2021-05-22, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Den som orkar läsa annars scrolla vidare men måste få ur mig detta!

Tyvärr blir det omvänd rasism då många av Nardos fans så tydligt isolerar sig och grupperar sig bort från det som kallas gemenskap och att vi alla är människor. När ska man förstå att diskriminering inte är jämförbart och går inte att mäta vad som är värst? De promotar sig själva genom att diskriminera sig själva och påstå att ALL kritik mot Nardos är rasism och därför blir det propaganda samt orsaken till varför hon ska vinna!

Plötsligt glömmer man Nardos som person och allt handlar nu om den klick rasister här och dess inlägg. Allt handlar om en känsla, nämligen hat och varför ska man se sig själv ha den största rättigheten att bedöma vilket av dessa är värst när hat inte kan bli något annat än hat? Helt fel, då har man inte förstått vad mänskliga rättigheter är.

Hade de läst igenom denna tråd så hade de sett många kränkande inlägg om Judith, Joel, Tanja och andra men de är inte lika viktiga att stå upp för då man anser att Rasism är värst, håller inte med om det då ingen har rätt att säga att den ena gruppen är viktigare än andra. Jag står upp mot allt som hotar mänskliga rättigheter och jämlikhet.

Tänk alla människor i koncentrationslägren som delades upp i just grupper, romer, homosexuella, religiösa,judar mfl men ALLA behandlades lika illa och de flesta slutade sina liv på samma sätt, genom att bli avrättade för att de ansågs vara helt fel i gener och vet inte allt. De valde det inte själva och hade de fått välja så hade de först och främst ställt sig vid sina familjer. För hur urskiljer man människor och hur kan man ens komma på idén att placera stjärnor på människors bröst?

Ska folk t.ex då gå tillbaka och säga att.. ! "Ja jag tyckte Romerna fick sämst behandling för att jag har en personlig connection till det folket eller jag är själv Rom"! Eller "De homosexuella och homofobin är absolut den värsta typen av diskriminering för att jag själv är gay"? Alltså det går inte att resonera så för då gör man exakt samma sak som historien visat, att se sig själv som viktigast är att misslyckas med att någonsin uppnå jämlikhet!

Vi ska se oss som en grupp och stå upp för ALLA människor!.

Jag står varken bakom rasism eller några former av förtryck mot människor som är hat och fördomar och jag hoppas att alla kan lära sig att vi aldrig bör göra skillnad på dessa.

Klokt skrivet i vanlig ordning. Viktigt att inte resignera så att hot och hat tillåts bli ett normaltillstånd.
2021-05-22, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Finns ingen hejd på denna varelse.

Hon har obv inte gått i gymnasiet.

Ingen bal, bara fest
2021-05-22, 18:55
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granne-64
Det tråkigaste med årets BB är alla hävla Nardos fans
Skrev en fråga om hon har gått i skola När hon sa att astrologi var en planet under skol veckan
Fy fan vad skit jag har fått från icke svenska namn tyvärr Som gick in på Fb och skrev hatiska brev o kallade en för det ena en det andra fy fan

Får man skit ifrån icke-svenskar så vet man att man gjort något bra.
2021-05-22, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Om man har fått va med på ”Min stora dag” så mår man inte bra. Kan vara ett budskap till bardosgang, fast de vet väl knappt vad programmet handlar om…

Nog ingen som bryr sig. Det är väl för övrigt inte Emelie eller Tanja som är deras motståndare i det här slaget?
2021-05-22, 18:56
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon är ju inte klok. Undrar hur många gånger jag skrivit det om henne.

Åh, Tanja fick en weekend i London med någon dansklass av Min stora dag. Narcos blick när hon berättar Tanja berättar om sin historia. Fan vad sur kärringen är så fort någon annan får något trevligt eller har upplevt någonting.
Men Nardos har minsann också åkt limosin. En hummer som egentligen bara var för brudtärnorna men som Nardos tjatade sig till att få åka med i. Hon snapade hela tiden så de ska minsann vara tacksamma att de nu har minnen där ifrån...
2021-05-22, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Om man har fått va med på ”Min stora dag” så mår man inte bra. Kan vara ett budskap till bardosgang, fast de vet väl knappt vad programmet handlar om…
Narcos ställde inte em drogs och såg sur ut. Fram till Tanja frågar Narcos igen om kusinens bröllop. Nu är Narcos glad igen mår hon får prata om sitt favoritämnen. Jag, jag, jag.
2021-05-22, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Du är en snäll kille. Fattar.
Den finaste, snällaste killen av ALLA. Han är bara missförstådd
2021-05-22, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon är ju inte klok. Undrar hur många gånger jag skrivit det om henne.

Åh, Tanja fick en weekend i London med någon dansklass av Min stora dag. Narcos blick när hon berättar Tanja berättar om sin historia. Fan vad sur kärringen är så fort någon annan får något trevligt eller har upplevt någonting.

Nardos kan bara prata om sig och sitt. Dessutom helt jävla ointressanta och osammanhängande historier. Hej Tanja!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Men Nardos har minsann också åkt limosin. En hummer som egentligen bara var för brudtärnorna men som Nardos tjatade sig till att få åka med i. Hon snapade hela tiden så de ska minsann vara tacksamma att de nu har minnen där ifrån...

Å så säger dom att tjat inte lönar sig? 🙄
Medlem
Kollar man på gamla deltagarnas Instagram ser det ut som att finaltrion kommer vinna covid på måndag.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Kommer sakna Tanjas goa dialekt OCH TILL OCH MED EMELIES SKÅNSKA! 😳
.
Själv gillar jag Emelies skånska och bor långt bort från Skåneland.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Verkligen.
Sen kan ju även hennes avundsjuka (för det är det som är grunden till hennes obefogade äckliga, hatiska attityd) har trappats upp ju mer hon märkt att Emelie är populär.
Min enda känsla är att det MÅSTE vara riggat, uppgjort. Det är inte möjligt att det finns FLER människor som vill se henne i rutan än t.ex. Simon.. Isåfall flyttar jag till en annan planet.

Klart det är uppgjort. Till och med PK-tanterna i Facebook-gruppen verkar ha fattat det nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in