Citat:
Ursprungligen postat av
Sweetstuff84
Tror nog Tanja tycker det är värre att en massa jävla rasse incels på flashback röstade på henne för att de inte klarar av att en svart kvinna vinner. Du är medveten att det är ”ni” som har startat det här va? Innan dess röstade folk på sina favoriter.
Skiter FULLSTÄNDIGT i hudfärg. Jävligt stötande att du antar att det är så bara för att nardos råkar vara från Eritrea när det i mitt fall handlar om hennes sätt att vara. Kan inte säga nåt om hur andra tänker, men där har du min åsikt. Jag tillhör inte någon ”ni”-grupp, som tydligen du gör.
Må bästa kvinna vinna. Men JAG hejar på Emelie och aaaaaldrig i livet på nardos - pga hennes sätt att vara och låter. OHHHH MYYYY DAAAAAYS.
Dra inte rasistkortet mot mig eller mot folk hur som helst. Det är det sista jag är.
Man får tycka mindre väl om människor som är från annan kultur. Vet kulturer som hatar oss vitlingar, svennebananer osv men det är ok. Vet att vita är priviligierade men det är ändå sjukt.
Jag hatar när folk kommenterar utseende och har gjort det flera gånger här i trden, även till fördel för nardos…. att man inte ska använda n-ordet eller kalla henne för spa.