2021-05-23, 00:51
Medlem
Jag ruttnar på att min sambo söker på ”milfbilder” på instagram. Verkligen RUTTNAR.
Du man, som hävdar att du är nöjd med ditt liv, din sambo, ert sexliv, ert utbyte av varandra, samlivet och er vardag; varför har du ändå ha ett behov av att se på porr? Tvivlar på att den mannen finns, som INTE har ett behov av porr. Berätta för mig varför. Det ska bli oerhört intressant att få läsa om vad som fattas i livet om man, trots total tillfredsställelse, ändå måste leta upp bilder på ”milfar” och andra nakna jä..la tjejer.
Majoriteten av alla kvinnor är nöjda med det de har och behöver inte se på porr, så tell me, varför måste ni män göra det?
Seriöst, vad är det som fattas i era liv? Hur kan man inte stanna upp, tänka på livet man lever och bara vara lycklig i det man har? Obegripligt.
Kom igen, berätta så jag förstår hur han och ni män tänker.
Citera
2021-05-23, 00:54
Medlem
vtcs avatar
Det låter som att du behöver ta ett snack med din man. Att projicera hans beteende på andra män lär inte göra dig mycket gladare i längden.
Citera
2021-05-23, 00:56
Medlem
TH4TSitMANNENs avatar
Nu kollar jag inte på regisserad hollywoodporr och är väldigt frekvent med knullandet med min partner men att dra en runk ibland till lite amatörporr där milfar onanerar är rätt fint.

Har inget med dig att göra, runk och sex/kärlek är två helt skilda saker!

That´s it mannen!
Citera
2021-05-23, 00:57
Avslutad
Jag och mitt ex brukade spetsa till det med att kolla på porr samtidigt vi knullade, själv så gillar jag inte porr speciellt mycket men tycker inte det är något fel heller. Det är inte så att han byter ut nån för dig, det är du som är avundsjuk på olika grunder. Själv hatar jag avundsjuka, bli självsäker i dig själv istället för att kasta skit på din gubbe som gillar att kolla på lite tjejer. Hellre det än att han är psykisk sjuk och är bög eller?
Citera
2021-05-23, 00:58
Medlem
TH4TSitMANNENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darebuilder
Jag och mitt ex brukade spetsa till det med att kolla på porr samtidigt vi knullade, själv så gillar jag inte porr speciellt mycket men tycker inte det är något fel heller. Det är inte så att han byter ut nån för dig, det är du som är avundsjuk på olika grunder. Själv hatar jag avundsjuka, bli självsäker i dig själv istället för att kasta skit på din gubbe som gillar att kolla på lite tjejer. Hellre det än att han är psykisk sjuk och är bög eller?

Sjukt avtändande med apsvartsjuka brudar!
Citera
2021-05-23, 00:59
Medlem
Metodisks avatar
Om jag är sugen på en milf och min flickvän är 25 år, så är det väl klart att jag söker upp bilder på en milf?

Vill du han ska vara otrogen istället? Sluta vara så osäker. Så barnsligt att vara avundsjuk på porrstjärnor han aldrig kommer träffa.
Citera
2021-05-23, 01:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TH4TSitMANNEN

Ja det är riktigt vidrigt, håller med dig. En brud som klagar på allt bara för man själv är självsäker och vet vem man älskar, så blir man bara så jävla trött på allt klagande.

Jag tycker TS kille borde kasta TS.
Citera
2021-05-23, 01:03
Medlem
Citat:
Nu kollar jag inte på regisserad hollywoodporr och är väldigt frekvent med knullandet med min partner men att dra en runk ibland till lite amatörporr där milfar onanerar är rätt fint.

Har inget med dig att göra, runk och sex/kärlek är två helt skilda saker!

That´s it mannen!
Så om din partner gör samma sak, bakom din rygg, då är allt i sin ordning eller? Varför har man ens ett förhållande om inte det befintliga sexet räcker till?
Citera
2021-05-23, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metodisk
Om jag är sugen på en milf och min flickvän är 25 år, så är det väl klart att jag söker upp bilder på en milf?

Vill du han ska vara otrogen istället? Sluta vara så osäker. Så barnsligt att vara avundsjuk på porrstjärnor han aldrig kommer träffa.
..men varför är du ens ihop med en 25-åring om det du vill ha är en milf? Pucko
Dessutom är jag inte osäker. JAG ÄR BARA JÄVLIGT TRÖTT PÅ ATT INTE RÄCKA TILL
Citera
2021-05-23, 01:06
Medlem
TH4TSitMANNENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exblond
Så om din partner gör samma sak, bakom din rygg, då är allt i sin ordning eller? Varför har man ens ett förhållande om inte det befintliga sexet räcker till?

Vem har sagt att jag gör det bakom hennes rygg?
Citera
2021-05-23, 01:07
Medlem
Citat:
Mm, lika sjukt avtändande som män som inte nöjer sig med det de har
Citera
2021-05-23, 01:08
Medlem
TH4TSitMANNENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darebuilder
Ja det är riktigt vidrigt, håller med dig. En brud som klagar på allt bara för man själv är självsäker och vet vem man älskar, så blir man bara så jävla trött på allt klagande.

Jag tycker TS kille borde kasta TS.

Aldrig haft någon sådan kvinna själv men vet en polare som hade en sådan... visst är dom alltid vänsterhäxor?

Edit: Kuriosa efter dom hade gjort slut så blev hon tillsammans med en neger och fick barn, självklart stack han ifrån henne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in