2021-05-23, 02:02
Medlem
1754s avatar
BB har satt på musik!
2021-05-23, 02:04
Medlem
bowlingjockes avatar
Musik och zoomar in på bananerna på köksbordet.
Tror de är rastlösa i kontrollrummet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
BB har satt på musik!
Personalen festar väl och vill jävlas med finalisterna
Medlem
1754s avatar
Produktionen är busiga inatt.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja man har varit bra hetsig ibland här själv :P BB tar fram det värsta ur en har jag märkt haha
Jag har redan kastat in handduken eftersom jag fattar att tv4 redan satt in millen på Nardos konto när hon tackade ja till att vara med så tänker inte ens titta på finalen. Roligare kan man ha än att se en inkvoterad riggad "vinnare" stå och hollywoodböla i peruk på Måndag.
Ja, det känns verkligen olustigt när man inte litar på ett stort företag som TV4. Jag är ständigt misstänksam och röstar aldrig på något i vanliga fall. Ingen redovisning och det ska vara så PK som möjligt vad det än gäller. Hoppas att det inte kommer någon fin kille som Simon nästa gång utan bara rövare så man hatar allihop. Jäklar vad surt det känns idag att Simon fick lämna. Blev lite chockad faktiskt.
Medlem
Anonym396s avatar
Jag undrar vad Nardos har gjort för att bli hatad av familjen?

Hon är ju ett psykfall så jag vågar inte tänka på vad den fittan har gjort mot dem.

2021-05-23, 02:06
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Tomma tunnor skrammlar högst...Tanja vill jag ska vinna. OM narcos vinner, ja då blev det så. Folk har inte min smak=dålig. Ta en sup och var som en människa! JAG FIRAR! Ansikte för världen för fb!!! JÄVLA BRAGD! Skål malmens1, du och jag"outade" från offentlig tråd. Jag skrattar så jag dööööör!!! Och tar en chardonay till! 🥂🥂🥂🥂🥂🤣🤣🤣🤣

Men jag fattar inte? Var och hur är i outade? Har kollat bbsecut på insta, finns inget där?
2021-05-23, 02:07
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Personalen festar väl och vill jävlas med finalisterna

Undrar om dom hörde musiken i huset eller om det bara var vi på liven som fick oss en show av produktionen....
2021-05-23, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Typiskt lågbegåvade att önska livet av andra. Men det hör ju till er lilla klan att hota folk till livet och hata på folk. Sedan skriker ni på att vi vanliga människor är rasister. Det är ju inte så svårt att förstå varför folk inte gillar människor som er. Tur att ni i förorten är så bra på att ta livet av varandra.

Ta inte åt dig ❤️

Och inte GBT heller.

Detta är hemska människor som kommer få leva med att de skrivit så för resten av deras liv.

Fattiga liv..
2021-05-23, 02:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Är glad att de är i slutet av säsongen som krypen hittat hit så man har sluppit dras med dem tidigare.

Nu kan de spamma hur mycket de vill innan tråden stängs för gott av mod. Jag har redan lagt min röst på Emelie.

Ser framför mig hur drev i framtiden kommer fortsätta motiveras av att tio personer skrivit något i ett internetforum.

Folk är dumma i huvudet, men det är ju ingen nyhet.

Ja det är tur att man sluppit dem tills nu, när de använder 7 flashbackares kommentarer för att försöka använda rasistkortet för att kunna få Nardos att vinna eftersom hon har en alldeles för kass personlighet för att vinna på egen hand. Ja, hon kommer vinna, men bara för att tv4 bestämt det från början.
2021-05-23, 02:10
Medlem
Citat:
Håller med. Bäst är om det skapas en lista med dessa troll som publiceras i tråden, sen är det bara att ignorera idioterna.

Absolut. Skönt som sagt att det inte är något problem för denna säsong (längre)

Nu går vi snart I mål
2021-05-23, 02:10
Medlem
Citat:
Undrar om dom hörde musiken i huset eller om det bara var vi på liven som fick oss en show av produktionen....
Nu är musiken igång igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in