2021-05-22, 20:13
Medlem
Var tvungen att spola fram till slutet av dagens avsnitt för att se med egna ögon att bråket inte var med.

Det var inte med.

Istället har de klippt ett tjafs mellan Nardos och Emelie som NARDOS STARTADE. Hon säger att Emelie har sagt något hon INTE sagt (alla som sett 24/7 mycket vet att Emelie alltid sagt ”baserat på tidigare år”). Sen drar Nardos till flera gånger med ”herregud Emelie det behöver inte bli en diskussion”.

NÄ-HÄ? Really? Om en idiot lägger ord i munnen på någon så får man väl FÖR I HELVETE FÖRSVARA SIG.

Ps. Äckliga jävla produktion som inte tog med Nardos vidriga sätt att försöka tvinga Emelie till en vänskap med Adrian.
2021-05-22, 20:13
Medlem
Så här gör man med somaliska pirater i andra länder https://m.youtube.com/watch?v=Yf8RExzMdfg
2021-05-22, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Jo, men har man typ levt på halvfabrikat o ketchup ….

Jag hade oxå kastat mig över skaldjuren. Sitter här är jättesugen nu 😂

Iofs, men detta får mig att tänka på filmen Pianisten när han juden får lite mat för första gången på länge! Han går loss på brödet precis som Nardos
Medlem
200 års dödsstraff på katoliker i Sverige så det är väll hårdare här trots att Sverige varit Katolskt i 600 år.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nä jag såg det nu. Det är så stört men är vi egentligen förvånade?

Jag är faktiskt en gnutta förvånad fastän jag vet att de riggar.. trodde inte det var så här illa att de bara "poff vi skiter i det helt bråket finns inte la la la la" utan trodde att de åtminstone skulle försöka finklippa det lite till Nardos fördel. När de märkte att det inte gick så valde de bort det helt.
2021-05-22, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu tror jag i och för sig Emelie och Tanja överdriver deluxe med humrarna för att jävlas med Narcos som skriker om att det är så äckligt. Slickar hummern i ”ansiktet” och häller spad över hela sig. 🤣
haha och nardinissan kan bara äta baguetter....dög inte pizzan?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Har dom gjort ngt annat än att äta?
Mc Donalds hit och pizza dit och Thai mat och gud vet allt vad det har varit ett evigt tjat om MAT.

Det är det jag menar, de har fått mat! Allt från burgare till fan och hans moster men lik förbannat märks det inte av i denna stund
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Haha inte brydda att bli kladdiga är en sak! Att äta som om man aldrig fått mat är något helt annat 😂🤣
Ptja, couldn't care less. Tycker det är kul, ingen som dör av det direkt. Härligt att kunna vara avslappnad.

Om du tycker de där äter som att de aldrig fått mat skulle du se min katt. Varenda gång hon får mat. DÄR snackar vi att bete sig som att man aldrig fått mat (om jag tar varje chans jag får att prata om min katt? absolut).
2021-05-22, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Emelie på skaldjursmiddag är galant! Är nog första gången idag som jag dragit på smilbanden.
https://imgur.com/a/6X91cdT
Haha, älskar det. Hon gör det ju dessutom bara för att äckla och provocera fram en reaktion från Narcos.
Medlem
Känns inte som Nardos och Emilie kommer att hänga så mycket efter BB
Bannlyst
Tanja blev inkallad till bikten för order om att flytta Nardos stol 3 cm, för annars syntes inte negern så bra i bild 👮🏽‍♀️😂😱👮🏽‍♀️😂😱
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
💯 and i like it 😎
Jag med! Älskar det!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in