2021-05-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Och det blev det 😂😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Tanja och Emelie gör verkligen den här kvällen. Underbara människor.
Medlem
Simon sa precis i sin live att han vill att Emelie ska vinna. Han har alltså inte viskat till Nardos "ta hem det här"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag tog ju först upp hennes "bordsskick" i mitt svar.. Förstår om det skrevs vid fel tillfälle. Men för att knyta ihop säcken - så är det min totala uppfattning jag talar om. Borsskicket på de andra två kan jag inte öht uttala mig om, jag stängde av när hon envisades med att stå upp och grimasera om deras mat och Emelie bad henne flera gånger att sätta sig ned.
Exemplariskt bordsskick tror jag inte är något som "generelle svensken" kan skriva på CV:t. Absolut inte. Men det (iaf i min generation) ingår väl i NORMALT JÄVLA VETT och uppfostran att man iaf sitter ned och äter, speciellt om det är dukat och de övriga vid bordet sitter? Precis som att man lär sig att LYSSNA på andra människor - och respektera varandras kulturer. DET har jag inte sett henne göra en enda gång. Tvärtom så hugger hon så fort hon får chansen på att klanka ned på svenskar, och talat däremot SÅ BRA om precis alla andra länder.

Nu släpper vi det här. Jag ogillar henne och allt som har med henne att göra - och jag hade gjort det om hon var vit, gul, grön eller svart. Det är helt oväsentligt imo. Känns som hon är från en annan planet - jag har aldrig sett på maken till mer avskyvärd mänsklig varelse i mitt liv.
Men jag lovar, ska försöka att ej skriva mer negativt nu om henne( om det inte blir absolut nödvändigt). Jag tror att det framgått väldigt tydligt.

Amen.
2021-05-22, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Kolla Nardos helt störd, när Emelie tappade bakelsen, var hon tvungen att direkt säga, Tanja ingen slår din...hon syftar på tappade tårtan..
Ja det var roligare med tårtan o tanja ...problem med det ?
Medlem
Flor-Idas avatar
SIMON vill att EMELIE ska vinna! Alla Simons fans borde göra honom till viljes och rösta på henne.
(Simon sa det precis i sin live)
Medlem
UncleTompas avatar
Yep. Simon vill att Emelie skall vinna. Han ser bortom att han och Tanja varit vänner i nästan 100 dgr och ser henne fortfarande inte som värdig vinnare för att hon redan hade ett namn innan. Det får man respektera. Simon idiot.
Tycker det är skit. Deras vänskap borde stå över en fucking princip han grinat över.
Medlem
Har ni sett andyfresh senaste inlägg på instagram? Nardos armé har skrivit en NOVELL om vad hon gått igenom i huset och varför hon ska vinna....
Hennes armé har även gjort fake fankonton i Emelies namn för att hänga ut henne och öka nardos chansen?! Sjukt beteende
2021-05-22, 21:05
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Simon sa precis i sin live att han vill att Emelie ska vinna. Han har alltså inte viskat till Nardos "ta hem det här"
Ännu en lögn från Nardossekten.
2021-05-22, 21:05
Medlem
Jaha så Simon fick lämna..... I en rättvis värld skulle som sagt Tanja, Emelie och Simon sitta i final.

Jag kommer inte palla titta på finalen.
2021-05-22, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Fasiken vad jag älskar Emelie och Tanja ihop just nu! Energin är på topp!

Och den kommer förmodligen dö så fort Nardos kliver in i rummet igen...
Ja sa hon inte typ håll käften när de undrade var hon varit så länge? Nä nu till att heja fram den mer talangfulle Tusse!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Fasiken vad jag älskar Emelie och Tanja ihop just nu! Energin är på topp!

Och den kommer förmodligen dö så fort Nardos kliver in i rummet igen...

Och det gjorde den…. Hahaha
Medlem
Har nardos ens varit full därinne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in