2021-05-22, 22:19
Medlem
Jag blir på riktigt mörkrädd för att så många tycker om Nardos. Hon är hemsk i sitt beteende mot andra och allt ska handla om henne hela tiden. Vad det än är så ska det klagas och blir så jäkla sur över småsaker. Så jävla otacksam också och hon är i final!! Ääe fyfan säger jag bara. Har varit otrevlig mot Tanja och Emelie hela kvällen, man ser att de tassar på tå kring Nardos. Usch!
2021-05-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaozfumes
Tveksamt. Hon skulle kunna knivhugga någon därinne medan massan skriker att hon är en självständig, stark kvinna som bara står upp för sig själv.

Sant, folk är antagligen precis så tappade... hmm.
2021-05-22, 22:20
Medlem
NamnlosBarns avatar
Nardos verka inte glad.
Tror Madde Emelie och Tanja hade haft super kul ihop.

Detta är rena rama begravningsceremoni
2021-05-22, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Återigen, de super alldeles för långsamt. Det är under all kritik.
2021-05-22, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tack för ditt inlägg. Det värmde och jag är också ledsen. Vet att jag tar i när jag skriver men oftast är det inte så illa menat som det låter. Tack igen!

Men helvete nu blev jag rakt av tårögd, hade inte förväntat ett sånt svar. Sorgligt om du lämnar tråden, vi kan väl försöka hålla ihop till slutet... så röstar jag också på Emelie för jag tror hon har bästa förutsättningarna att vinna över Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Hur fan orkar Tanja och Emelie med det här? Alltså... Har dom fått betalt?

Båda är fan värda en miljon efter att ha stått ut med den där. Glad att se att du är vaken än btw.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Nardos verka inte glad.
Tror Madde Emelie och Tanja hade haft super kul ihop.

Detta är rena rama begravningsceremoni

Verkligen, Tanja och Emelie försöker göra det bästa av situationen men Nardos drar ned stämningen gång på gång
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Intressant att Tjafskontot promotar Nardos när hon själv tar avstånd från programmet.

Nu blir det livat i Tyresö....

Hahaha.
Hon har betonat gång på gång att hon inte vill bli förknippad med Tjafs.
Vilka pajasar
2021-05-22, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Men helvete nu blev jag rakt av tårögd, hade inte förväntat ett sånt svar. Sorgligt om du lämnar tråden, vi kan väl försöka hålla ihop till slutet... så röstar jag också på Emelie för jag tror hon har bästa förutsättningarna att vinna över Nardos.
😍😍😍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Från mammagruppen på Facebook, uppe i två timmar.
Vem vill du ska vinna Big Brother?

Emelie 304
Tanja 284
Nardos 63

Om Nardos vinner så är det riggat.
Jämnt i toppen. det enda som kan få nardos att vinna är om prod röstar på henne =)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tänk om Dennis eller vemsomhelst hade varit där istället för Nardos... hon drar bara ned stämningen

Nardos har varit en parasit som infekterat o sänkt stämningen i huset sedan hon klev in dag 1! Det märks bara mycket tydligare nu när de blir färre o färre!
Senast redigerad av Sabr1na639 2021-05-22 kl. 22:25.
2021-05-22, 22:23
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Skiter FULLSTÄNDIGT i hudfärg. Jävligt stötande att du antar att det är så bara för att nardos råkar vara från Eritrea när det i mitt fall handlar om hennes sätt att vara. Kan inte säga nåt om hur andra tänker, men där har du min åsikt. Jag tillhör inte någon ”ni”-grupp, som tydligen du gör.

Må bästa kvinna vinna. Men JAG hejar på Emelie och aaaaaldrig i livet på nardos - pga hennes sätt att vara och låter. OHHHH MYYYY DAAAAAYS.

Dra inte rasistkortet mot mig eller mot folk hur som helst. Det är det sista jag är.
Man får tycka mindre väl om människor som är från annan kultur. Vet kulturer som hatar oss vitlingar, svennebananer osv men det är ok. Vet att vita är priviligierade men det är ändå sjukt.
Jag hatar när folk kommenterar utseende och har gjort det flera gånger här i trden, även till fördel för nardos…. att man inte ska använda n-ordet eller kalla henne för spa.
Nä ett spa är då det sista man associerar Nardos med, det är då säkert!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in