2021-05-22, 19:10
Medlem
Sa Nardos precis att hon inte förstår att Dennis inte fick huvudvärk av Emelie?

Nardos din jävla sopa, mitt huvud sprängs av dig.
2021-05-22, 19:11
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Det övergår mitt förstånd att folk envisas med att rörsta på det här....
🔇 Varning!❌
https://imgur.com/a/OKqt8u2
https://imgur.com/a/AnElveD
https://imgur.com/a/KlUbz7r
https://imgur.com/a/gT7viEV

Hahaha.
För 150 år sedan drog det in Tivoli in till städer med tält där folk fick betala för att titta på konstigt folk och missfoster. Märkliga damer med skägg och små negrer. Alla förundrades med att sådant fanns.

Idag betalar vi för CMORE. Men vi förundras fortfarande
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Hoppas verkligen det blir så!
Jadå lugn bara lugn! positivt att simon o juddan åkte för de rösterna går oavkortat till tanja
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Amilia sitter som vanligt på discord och snackar skit om andra människor. Världens äckligaste sopa. Det finns inte ord för hur elak den människan är och hur människorna i spelappen tror på den sopan. De verkar vara likasinnade med Amilia bläää. Discord appen har blivit hemsk. Bara ondska som sitter där inne numera. Man skäms. Över dom. Gick ur när jag såg vad dom håller på med. Discord är ett gäng elaka elaka människor. Ingen app att vara stolt över. Amilia kräk allihopa

Vem fan lyssnar på den fula skatan? Likasinnade antagligen det är inget att lägga sin dyrbara energi på.😉🙏
2021-05-22, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jadå lugn bara lugn! positivt att simon o juddan åkte för de rösterna går oavkortat till tanja

Hoppas det. Det känns som en röst på Tanja är en röst på det goda.
2021-05-22, 19:15
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Sa Nardos precis att hon inte förstår att Dennis inte fick huvudvärk av Emelie?

Nardos din jävla sopa, mitt huvud sprängs av dig.
Jo hon skall verkligen inte snacka om att ”ta någons sida” i en relation. När det gäller Adrian och Madde hävdar hon att hon var helt ”neutral” (d.v.s. egentligen på Adrians sida) men när det gäller Emelie och Dennis är det tydligen inga problem att kasta Emelie under bussen.
Medlem
Undrar om det blir injera eller Donken denna finalmiddag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Den som orkar läsa annars scrolla vidare men måste få ur mig detta!

Tyvärr blir det omvänd rasism då många av Nardos fans så tydligt isolerar sig och grupperar sig bort från det som kallas gemenskap och att vi alla är människor. När ska man förstå att diskriminering inte är jämförbart och går inte att mäta vad som är värst? De promotar sig själva genom att diskriminera sig själva och påstå att ALL kritik mot Nardos är rasism och därför blir det propaganda samt orsaken till varför hon ska vinna!

Plötsligt glömmer man Nardos som person och allt handlar nu om den klick rasister här och dess inlägg. Allt handlar om en känsla, nämligen hat och varför ska man se sig själv ha den största rättigheten att bedöma vilket av dessa är värst när hat inte kan bli något annat än hat? Helt fel, då har man inte förstått vad mänskliga rättigheter är.

Hade de läst igenom denna tråd så hade de sett många kränkande inlägg om Judith, Joel, Tanja och andra men de är inte lika viktiga att stå upp för då man anser att Rasism är värst, håller inte med om det då ingen har rätt att säga att den ena gruppen är viktigare än andra. Jag står upp mot allt som hotar mänskliga rättigheter och jämlikhet.

Tänk alla människor i koncentrationslägren som delades upp i just grupper, romer, homosexuella, religiösa,judar mfl men ALLA behandlades lika illa och de flesta slutade sina liv på samma sätt, genom att bli avrättade för att de ansågs vara helt fel i gener och vet inte allt. De valde det inte själva och hade de fått välja så hade de först och främst ställt sig vid sina familjer. För hur urskiljer man människor och hur kan man ens komma på idén att placera stjärnor på människors bröst?

Ska folk t.ex då gå tillbaka och säga att.. ! "Ja jag tyckte Romerna fick sämst behandling för att jag har en personlig connection till det folket eller jag är själv Rom"! Eller "De homosexuella och homofobin är absolut den värsta typen av diskriminering för att jag själv är gay"? Alltså det går inte att resonera så för då gör man exakt samma sak som historien visat, att se sig själv som viktigast är att misslyckas med att någonsin uppnå jämlikhet!

Vi ska se oss som en grupp och stå upp för ALLA människor!.

Jag står varken bakom rasism eller några former av förtryck mot människor som är hat och fördomar och jag hoppas att alla kan lära sig att vi aldrig bör göra skillnad på dessa.
Överens där, sen har jag ju en hjälte som alltid försöker skapa fred och som ser alla so bra människor. Tanja är en förebild som alla vill ha i sin gemenskap❤️
Medlem
HAHAHAHA Emelie är ju lite rolig... hon har "utvecklat tutt-svett deluxe" i huset! 😂
2021-05-22, 19:17
Medlem
"Så du tog den lila ändå Emelie, för du ville verkligen inte att Tanja skulle få den"
Medlem
Det är så uppenbart att det är hela invandrarsläkter och fakekonton som röstat Nardos kvar haha, säkert även produktionen som lagt lite extra röster på henne också, allt för att få en härlig mångkulturell touch på programmet. Hade hon varit vit och betett sig sådär hade hon åkt ut för länge sen
Senast redigerad av Fantaorose 2021-05-22 kl. 19:19.
Medlem
ollepolle90s avatar
För ca 50 min sen skapade BB supportergrupp Facebook en omröstning

Vem vill du ska vinna BB 2021?

Emelie 138

Tanja 130

Nardos 27

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto