2021-05-22, 22:26
Medlem
Kan inte nardoz simma
2021-05-22, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Verkligen, kommer ihåg den dagen Madde kom in och alla satt i rosa och hade det jättemysigt sen kom Nardos i rummet och blev sur för hon tyckte det vara för mycket "sexsnack" och förstörde stämningen för hon ville "vila" när inte en jävel var i Turkosa.
Påminn mig inte. Hon är vidrigt! Fullständig egoist som bara bryr sig om sig själv.
2021-05-22, 22:27
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Men helvete nu blev jag rakt av tårögd, hade inte förväntat ett sånt svar. Sorgligt om du lämnar tråden, vi kan väl försöka hålla ihop till slutet... så röstar jag också på Emelie för jag tror hon har bästa förutsättningarna att vinna över Nardos.
Ja, jag blev nästan tårögd själv.. Jag följer tråden som tidsfördriv nu men känner inte för att delta i debatten. Får bli nästa år kanske... Ska försöka bli lite snällare då..
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-22 kl. 22:49.
2021-05-22, 22:28
Medlem
Fan vad Mergim är pinsam Hoppas Simon gör kissbomb på honom.
2021-05-22, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
HELT sjukt. Tycker hon trycker på hårdare och hårdare för varje gång nu också.

Jag har ärligt talat inte riktigt hängt med ikväll. Jag fick nog efter den s.k. middagen när hon skulle VRÅLA slash fake-gap-skratta om hur äckligt allt var, ståendes, medan de andra försökte äta. Det blev på ngt sätt som att hon tog det där sista lilla steget över min barriär någonstans där.

Har hon varit lika syrlig som vanlig mot Emelie? Tanja har inte fått smaka på en karamell?
2021-05-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Hon är väl den minst falska? Naiv? JA. Motsägelsefull? Somfan. Men hon inser sina brister och har självdistans ändå..!
Nja hon har legat bakom i stort sätt alla draman, skitsnack osv men hon lyckas alltid slingra sig ur på något sätt genom att tycka synd om sig själv. Folk köper ju uppenbarligen det
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Är du uppriktigt intresserad av vad gör på mitt arbete? Är jag så intressant som person att du verkligen vill veta det?
Äh, bry dig inte om den där Ketchup.

Thenormal fick troligen sparken från arbetsförmedlingen när dom omstrukturerade, fick en grov psykos och började använda sin plötsliga och ofrivilliga fritid till att undersöka folks jobbsituationer på Flashback?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-22 kl. 22:38.
Bannlyst
Mergim reser runt och våldgästar folk, dom flesta verkar bara orka med honom en dag.
Nu är han hemma hos Simon 😂😂😂✌️
Simon är mer packad än deltagarna i huset, kolla Mergims insta story.
2021-05-22, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Shiiiit och du klagar på Nardos temperament??? Lol ironin 😂 Chilla!

Här har vi ett klockrent exempel på hur narcissister beter sig. De triggar fram en reaktion av en person och sedan anklagar densamma för att vara sjuk själv för att man reagerar. Gaslighting tror jag bestämt att det heter.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2021-05-22 kl. 22:36.
2021-05-22, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coorling
Kan inte nardoz simma
Många svarta kan inte simma. Har du problem med det ?
2021-05-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ska riktiga sanningen fram så kröp det fram hos simon att han ville alla skulle vinna men att han helst vil emelie för att hon var underdogsen och att han alltid höll på den

varför har simon krav å sig att säga tanja? när peddi kan sitta i sin live och välja bort tanja är inte det minst lika fittigt dem var ju också nära varandra?

judith vad har hon gjort för tanja sen hon kom ut?
Judith har väl haft fullt upp med att sälja sitt gorillarsle på malmskillnadsgatan för att ha råd med mat
2021-05-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Mergim reser runt och våldgästar folk, dom flesta verkar bara orka med honom en dag.
Nu är han hemma hos Simon 😂😂😂✌️
Simon är mer packad än deltagarna i huset, kolla Mergims insta story.

Var det inte Mergim som tyckte att Simon var falsk?
Mergim är en vidrig falsk människa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in