2021-05-22, 23:30
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men grodis, inte trodde jag att du var en mello-🐸. Har inte hört Tusses låt men han ser förbaskat söt ut. Verkar snäll och rekorderlig!

Ketchup jag är inbiten kitschälskare. Allt glitter är hur funky somhelst.
Inget tar 70- eller 80-talet dock men det finns guldkorn.
Tusse är en sköning dock låter det som alla svenska bidrag sedan mumsmums.

Guinness och Majsan is love.
2021-05-22, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Du skulle bara tagit det lugnt katter hittar alltid hem särskilt när de blir hungriga de går inte vilse men om det finns vägar i närheten kan jag förstå din oro
Det är ju svårt för katten att hitta hem om dörren är stängd. Vågade fasiken inte ha dörren öppen mitt i skogen en mörk natt. Jaja, nu överlevde katten men den blev inte långlivad då den njuren la av. Så Normal, vem kommer du att rösta på?
2021-05-22, 23:31
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
Norge och Litauen yeeeeeees

Hur gick det till när Simon lämnade?

Tragiskt att Simon fick lämna.
Han tog det dock rätt okay.
2021-05-22, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Såg det. Bara babbar hela högen, stackars tjej

Verkligen inte stackars tjej! Hon och hennes kompis gör ett aktivt val att umgås med dem dag efter dag. Min synpunkt är snarare att jag tycker det är konstigt då deras ända gemensamma nämnare är instängd i ett hus och tycker inte om Adrian särskilt mycket. Fattar om dem hängt med Emelie vänner eller när Emelie är med men nu så känns situationen väldigt konstig och som om dem kärat ner sig i varandra. Så som sagt all lycka till Madde & Emelie.

Joel & Maddes häng har ändå framståt att vara på elit nivå så när Emelie & Dompa ansluter blir det nog ännu bättre
2021-05-22, 23:32
Medlem
Stämmer det att emelie brukade vara fet?
2021-05-22, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hennes argument håller inte. Hon menade ju även att den man blev vän först med, den ska man stötta. Öh? Okej.

Asså Emelie du är verkligen asså sån ...FETT överdriver... Men nej asså HEYyyyyY! Jag kan ta ut det på utsidan, det är lugnt förstår du? asså ...shit.. du är så..SJUUUKT.. verkligen....vet du vad? DU TYCKTE om honom! DU är SHIT GIRL sjukt det är DÄR jag när jag ser sånt här DAMN SHIT handlingar, UPP TILL DIG! Vi kommer få se! Kommer få se ALLT! Alltså SNACKA inte med mig om KILLAR! SNACKA INTE! det är där vi är olika asså SHIT .. Jag tar ut det på utsidan. Om jag ens vill ta ut det på utsidan Asså verkligen asså jag fattar, jag är inte den som skapar dålig stämning asså.SHIT Hell NO! Det är bara, JAG HAR asså det är bara JAG HAR HAFT VÄNSKAP så mycket djupare saker, förstår du? SHIT ASSÅ ja, tittarna!! rösta hem mig imorgon!! jag är ändå osynlig här, DÄR är vi olika! SHIT förstår du?
Medlem
Emelie till miljonen ❤️
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Tror att det är just det jag känt när jag läst dina inlägg som rört Simon. Det har visat på hjärta och övertygelse. Jag har också tagit honom till mig, hur rationellt det än har varit. Önskade honom vinsten och känner också tomhet över hans förlust... lite fjantigt men jag känner sorg.

Försöker vara rationell och tänker att om jag nu följt detta spektakel från dag ett ( pga mer eller mindre hemmasittande coronatillvaro)så ska jag faan i mig sitta här till slutet. Emelie är en ok vinnare så som läget är nu så jag hänger kvar och hejar på henne med "glada" tillrop.
Ja, sorg var ett rätt ord. Nästan lustigt hur man kan fästa sig vid en dokusåpadeltagare . Så brukar jag normalt inte känna även om man hejar på folk hit och dit i olika sammanhang. Man får låta det värka ut och jag hoppas att Simon förstår hur uppskattad han var. Vill verkligen att han ska veta det.

Tror inte att han behöver läsa lika mycket slask om sig själv i det här forumet då det mest är enstaka inlägg om hans gråt och lite annat smått. Många av dom andra har det nog värre och jag får ta till mig då jag medverkat i allra högsta grad. Mitt stalltips till deltagarna är att läsa om sig själv i mammagruppens sajt vad dom nu skriver där. Har ingen aning och vet inte ens vad den är för nåt. Nu håller jag på att AZERBAIJAN vinner schlagerfestivalen istället ....
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-22 kl. 23:37.
2021-05-22, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Ketchup jag är inbiten kitschälskare. Allt glitter är hur funky somhelst.
Inget tar 70- eller 80-talet dock men det finns guldkorn.
Tusse är en sköning dock låter det som alla svenska bidrag sedan mumsmums.

Guinness och Majsan is love.
Du överraskar så här på kvällskvisten. Jag älskar glitter så det är fan ett under att jag inte klarar av melodifestivalen. Får hålla tummarna för Tusse även om låten inte är vad du önskar.

Själv njuter jag av att titta på Narcos med sina halva ögonbryn borsta tänderna och se bitter ut medan man ser Emelie och Tanja sitta i duschen och ha kul. Skål 🐸!
2021-05-22, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Såg det nu. De var på Kungsholmen igår med Adrian såg jag också. Bodde inte Madde där? Men det är klart, Adrian tar det ju dag för dag.

Som sagt hej då Adrian! Allt han gjort på senaste är bara irriterande & skevt. När man trodde att han inte kunde bli mer oklar så går han och umgås med Emelies bästis varje dag.
2021-05-22, 23:36
Bannlyst
Mammagruppen skriver, bästa säsongen och rätt tjejer i finalen.
Visst, om man tycker om att se nån borsta tänderna 23:30 sista lördagen i huset.
Skulle vilja säga att det var den tråkigaste finalkvällen av alla,
2021-05-22, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du överraskar så här på kvällskvisten. Jag älskar glitter så det är fan ett under att jag inte klarar av melodifestivalen. Får hålla tummarna för Tusse även om låten inte är vad du önskar.

Själv njuter jag av att titta på Narcos med sina halva ögonbryn borsta tänderna och se bitter ut medan man ser Emelie och Tanja sitta i duschen och ha kul. Skål 🐸!

Hon står antagligen där inne enbart för att höra att dom inte snackar skit om henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in