2021-05-22, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast jag såg det live var jag tvungen att titta på klippet tre gånger för att se att jag verkligen hörde rätt. Obehaglig människa.

Lika obehaglig som hon är, är de som sitter bakom de konton här som försvarar det beteendet. Jag hoppas på att ingen jävel är över 15 år för då blir jag fan rädd för mänskligheten.
2021-05-22, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Tack för att du fick mig asgarva din analys är så off som den kan bli! Men som arbetande skattebetalare blir man lite trött på allt thrash som hänger här 24/7
Jaja, älskling. Betal skatt du så pillar jag naveln och tvättar om dagarna. 😘😘😘
2021-05-22, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Lika obehaglig som hon är, är de som sitter bakom de konton här som försvarar det beteendet. Jag hoppas på att ingen jävel är över 15 år för då blir jag fan rädd för mänskligheten.
2021-05-22, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag är en helt vanlig jävla svennemorsa. Vi älskar nardos för att hon är rolig utan att veta om det

Även vanliga svennemorsor kan vara narcissister.
2021-05-22, 22:59
Medlem
Citat:
Jag är en helt vanlig jävla svennemorsa. Vi älskar nardos för att hon är rolig utan att veta om det
Rolig?skulle du vilja ha en skrikande jöttebebis i din lägenhet dygnet runt ? Tur man växte upp på 80-talet och slapp alla kaosblattar
2021-05-22, 23:00
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Fan va tusse e bra
Är han? Har inte hört ett enda bidrag från mellon eller ESC i år.
Medlem
Citat:
Vad fan är det som är roligt med att vara elak och egoistisk? Lär du dina barn att skrika till de får som du vill samt konstant säga elaka och provocerande kommentarer till andra?
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.C.
Så otroligt bittra människor här inne. Fulla av hat, fulla av skit och framförallt fulla av rasism. Hur klarar ni av att leva med er själva när era liv består av hat istället för kärlek och glädje? Det ni skriver om Nardos förtjänar ingen människa, på vilka grunder? Känner ni henne? Stör ni er på att hon e högljud? Synd för er, sänk volymen då! Eller kan det vara så att ni inte klarar av att se en STARK, FÄRGAD OCH SJÄLVSTÄNDIG KVINNA ta plats? Äckliga rasister som inte har något liv, fatta att ni sitter dag in dag ut och skriver en massa skit istället för att göra något av era liv.

Nardos är den ENDA som har på ett eller annat sätt stöttat VARENDA deltagare och ändå hatar ni? Det måste sticka extra mycket i ögonen på er när ni vecka in, vecka ut ser hur mycket kärlek hon får, hur många som röstar på henne och framförallt så kommer ni dö av ilska när hon FUCKING VINNER på måndag!!!! Det ska bli så skönt och se henne vinna på måndag, för det kommer hon 110% att göra and there's nothing you can do about it. Brinn av ilska medans ni läser detta, koka över, vi sitter här hemma och njuter av hennes resa.

NARDOS ALBERTO BB VINNARE 2021.

När gick du på dasset senast.
Medlem
TUSSE FTW!!! SKÅL TAMEFAAAN!
On Topic:
TANJA GOOO! FTW BB2021! 🍻🥂🥂🥂
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det måste ju vara mobilstrålnings-skadade, Redbull-pimplade tonårstjejer hela högen?
Är det inte det, är det ju som du säger skrämmande!
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Om det blir ett nästa år så ses vi kanske då. Om du ändå inte kan låta bli att kika in här i sluttampen så är du välommen in.
För övrigt... önskar jag dig ett bra liv ☺
Jag känner mig helt tom då Simon har åkt ut. Han väckte känslor och jag brukar ta det lättare normalt. Önskar att det går bra för grabben ändå. Nu blev rösten på Emelie som jag också tycker är speciell och gjort ett bra jobb. Men hon var absolut ingen vinnare i mina ögon men mer än dom andra 2 som är kvar.

(nu kommer väl snart mobben med uppläxningar för att jag skrev det sista)
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-22 kl. 23:06.
2021-05-22, 23:03
Medlem
Såg precis bråket igår efter avsnittet. Nardos startar bråket/diskussionen, ser att Emelie vill svara tillbaka och säger därefter att allt inte behöver bli en diskussion. Vadå vill hon bara säga sina jävla elaka kommentarer mot Emelie utan att Emelie ska få försvara sig? Vad är felet på den här människan? vart är självinsikten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in