2021-05-22, 22:32
Medlem
Nardos så jävla otacksam! Du sitter i final o du sitter och tjurar och drar ner hela stämningen. Fan att du inte åkte ut
2021-05-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fan vad Mergim är pinsam Hoppas Simon gör kissbomb på honom.

JA!!!!! Han går alltså runt i en bb hoodie från förra året (?) och bjuder in sig själv överallt? Han är så pinsam.. Såg att han sprungit på Benjamin Ingrosso och skickat till Joel. Skulle inte förvåna mig om Mergim stalkat upp Benjamin bara för att. Jag skäms för hans bekostnad..
2021-05-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Emelie är även den enda av de tre som är kvar som genom att titta på säsongen kommer att kunna se både högt och lågt om sig själv och utifrån det utvecklas som person. Hon har självinsikt och genom att se sig själv ser hur andra faktiskt uppfattar henne.

Tanja syns ju knappt, tyvärr, men hon har haft ett jämt och bra humör.

Nardos har tv4 varit väldigt försiktig med vad de tar med i avsnitten. Om Nardos tittar tillbaka på säsongen så kommer hon bara se sig själv och tänka att hon är felfri.

Nardos behöver ett vadderat rum för att ta ta in saker.
Medlem
VAD ÄR HENNES PROBLEM? SÅN otrevlig ton mot dom andra, som att hon ser ner på dom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Jag blir på riktigt mörkrädd för att så många tycker om Nardos. Hon är hemsk i sitt beteende mot andra och allt ska handla om henne hela tiden. Vad det än är så ska det klagas och blir så jäkla sur över småsaker. Så jävla otacksam också och hon är i final!! Ääe fyfan säger jag bara. Har varit otrevlig mot Tanja och Emelie hela kvällen, man ser att de tassar på tå kring Nardos. Usch!

Ja det är skrämmande. Man ser ju också hur Nardossvansen beter sig med skrikiga inlägg som tillskriver andra åsikter som är felaktiga, de saknar kapacitet att diskutera sakligt och vägrar se flera sidor av saker.

Jag är verkligen INTE rasist, aldrig varit och kommer aldrig bli, men det enda ”motargument” de har när jag lägger fram sakliga exempel varför jag ogillar Nardos beteende är att jag är rasist. 🤦‍♂️

De är som papegojor inspelade på repig vinyl.

(Nej jag tycker verkligen inte om Nardos beteende. Hon har bra sidor men måste verkligen jobba på de dåliga som överskuggar dem).
2021-05-22, 22:35
Medlem
UncleTompas avatar
Fan känns som skiten dött helt nu. Kan vi inte lika gärna få rösta tills i morgon så kan det klart sedan? Att dra på det ytterligare en dag känns....långt. Kanske händer roliga saker i morgon men jag ställer mig tveksam till det.
2021-05-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Båda är fan värda en miljon efter att ha stått ut med den där. Glad att se att du är vaken än btw.

Haha, ja ovanligt sent för mig. Jag satte precis på nu i denna sekund och vad möts man av om inte blänget med armarna i kors.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
För att dom gillar nån som är elak mot andra deltagarna och får dom att känna sig obekväma?
Är hela din familj lika störda 😂😂😂😂
Vi är inte störda på nåt sätt. Vi har åsikter. Och hör o häpna ,vi kan tycka olika. Men nu tycker vi lika . Jag har fostrat mina barn alla likas värde. När dom läser alkt hat så tar dom ställning
Medlem
1754s avatar
Dom får ingen musik för att produktionen är sura för att dom badar med deras dyra klänningar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag har ärligt talat inte riktigt hängt med ikväll. Jag fick nog efter den s.k. middagen när hon skulle VRÅLA slash fake-gap-skratta om hur äckligt allt var, ståendes, medan de andra försökte äta. Det blev på ngt sätt som att hon tog det där sista lilla steget över min barriär någonstans där.

Har hon varit lika syrlig som vanlig mot Emelie? Tanja har inte fått smaka på en karamell?

Förstår dig. Hon försökte starta bråk där ett tag när BB frågade ”kommer du vinna big brother” och Emelie sa att alla kan ju svara ja, Nardos vägrade så ingen gjorde det. Emelie sa då att de var fega och Nardos högg DIREKT med ”Jag är inte feg men gör det du, du är ju inte feg säger du. Vad är det, du verkar vilja yttra dig, vad tänker du säga?!” och Emelie svarade att hon inte söker bråk.

Där höll jag fan på tappa det TOTALT.
2021-05-22, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Äh, bry dig inte om den där Ketchup.

Thenormal fick troligen sparken från arbetsförmedlingen när dom omstrukturerade, fick en grav psykos och började använda sin plötsliga och ofrivilliga fritid till att undersöka folks jobbsituationer på Flashback?
Äh, jag bryr mig inte. Ingen frisk människa håller på sådär. Han verkar onormalt intresserad av vad folk arbetar med då han frågat flera gånger vad folk jobbar med så du har förmodligen rätt.
2021-05-22, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Nja hon har legat bakom i stort sätt alla draman, skitsnack osv men hon lyckas alltid slingra sig ur på något sätt genom att tycka synd om sig själv. Folk köper ju uppenbarligen det

Tycker inte hon slingrar sig. Tycker hon är rätt rak (förutom när hon inte får sjuk ångest och då drar sig undan). Det du ser som slingrande ser jag som någon som vill bort från situationen när den eskalerat till en grad man inte orkar hantera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in