2021-05-22, 23:15
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Har produktionen till och med börjat blurra kameran i toan när prinsessan duschar? Räcker det inte med att de riktar bort den?

Jävla pajaser.

Jag är smått chockad faktiskt.
2021-05-22, 23:16
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fint https://imgur.com/JVVI2I3 Var kanske igår som Tanja och Emelie duschade tillsammans och då var kameran riktad in i duschen så man kunde se Emelie tvätta röven.

Narnia krävde väll att dom skulle göra så, och då gjorde dom det. För hon har ju inskrivet i avtalet att det är hon som bestämmer där inne.
2021-05-22, 23:17
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Det är för att äckliga kåta gubbar som ni ska gå igång

Jag tycker uppriktigt synd om dina barn som har en morsa som dig.

Har produktionen kontaktat dig för att erbjuda dig jobb än?
2021-05-22, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jippi Jippi!
Är väl precis vad Sveriges anstränga ekonomi behöver nu, att arrangera ännu ett svindyrt jävla meningslöst eurovision spektakel?
Med massor av publik dessutom. Men det verkar ju roa folket. Själv tycker jag att Tanja och Emelie har mysiga samtal i poolen. Fick lite ångest när Tanja pratar om sin kattunge Bosse och säger att hon inte vill släppa ut honom så att han inte blir skrämd av nya intryck. Var hus- och kattvakt för tusen år sedan hos mina föräldrar för tusen år sedan. De bor på landet där det inte finns någon belysning, råkade öppna ytterdörren på kvällen och deras kattunge smiter ut. Fick ägna tre timmar mitt i natten på vinter för att leta upp den lilla katten som givetvis smet ut. Gillar inte katter men ville ju inte att katten skulle frysa ihjäl eller bli uppäten av en räv. Fy fan vilken pers det var. Får ångest bara jag tänker på det.
2021-05-22, 23:18
Medlem
UncleTompas avatar
Älskar att Tanja och Emelie börjat bonda. Tråkigt att det inte hände tidigare. De är riktigt goa ihop! Emelie har växt som fan sista tiden i huset för mig. Det är jag glad för. Kommer rösta Tanja all the way men hellre att Emelie vinner än Nardos åtminstone.....
2021-05-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ångrar nästan att jag inte röstade på Simon. Han höll inte på med "Förstår du?" hela tiden.

Och nu blurrar productionen kameran i badrummet för att Narnia står i duschen. HerreGud....Man vinklade även bort kameran.
Det är helt sjukt hur produktionen särbehandlar Narcos. Haha, nu börjar jag tänka på hur Pedros duschade. Hsn svingade alltid runt kuken på ett underligt sätt. 🤣🤣🤣
2021-05-22, 23:19
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Detta är ju helt jävla otroligt. Detta har aldrig någonsin hänt i Big Brothers historia. När kvinnliga deltagare ska duscha så blir det helt plötsligt censur. Och censuerar man inte så vinklar man bort kameran och blurrar bilden.
Men när killarna duschar då vinklar man ner kameran mot när dom duschar.

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Oj vad har hänt med badrumskameran. Lite särbehandling en lördagkväll kan det väl inte vara?

Citat:
Jodå det är det minsann! Precis när hon klev in i duschen så vinklade produktionen bort kameran och blurrade bilden.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Har produktionen till och med börjat blurra kameran i toan när prinsessan duschar? Räcker det inte med att de riktar bort den?

Jävla pajaser.

Man orkar ju inte ens bli upprörd längre!
Har ju blivit lika avtrubbad som en Detroitpolis typ och inget, jag menar INGET denna produktion gör förvånar mig längre!
2021-05-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Älskar att Tanja och Emelie börjat bonda. Tråkigt att det inte hände tidigare. De är riktigt goa ihop! Emelie har växt som fan sista tiden i huset för mig. Det är jag glad för. Kommer rösta Tanja all the way men hellre att Emelie vinner än Nardos åtminstone.....
Verkligen! Tror de kommer bli riktig goa vänner på utsidan. Emelia har verkligen skinit upp sista tiden. Hon är ju underbar.
2021-05-22, 23:20
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Vad får du ut av att se en tjej duscha? Går dina kåta gener igång ? Skaffa dig ett ragg istället . Idiot

Narnia är snygg. Normala personer tycker om att se en person dom finner snygga lättklädda. Men du som är assexuell som knullade enbart för att få barn förstår inte sånt. Idiot.
2021-05-22, 23:21
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Man orkar ju inte ens bli upprörd längre!
Har ju blivit lika avtrubbad som en Detroitpolis typ och inget, jag menar INGET denna produktion gör förvånar mig längre!

Jag trodde att jag inte skulle bli förvånad längre över produktionens sjuka beteende, sen gjorde dom det här.
2021-05-22, 23:21
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är helt sjukt hur produktionen särbehandlar Narcos. Haha, nu börjar jag tänka på hur Pedros duschade. Han svingade alltid runt kuken på ett underligt sätt. 🤣🤣🤣
Det jäkla daskandet från lår till lår! 🤣
2021-05-22, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa

Ja. Äntligen har Empa klickat med någon som hon är rolig med <3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in