Citat:
Ursprungligen postat av
Sar00
Det är bara fel att låta Nardos vinna, det kommer inte alls gynna henne utan bara få henne att fortsätta med sin vidriga attityd som hon har haft nu mot slutet.
Det går inte att neka att hon har ju varit en stor karaktär som har bidragit med mycket till årets säsong men hon saknar väldigt mycket som gör att jag inte alls ser henne som en vinnare.
Hon måste lära sig att se saker från andras perspektiv och att respektera vad andra känner och tänker, hon kan inte fortsätta berätta för andra människor hur dom ska känna och tänka!
Varje gång hon har haft en diskussion men någon angående konflikt så har hon alltid fått berätta EXAKT hur hon känner men aldrig låtit andra personen få berätta sin del tillslutet.
Sen hur hon flera gånger har fryst ut människor pga en konflikt dom har gör inte saken bättre eller hur hon ifrågasatte Tanjas personlighet.
Ett annat exempel är hur Katti flera gånger försökte lösa problemet hon hade med Nardos. Katti trodde flera gånger att det äntligen var bra mellan dom, men gång på gång så skulle Nardos dra upp deras konflikt och påminna Katti om att hon inte har släppt det!
Ett annat situation som stör mig är den gången Tanja, Pedram och Simon valde att blockera Mergim. Hon sa INGETING eller försökte argumentera emot. Hon pressade Pedram till att avgöra hela grejen och sen gick ut skyllde allt på dom tre andra och låtsades vara helt förkrossad över deras val. Detta är ett exempel på hennes obefintliga förmåga att ta ansvar och hur hon alltid skyller saker på andra.
Jag vet att t.ex. Emelie inte heller har varit felfri men hon har väldigt mycket självdistans. Hon inser sina misstag när hon ser dom i efterhand. Det skulle Nardos aldrig göra, utan enligt henne är alla andra förutom henne problemet.
Sen Tanja är ju den mest genuina människan som finns, alltid tänkt på alla andra mer än sig själv.
Tycker det är nästan vidrigt att folk vill att Nardos ska vinna efter hennes upprepande fula beteende.
Instämmer.
Folk tror man är rasist för man inte gillar Nardos.
Jag tycker Nardos har varit underhållande att titta på och skratta åt, kanske t.o.m den deltagare som bidragit med mest underhållning, där ligger hon i topp.
Men sen har vi den andra sidan av henne där hon är bråkig, sur, egoistisk, förstör stämningen osv, där ligger hon också i topp, och då är man ingen värdig vinnare av Big Brother.