2021-05-22, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Har produktionen till och med börjat blurra kameran i toan när prinsessan duschar? Räcker det inte med att de riktar bort den?

Jävla pajaser.

Ja det är bara när prinsessan duschar. När Tanja och Emelie duschat topless så har de bytt till kameran inne i duschen rakt på brösten 😅
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag känner mig helt tom då Simon har åkt ut. Han väckte känslor och jag brukar ta det lättare normalt. Önskar att det går bra för grabben ändå. Nu blev rösten på Emelie som jag också tycker är speciell och gjort ett bra jobb. Men hon var absolut ingen vinnare i mina ögon men mer än dom andra 2 som är kvar.

(nu kommer väl snart mobben med uppläxningar för att jag skrev det sista)

Tror att det är just det jag känt när jag läst dina inlägg som rört Simon. Det har visat på hjärta och övertygelse. Jag har också tagit honom till mig, hur rationellt det än har varit. Önskade honom vinsten och känner också tomhet över hans förlust... lite fjantigt men jag känner sorg.

Försöker vara rationell och tänker att om jag nu följt detta spektakel från dag ett ( pga mer eller mindre hemmasittande coronatillvaro)så ska jag faan i mig sitta här till slutet. Emelie är en ok vinnare så som läget är nu så jag hänger kvar och hejar på henne med "glada" tillrop.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Mina ungar har aldrig vart med mig i duschen. Vad är ditt jävla problem

Fint att du knarkar också när du har barn. Fyfan alltså.

Du och Simon kanske kan dra en lina ihop?
2021-05-22, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Det jäkla daskandet från lår till lår! 🤣
Haha! Nu är jag ju kvinna så vet inte hur män brukar duscha men har ändå sett min beskärda del av kukar i dusch och jag har aldrig sett något liknande. 🤣🤣🤣🤣
2021-05-22, 23:23
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Skål lilla Mirre!
Äsch det kan vara kul ibland.

Off Topic.
Grodans favoriter:
Island
Ukraina
Norge
Finland
Italien
Litauen

Tusse slätstruken låt, bra kille.

Norge och Litauen yeeeeeees

Hur gick det till när Simon lämnade?
2021-05-22, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
sen hur hon resonerar?? Vadå så jag kan se en vän bete sig hur vidrig som helst men fortsätta va vän med personen eftersom personen beteende inte är riktat mot mig utan någon annan?! HUR TÄNKER HON??

Hennes argument håller inte. Hon menade ju även att den man blev vän först med, den ska man stötta. Öh? Okej.
2021-05-22, 23:24
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
På hennes story. @Elinzaa
Såg det. Bara babbar hela högen, stackars tjej
2021-05-22, 23:25
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Du är den största idioten här 😂

Visst knarkarn, vi säger så. Kontaktat Simon än?
2021-05-22, 23:26
Medlem
Nu ”duschar” nardis.. Lortgrisen våran
2021-05-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Tror att det är just det jag känt när jag läst dina inlägg som rört Simon. Det har visat på hjärta och övertygelse. Jag har också tagit honom till mig, hur rationellt det än har varit. Önskade honom vinsten och känner också tomhet över hans förlust... lite fjantigt men jag känner sorg.

Försöker vara rationell och tänker att om jag nu följt detta spektakel från dag ett ( pga mer eller mindre hemmasittande coronatillvaro)så ska jag faan i mig sitta här till slutet. Emelie är en ok vinnare så som läget är nu så jag hänger kvar och hejar på henne med "glada" tillrop.
+10000. Även om min röst kommer att gå till Tanja älskar jag fan Emelie. Hon växer och växer för var minut. Narcos däremot blir bara vidrigare och vidrigare i sitt elaka beteende.
2021-05-22, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
På hennes story. @Elinzaa

Såg det nu. De var på Kungsholmen igår med Adrian såg jag också. Bodde inte Madde där? Men det är klart, Adrian tar det ju dag för dag.
2021-05-22, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ja. Äntligen har Empa klickat med någon som hon är rolig med <3

Faktiskt sant. Gillar dem ihop.

Tror Narnia ser det med o stöter bort dig själv. De bjuder in tålamodsmässigt men nej… hon gör sitt. Tråkigt. Hoppas inte det blir såhär sista två dagarna… inte ok egentligen att någon känner sig utanför. Även om hon är rätt dryg…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in