2021-05-22, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hatar att när Surelie tappade desserten och sa att det var halkigt, så skulle Nardos motbevisa det och påpeka att det inte alls var så. Lol. Och det var viktigt att upprepa 500 gånger att inget slår det TAAANJA gjorde wtf 😂
Hon är fan helt sanslöst. Letar efter saker att hugga på Emelie.
2021-05-22, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Tror nog Tanja tycker det är värre att en massa jävla rasse incels på flashback röstade på henne för att de inte klarar av att en svart kvinna vinner. Du är medveten att det är ”ni” som har startat det här va? Innan dess röstade folk på sina favoriter.

Skiter FULLSTÄNDIGT i hudfärg. Jävligt stötande att du antar att det är så bara för att nardos råkar vara från Eritrea när det i mitt fall handlar om hennes sätt att vara. Kan inte säga nåt om hur andra tänker, men där har du min åsikt. Jag tillhör inte någon ”ni”-grupp, som tydligen du gör.

Må bästa kvinna vinna. Men JAG hejar på Emelie och aaaaaldrig i livet på nardos - pga hennes sätt att vara och låter. OHHHH MYYYY DAAAAAYS.

Dra inte rasistkortet mot mig eller mot folk hur som helst. Det är det sista jag är.
Man får tycka mindre väl om människor som är från annan kultur. Vet kulturer som hatar oss vitlingar, svennebananer osv men det är ok. Vet att vita är priviligierade men det är ändå sjukt.
Jag hatar när folk kommenterar utseende och har gjort det flera gånger här i trden, även till fördel för nardos…. att man inte ska använda n-ordet eller kalla henne för spa.
Bannlyst
Produktionen är rasister och vill spraya negern brun 👮🏽‍♀️😂😂😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Skål för bonus och hemmajobb ketchupis! 🥂

Note to self: skriv aldrig här om yrke/utbildning/sysselsättning, det sticker tydligen ngt så ofantligt i vissas ögon.
Jag vet. Tycker synd om människorna som inte får ha jobb som är givande, fria och där man får bra betal för att göra ett bra jobb.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
+1000
Så fort hon är med dom blir stämningen liksom krystad.

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Bra ide! Skulle också sitta bänkad. Simons specialitet skulle kunna vara att testa olika barer/pubar på resmålet och kommentera och betygsätta dem.

Äsch, han skulle bara bli för full direkt och programmen för korta av den anledningen.😂
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Exakt! Jag tycker om Nardos. Visst har hon sina brister men hon är fan bara människa och hon är ung. Man lär sig och utvecklas genom livet. Tillskillnad från Emelie är hon iallafall ärlig och står för vad hon tycker och tänker medan Emelie vänder kappan efter vinden och snackar skit om alla. Jag hade kunnat rösta på Tanja men jag och min familj kommer rösta på Nardos pga allt hat mot henne.
Håller med dig, Nardos och Tanja får 3 röster var av mig. Vill inte att Emelie ska vinna.
2021-05-22, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Har du sett liven igår och ikväll?
Gång på gång hoppar hon på Emelie och förstör stämningen.
Vad är det som du gillar med det?
Jag såg liven... den är förstorad här på fb . Nardos är rolig fast det vet hon inte själv. Det säger även deltagarna
Medlem
pukkas avatar
"Jag är redan brun förihelvete"😂😂😂
Bannlyst
Jag älskar Roddan, han är det bästa som hänt Big Brother nånsin och han är svart.
Oj, vilka rasister vi är 👮🏽‍♀️😱✌️
2021-05-22, 22:09
Medlem
bowlingjockes avatar
Om de spraytanar sig allihopa så har ju garanterat en neger vunnit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vad har det med Big Brother att göra?
Du har förstått att det är en reality??
Medlem
Alkis simon är i klass med alkis glasman. han kommer supa ihjäl sig tyvärr

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto