2021-05-23, 01:47
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Vi är nog överens om att denna produktion har gjort sitt for ever 👎

Meter ägs av Endemol som skapade Big Brother, alltså har de alla rättigheter. Att någon annan koncern skulle få göra BB är kört. Big Brother ser olika ut i andra länder. Sverige är det mest liberala landet i världen så några ändringar i BB kommer inte att hända. Åldersgräns för Big Brother i Sverige är 7 år.
2021-05-23, 01:47
Medlem
Ridnes avatar
Fan så många jobbiga BardosGang-idioter som hittat till tråden och spammar den.. kan inte fanskapen hålla sig till instagram och låta oss normala få ha vår frizon här?
2021-05-23, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
VA?!! Är Simpan vaken fortfarande?!
Edit: Nevermind, jag kom på varför nu.
Ja, han har väl tillgång till annat än inne i huset.
2021-05-23, 01:51
Medlem
Vinnare av BB2021....

NARDOS.

YEEEEESSSSSS ÄÄÄÄÄT UPP ERAT BAJS.
2021-05-23, 01:51
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag kan inte ta åt mig äran för det scoopet.. såg det i tråden några dagar innan jag skrev det igår Vet inte vem det var som luskade ut det men jag har svårt att tro att det är en slump faktiskt.... att finalen är just på Eritreas nationaldag. Känns nästan som de skrattar oss rätt upp i synen med riggningen. Tv4 skålar för ännu en "lyckad" påverkansoperation.

Det är definitivt ingen slump!
Det är snarare ett bevis på att de shekelsnortande sionisterna på fyran blåst alla tittare från början.
Jag blev desillusionerad redan förra året med deras mygel och när jag såg deltagarna presenteras detta år tänkte jag direkt när jag såg Nardos: "Aha! Där har vi fyrans utsedda vinnare"
Tyvärr verkar det som jag hade rätt.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-23, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Polis ska bryta upp festen. böter för corona lagar. Dyra böter. fängelse för upprepade liknande händelser. jaaa
Vinnaren av Big Brother betalar böterna
2021-05-23, 01:55
Medlem
1754s avatar
Stackars Simons mammas grannar. Full fest vid den här tiden på natten.
2021-05-23, 01:56
Medlem
Bästa av allt, efter Queen har kammat hem miljonen så kommer hon ut, kommer BOMBAS MED KÄRLEK och därefter göra flertalet samarbeten där hon tjänar storkovan och kommer göra era årslöner på 2-3 samarbeten, hur känns det rasisthorungar? Sitt ni hemma, bit på era smutsiga naglar, fortsätt hata och förpesta era redan förpestade hjärtan med våra Queen kommer MAKE SOME $$$$.

Åh vad härligt att allt hat ni skrivit.i snart 100 dagar har lett till.Nardos.i final och snart vinst, snacka om att äta bajsmacka DELUXE.

Haaaahahahahha
2021-05-23, 01:56
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Hahaha.
Hon har betonat gång på gång att hon inte vill bli förknippad med Tjafs.
Vilka pajasar

Det är nog bara en lögn bland andra. Hon är nog rätt nöjd med sin medverkan.
2021-05-23, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Stackars Simons mammas grannar. Full fest vid den här tiden på natten.
Hoppas dom utröstade inte får komma till finalen hoppas Big Brother får information om vad som händer.

Dom lär inte få släppas in i studion på måndag pga ev smittorisk
2021-05-23, 02:01
Avslutad
Är så jäkla glad att Simon som var min favorit från start (sedan tog Emelie över lite ) vill att Emelie ska vinna! Han sa det i sin live. Fan du är så grym Simon om du läser detta..great mind thinks alike. Jag grät en skvätt när du fick lämna

Och som andra säger, det står mellan Emelie och Nardos..vem ska vinna?Självklart går min röst till! EMELIE!
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-23 kl. 02:07.
2021-05-23, 02:01
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Är glad att de är i slutet av säsongen som krypen hittat hit så man har sluppit dras med dem tidigare.

Nu kan de spamma hur mycket de vill innan tråden stängs för gott av mod. Jag har redan lagt min röst på Emelie.

Ser framför mig hur drev i framtiden kommer fortsätta motiveras av att tio personer skrivit något i ett internetforum.

Folk är dumma i huvudet, men det är ju ingen nyhet.

Håller med. Bäst är om det skapas en lista med dessa troll som publiceras i tråden, sen är det bara att ignorera idioterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in