Det har varit ett antal tävlingar nu men jag minns inte denna heller faktiskt. Trots det så är det Victoria längst bort (den mörkhåriga) med flätor i hela hårbotten och hon har ju röstats ut. Så antingen har du och jag selektivt minne angående tävlingar eller så har detta moment/tävling utgått?
Nu visade de den tävlingen i en trailer för nästa vecka så det var Olivia och inte Victoria precis som många har sagt.
Rent taktiskt är det väl bättre få ut de största konkurrenterna så att man har något kompisband borde inte spela in ju längre tävlingen lider. Men har inte kollat tidigare, det kanske är öråd och liknande igen?
Nu åkte ju båda jokrarna vilket lika gärna kan betyda att de stod längst ner på värdiga vinnare-listan. Har själv inte sett avsnittet, men de hann väl aldrig prata ihop sig inför det andra örådet? Vilket, i min bok, indikerar på att det finns en uttalad turordning.
Nu åkte ju båda jokrarna vilket lika gärna kan betyda att de stod längst ner på värdiga vinnare-listan. Har själv inte sett avsnittet, men de hann väl aldrig prata ihop sig inför det andra örådet? Vilket, i min bok, indikerar på att det finns en uttalad turordning.
Rickard åkte i första örådet. Lite otaktiskt rösta ut Rille, även om han är duktig så tror jag Dennis blir ett större hot i finalveckan. Själv har jag inget emot det, då jag också tycker Dennis är en värdig vinnare, men så borde ju inte deltagarna tänka om de själva vill vinna
Senast redigerad av twoeggs 2021-05-23 kl. 11:01.
Självklart fanns det en plan som satt redan tidigare INNAN de gick in på Örådet: A - B - C
La ni inte märke till att endast EN röstade enligt gammal plan?
Börjar mer och mer tro att Ludde är produktionens favorit. Lägg in lite pussel på det så har han vunnit Robinson.
Annki och/eller Annica kommer nog åka ut snart i någon tävling.
Såg ut som att Joanna ännu en gång behöver läkarhjälp, om hon behöver åka in igen så tar dem nog inte tillbaka henne när det är så kort tid kvar.
Det här var ett bra val av produktionen. För varken Länta eller William var värdiga vinnare. Att komma in så pass sent in i programmet är ett misstag av produktionen som bra nog rättades till. Ingen skugga skall falla över William han var ju bara bäst, men kom in så pass sent. Länta däremot visade sitt rätta ansikte med att vara en riktig sladdertacka och bitter personlighet. Han skämde verkligen ut sig och vårt folk.
Det blir Olivia, Annica och Rikard i finalen. Där fågelungen Olivia vinner.
Skulle gissa att Joanna inte ville rösta på Dennis. Dennis röstade ju med tjejerna på Rickard.
Hur man än vänder och vrider på det så valde tjejerna rösta på Rickard. Om de velat hade de lika gärna kunnat få med sig Rickard att rösta på Dennis. Jag tror de såg Rickard som ett större hot och ville få ut honom snabbt.
Det här var ett bra val av produktionen. För varken Länta eller William var värdiga vinnare. Att komma in så pass sent in i programmet är ett misstag av produktionen som bra nog rättades till. Ingen skugga skall falla över William han var ju bara bäst, men kom in så pass sent. Länta däremot visade sitt rätta ansikte med att vara en riktig sladdertacka och bitter personlighet. Han skämde verkligen ut sig och vårt folk.
Utmanare har ju funnits länge i Robinson vad jag förstått. Isåfall sköt de sig själva i foten genom att ha det konceptet.
Hur man än vänder och vrider på det så valde tjejerna rösta på Rickard. Om de velat hade de lika gärna kunnat få med sig Rickard att rösta på Dennis. Jag tror de såg Rickard som ett större hot och ville få ut honom snabbt.
Rickard hade inte röstat på Dennis då han såg igenom tjejpakten och visste att han stod på tur, vilket han försökte övertyga Dennis om, men Dennis var en cuck och litade mer på Joanna än på Rickard.