mot dompalööv!
Jag tror allt förändrades under Honesty när Nardos flippade på Emelie. Men jag tror att de alltid har hatat varandra och att de bara ville tävla om Joel. Den pojken var alltid tvungen att trösta Nardos på festerna då hon gnällde om att hon inte var någons nummer 1.

Jag tror Nardos stör sig något fruktansvärt på Emelie med tanke på alla pikar och försök till bråk. Emelie tror jag förstår att det inte är värt att lägga energi på Nardos speciellt efter hon fick se avsnitten och hur det klipptes där. Det är finalveckan och Emelie räknar bara ner dagarna och sedan behöver hon aldrig träffa Nardos igen om hon inte vill.
2021-05-23, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JIP2
Jag kan inte ens se det cmore längre, det försvann igår så någon annan som haft problem? Vill ju inte börja missa nu.

Jag hade stora problem att se via appen i min TV (Samsung) i morse. Avinstallerade och hämtade igen, sen funkade det.
2021-05-23, 12:45
Medlem
Nardos hade helt klart fått lämna den där gången i början av säsongen när hon satt löst med Emelie och någon annan. Men bb fick panik och la röstningen ”i händerna” på oss tittare och låtsades att vi röstat att vi ej ville ha ut någon den veckan.

Det var när nardos inte alls var omtyckt av varken deltagare eller tittare så hon hade åkt ut om inte bb mixtrat med resultatet.
2021-05-23, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Det är bara fel att låta Nardos vinna, det kommer inte alls gynna henne utan bara få henne att fortsätta med sin vidriga attityd som hon har haft nu mot slutet.

Det går inte att neka att hon har ju varit en stor karaktär som har bidragit med mycket till årets säsong men hon saknar väldigt mycket som gör att jag inte alls ser henne som en vinnare.

Hon måste lära sig att se saker från andras perspektiv och att respektera vad andra känner och tänker, hon kan inte fortsätta berätta för andra människor hur dom ska känna och tänka!
Varje gång hon har haft en diskussion men någon angående konflikt så har hon alltid fått berätta EXAKT hur hon känner men aldrig låtit andra personen få berätta sin del tillslutet.
Sen hur hon flera gånger har fryst ut människor pga en konflikt dom har gör inte saken bättre eller hur hon ifrågasatte Tanjas personlighet.

Ett annat exempel är hur Katti flera gånger försökte lösa problemet hon hade med Nardos. Katti trodde flera gånger att det äntligen var bra mellan dom, men gång på gång så skulle Nardos dra upp deras konflikt och påminna Katti om att hon inte har släppt det!

Ett annat situation som stör mig är den gången Tanja, Pedram och Simon valde att blockera Mergim. Hon sa INGETING eller försökte argumentera emot. Hon pressade Pedram till att avgöra hela grejen och sen gick ut skyllde allt på dom tre andra och låtsades vara helt förkrossad över deras val. Detta är ett exempel på hennes obefintliga förmåga att ta ansvar och hur hon alltid skyller saker på andra.

Jag vet att t.ex. Emelie inte heller har varit felfri men hon har väldigt mycket självdistans. Hon inser sina misstag när hon ser dom i efterhand. Det skulle Nardos aldrig göra, utan enligt henne är alla andra förutom henne problemet.
Sen Tanja är ju den mest genuina människan som finns, alltid tänkt på alla andra mer än sig själv.

Tycker det är nästan vidrigt att folk vill att Nardos ska vinna efter hennes upprepande fula beteende.

Instämmer.
Folk tror man är rasist för man inte gillar Nardos.
Jag tycker Nardos har varit underhållande att titta på och skratta åt, kanske t.o.m den deltagare som bidragit med mest underhållning, där ligger hon i topp.
Men sen har vi den andra sidan av henne där hon är bråkig, sur, egoistisk, förstör stämningen osv, där ligger hon också i topp, och då är man ingen värdig vinnare av Big Brother.
2021-05-23, 12:49
Medlem
__Alez__s avatar
Ni som fortfarande inte röstat se nu till att lägga er röst på Tanja så ror hon hem detta skräp.
2021-05-23, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.C.
Vinnare av BB2021....

NARDOS.

YEEEEESSSSSS ÄÄÄÄÄT UPP ERAT BAJS.
Gå och trolla på instagram din lilla fjant, här vinner ingen neger. såvida in produktionen förbestämt men då är det FUSK
Medlem
När folk duschar https://imgur.com/wwHnMMf
När Nardos duschar https://imgur.com/oEurEic
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag hade stora problem att se via appen i min TV (Samsung) i morse. Avinstallerade och hämtade igen, sen funkade det.

Stod det något om abonnemanget för dig med? För har inte ändrat något så förstår inte vad som kan ha hänt.
2021-05-23, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.C.
Bästa av allt, efter Queen har kammat hem miljonen så kommer hon ut, kommer BOMBAS MED KÄRLEK och därefter göra flertalet samarbeten där hon tjänar storkovan och kommer göra era årslöner på 2-3 samarbeten, hur känns det rasisthorungar? Sitt ni hemma, bit på era smutsiga naglar, fortsätt hata och förpesta era redan förpestade hjärtan med våra Queen kommer MAKE SOME $$$$.

Åh vad härligt att allt hat ni skrivit.i snart 100 dagar har lett till.Nardos.i final och snart vinst, snacka om att äta bajsmacka DELUXE.

Haaaahahahahha
haha det trodde du va, hon kommer få den största hatstormen i bbs historia
det enda hon gjort i denna säsong är gapat och varit en otrevlig neger fråga vem som helst som inte är nardos fan
2021-05-23, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JIP2
Stod det något om abonnemanget för dig med? För har inte ändrat något så förstår inte vad som kan ha hänt.

Fick ingen bild alls, ingen text heller. Det var helt svart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
När folk duschar https://imgur.com/wwHnMMf
När Nardos duschar https://imgur.com/oEurEic
Hahah det där är så sant... vet inte hur många gånger de bytt kamera till den inne i duschen när både Tanja och Emelie stått topless och duschat... men när prinsessan går in i badrummet stängs allt av
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Instämmer.
Folk tror man är rasist för man inte gillar Nardos.
Jag tycker Nardos har varit underhållande att titta på och skratta åt, kanske t.o.m den deltagare som bidragit med mest underhållning, där ligger hon i topp.
Men sen har vi den andra sidan av henne där hon är bråkig, sur, egoistisk, förstör stämningen osv, där ligger hon också i topp, och då är man ingen värdig vinnare av Big Brother.

Fast själv kan jag tycka att om man drar in hennes hudfärg eller etnicitet i ett argument så är det rasism, då detta oväsentligt. Annars så kritiserar man henne precis som alla andra deltagarna, vilket inte betyder att man är rasist.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in