2021-05-22, 17:31
Medlem
Kan någon SNÄLLA stänga av Nardos mick och helst ta henne ur bild?

Inte EN ENDA GÅNG har hon yttrat nån glädje över att vara i final. HUR har människor (inkl jag själv) stått ut med henne i 97 dagar?
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Skulle män göra det så skulle feministerna genast kontra med att det minsann är så synd om kvinnor , osv. Alternativt skulle det hånas, eller tystas ner. Precis som att alla ska handla om Narnia därinne enligt henne själv.

Nope, det tas upp och diskuteras även av feminister, bara att deras fokus ligger på kvinnor. De som hånar såna saker är ofta andra män eller folk som inte förstår innebörden av feminism.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardossekten på Instagram skriver att Simon viskade till Nardos att hon skulle ta hem det?

Simon ska fan backa sin kompis Tanja på måndag i intervjun. Annars är det bättre att han håller käften och inte förstör hennes chanser att vinna.

Jävla lögn! Tanja är närmare Simon är narnia! Det vet alla simon-fans
2021-05-22, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bowlingjocke
Känns som risken för lite catfight ikväll efter några glas är överhängande stor.

Det värsta är att majoriteten av nardos fans inte ens kollar liven och bryr sig inte om hur hon uppför sig.
Jag vill att Tanja vinner, men leder Emelie mätningar så röstar jag på henne.
Nardos fans får inte vinna över Flashback 👮🏽‍♀️✌️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejtoastz
TÄNK noga nu!!! Emelie har vunnit nästan alla omröstningar i appen. Hon har under hela säsongen varit överlägsen i mammagruppens omröstningar - senast för 2 dagar sen hade hon mest röster. Kolla även insta kommentarer - bara en massa nardos & emelie fans. Vill ni inte att Nardos vinner - lägg er röst på Emelie. Hon har utan tvekan störst chans mot henne.

LÄS DETTA!!!!!!!!!! ALLA
Medlem
Finns bara en värdig vinnare och det är Tanja!
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Simon är guld, tanja är diamant.

Medlem
Kollade runt på Instagram nu och ser att Mössan, Ojudith och Pedros Instagram är privata. Har de varit så hela tiden? Vet att Ojudith hade öppen profil tidigare.
2021-05-22, 17:33
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Simon, vill se mer av dig! Tycker att du, Tanja och Emelie (de riktiga finalisterna) borde göra en tågluff genom Sverige och göra reportage om det för nån lämplig TV-kanal! Skulle lätt kolla!

Hade betalat för det!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Svenska folket röstar ju på sossarna också. De vill ha misär vart man än vänder sig.

Denna kommentaren är misär, dra in sossarna i allt är fan det roligaste med personer som dig. Helt galna i dom är ni.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Simon, vill se mer av dig! Tycker att du, Tanja och Emelie (de riktiga finalisterna) borde göra en tågluff genom Sverige och göra reportage om det för nån lämplig TV-kanal! Skulle lätt kolla!
Bra ide! Skulle också sitta bänkad. Simons specialitet skulle kunna vara att testa olika barer/pubar på resmålet och kommentera och betygsätta dem.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vem stoppar dig eller andra män från att föra den diskussionen? Eller ska du sitta och vänta på att kvinnor ska göra DET OCKSÅ för dig?

Nähäru, lite får ni allt göra själva om ni vill ha en förändring. Just look at us.

Representerar du alla kvinnor??
De värsta som finns är när en kvinna tror att alla kvinnor är stöpta i samma form.

"Jag hoppas en kvinna vinner i år, det är bara för att jag är kvinna, vi kvinnor håller varandra om ryggen" etc etc...

Jag skiter fullständigt i kön.
Är en person skön så är den. Tror du alla killar håller sams bara för att dom har en kuk?? Jävla trams när kvinnor med dåligt självförtroende vill sätta grupper mot varandra för att dom inte klarar av att ha en egen
balanserad tillvaro.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in