2021-05-23, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
I en alternativ verklighet hade vi sett Tanja, Emelie och Simon sitta och njuta, asflabba och supa just nu, med enbart glada miner. Vilket stämning! Tänk er bara. <3
Då hade det varit fest!😎
2021-05-23, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det är övertydligt.. Jag trodde t.ex. aldrig att mammagruppen skulle komma till den insikten men till och med de fattar nu. Fult att kalla det ett "reality" program när de bestämt vinnare från första början.
Kommer rösta Tanja oavsett sen kommer Nardos vinna på måndag och inga röstsiffror redovisas 🙁
2021-05-23, 06:05
Medlem
Donnabella666s avatar
Jag skiter i vem som vinner så länge det inte blir Nardos.
Enda orsaken till att hon vinner är i så fall hennes hudfärg.
Odräglig personlighet ,mentalt stannat på en 13 årings nivå.
2021-05-23, 07:32
Medlem
elimes avatar
Ser att Mergim den falska jäveln inte har några problem med att festa hemma hos Simon.. Usch.
2021-05-23, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Ser att Mergim den falska jäveln inte har några problem med att festa hemma hos Simon.. Usch.
Kaka söker maka, Simon har ju längre BB pågått visat att han är en lipande tiggare till alkis. Han är betett sig som den gris han är mot Tanja som gång på gång förlåtit och tröstat och nu gör han ett sista försök att sänka henne genom att hoppas Emelie vinner.
Han kan ta sin så kallade IBS-mage och dra åt helvete.
2021-05-23, 08:23
Medlem
Mina 2 röster går till en person som varit sig själv, spelat spelet och njutit av tiden i huset bokstavligt talat, dags att flytta upp från källaren nu Emelie!

Tanja får gärna vinna också, så länge Nardos inte gör de
2021-05-23, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elime

Ja mergin är en liten hora som bara söker clouth för att i nästa stund snacka skit om dem

Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Kaka söker maka, Simon har ju längre BB pågått visat att han är en lipande tiggare till alkis. Han är betett sig som den gris han är mot Tanja som gång på gång förlåtit och tröstat och nu gör han ett sista försök att sänka henne genom att hoppas Emelie vinner.
Han kan ta sin så kallade IBS-mage och dra åt helvete.

Simon röstar väl på vem i helvete han vill som peddi sa i sin live "ni ska bara skita i vem jag röstar på ni röstar på den ni vill jag skiter i vem" samma med simon känner han att emelie är rätt val för honom så får det vara så

Dessutom var han jävligt onykter vid tillfället han sa hade typ 10 pers som slet i honom fråga han på måndag igen nykter och när han har mer information om vad som hänt här ute så kanske svaret bli tanja.
2021-05-23, 08:37
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Big Brother kravlar i senaste mätningen fortfarande på 85 000 tittare på en måndagsfinal. Det betyder ungefär 75 000 tittare på en vardag. Det hårt repriserade programmet "Hundar utan hyfs" har många fler tittare

Det betyder i runda siffror runt 0,8 % ser fiaskot vilket måste räknas som en bedrift med tanke på vad det kostar. Kommer de ens ha råd att betala ut vinstsumman frågar man sig. Med mindre än 20 000 som tittar live blir det ännu mer farsartat.

När Emelie kammar hem millen blir det 650 000 efter kommunal och statlig skatt. Inte mycket att köpa en gård för och renovera. Möjligtvis räcker det till diverse verktyg och ett tjog brädor

Flashback önskar lycka till!
2021-05-23, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Big Brother kravlar i senaste mätningen fortfarande på 85 000 tittare på en måndagsfinal. Det betyder ungefär 75 000 tittare på en vardag. Det hårt repriserade programmet "Hundar utan hyfs" har många fler tittare

Det betyder i runda siffror runt 0,8 % ser fiaskot vilket måste räknas som en bedrift med tanke på vad det kostar. Kommer de ens ha råd att betala ut vinstsumman frågar man sig. Med mindre än 20 000 som tittar live blir det ännu mer farsartat.

När Emelie kammar hem millen blir det 650 000 efter kommunal och statlig skatt. Inte mycket att köpa en gård för och renovera. Möjligtvis räcker det till diverse verktyg och ett tjog brädor

Flashback önskar lycka till!
De små liven tror att de kan leva som kungar och drottningar, förverkliga sina drömmar för 650 000 kronor. De tror även att hela Sverige har följt dem och att de nu har kändisstatus likt Bianca, de fattar inte att de inom en månad är glömda och får harva vidare i arbetslöshet, försäljningsjobb eller servera stora stark.
2021-05-23, 09:23
Medlem
Jag undrar hur det här BB-gänget blir ett tag efter den här bubblan. Jag tror uppdelningen blir: Mergim och Adrian suktar efter Nardos och endast henne.
Emelie, Joel och Madde är en stark trio som kommer hålla ihop i vårt och torrt och ibland hänga med ”gänget”
”Gänget”: Jackie, Simon, Alexander, Dennis, Steph, Tess, Julia, Tanje, Peddi, Judith kommer hålla ihop och bli festbundisar.

Vad tror ni?

Ps: Nej, jag tror inte Vickan kommer passa in här. Möjligtvis sukta efter Emelie men då har Emelie insett vad hon är för person 🙄
2021-05-23, 09:32
Medlem
De tror verkligen att de är superkändisar om man tittar på deras instagramkonton. 🤦🤦 Pinsamt är bara förnamnet. Riktiga förebilder för dagens ungdomar. 🤦
2021-05-23, 09:32
Medlem
Snälla mänskligheten! Alla röster på Tanja nu. Låt ödmjukhet och kärlek vinna!
TANJA for the win❤️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in