2021-05-22, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
VAD ÄR HENNES PROBLEM? SÅN otrevlig ton mot dom andra, som att hon ser ner på dom

Dom gör inte saker på hennes villkor, och hon vill inte gå och lägga sig för tidigt för då får dom andra mer tv-tid.
Hela säsongen har det alltid funnits nån som slickat nardos röv, men dom har åkt ut, en efter en 👮🏽‍♀️✌️
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag har ärligt talat inte riktigt hängt med ikväll. Jag fick nog efter den s.k. middagen när hon skulle VRÅLA slash fake-gap-skratta om hur äckligt allt var, ståendes, medan de andra försökte äta. Det blev på ngt sätt som att hon tog det där sista lilla steget över min barriär någonstans där.

Har hon varit lika syrlig som vanlig mot Emelie? Tanja har inte fått smaka på en karamell?
Du behöver inte ens fråga 😂
https://imgur.com/a/wld9okz

Kontrar med Emelie igen för sakens skull. "Ät, ät, sug"
https://imgur.com/a/6X91cdT
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Emelie är även den enda av de tre som är kvar som genom att titta på säsongen kommer att kunna se både högt och lågt om sig själv och utifrån det utvecklas som person. Hon har självinsikt och genom att se sig själv ser hur andra faktiskt uppfattar henne.

Tanja syns ju knappt, tyvärr, men hon har haft ett jämt och bra humör.

Nardos har tv4 varit väldigt försiktig med vad de tar med i avsnitten. Om Nardos tittar tillbaka på säsongen så kommer hon bara se sig själv och tänka att hon är felfri.

+1000 älskar Emelies självinsikt o hennes reflektioner kring tiden i huset senaste dagarna efter att de har fått se några avsnitt!

Håller med dig gällande Tanja. Nu när jag tänker efter så är hon rätt så tråkig..väldigt monotont genom hela programmet o bara lite underhållande när hon är för packad för att ens kunna stå upp!

Då får vi hoppas att Nardos hittar till denna tråd o läser också!😅 Då lär hon inte tycka att hon är så felfri! Fast hon saknar ju självinsikt så osäker vilken effekt det skulle ha..
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Fan känns som skiten dött helt nu. Kan vi inte lika gärna få rösta tills i morgon så kan det klart sedan? Att dra på det ytterligare en dag känns....långt. Kanske händer roliga saker i morgon men jag ställer mig tveksam till det.

Imorgon lär det bli storstädning av huset till finalen, och produktionens fest i huset eferåt.
2021-05-22, 22:39
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Förstår dig. Hon försökte starta bråk där ett tag när BB frågade ”kommer du vinna big brother” och Emelie sa att alla kan ju svara ja, Nardos vägrade så ingen gjorde det. Emelie sa då att de var fega och Nardos högg DIREKT med ”Jag är inte feg men gör det du, du är ju inte feg säger du. Vad är det, du verkar vilja yttra dig, vad tänker du säga?!” och Emelie svarade att hon inte söker bråk.

Där höll jag fan på tappa det TOTALT.
Fick med en bit av det.
https://imgur.com/a/wld9okz
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Du behöver inte försöka diskutera med sekteristerna som bara är inne för att försöka trigga folk som har helt normala känslor inför skräpindivider med narcissistisk personlighetsstörning som Nardos. De skiter i rasism, de är rasister själva. De älskar bara att se folk vara irriterade och triggade över ett irritationsmoment, (i det här fallet Nardos.), för de är narcissister själva. Narcissister går igång på intrig, drama, dålig stämning och irritation. De är sjuka människor som det egentligen är ganska synd om.
+1
Det är troll från alla håll här i tråden nu.
Mycket att skrolla förbi för att få läsa det som är av värde.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Lol alla ni rassar klassar in på varenda diagnos i ICD-10. Gå och lägg dig!

Hahaha, är du triggad eller?
Medlem
Nardos hotar med att duscha och gå och lägga sig. Ja men SNÄLLA GÅ DÅ
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Lögn confirmed du skrev att du tvättar på arbetstid det gör man inte sen att att arbetstid och fritid flyter ihop är en annan sak men jag jobbar inte mindre bara för att jag gör det hemifrån snarare tvärtom BUSTED!
Varför i helvete skulle jag inte kunna tvätta på arbetstid? Jag har tvättmaskin i min lägenhet samt har ett fritt jobb. Jag tränar även på arbetstid och kan fixa ärende utanför hemmet. Jag jobbar varken mer eller mindre. Alla behöver inte sitta konstant vid datorn för att jobba, jag kan utför mitt jobb mitt i natten om jag så vill. Men du får tro vad du vill. Nu återgår vi till att diskutera programmet älskling. 😘
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Äh, jag bryr mig inte. Ingen frisk människa håller på sådär. Han verkar onormalt intresserad av vad folk arbetar med då han frågat flera gånger vad folk jobbar med så du har förmodligen rätt.

Kanske ytterligare en rekryterare som inte har Linkedin (hmm...)
- Utan istället jobbar med headhunting via flashback! Brilliant.
2021-05-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos hotar med att duscha och gå och lägga sig. Ja men SNÄLLA GÅ DÅ

Åh, snälla vad skönt. Hoppas dom stannar i poolen nu och inte ger med sig för hennes "hot"..
2021-05-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Asså fan va ni ljuger. Jag har liven på och dem sitter och snackar helt normalt. Ni har verkligen tappat det helt 😂
Dom försöker svartmåla nardos hela tiden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in