2021-05-22, 18:46
Medlem
xrlpyts avatar
Vadå ingen studentbal i Stockholm? Går Nardos på droger?
2021-05-22, 18:48
Medlem
1754s avatar
Fan vilken nedlåtande blick från Narnia på Tanja när Tanja berättade att på hennes student så åkte man flak som dras av en traktor. Som dom flesta studentflak görs. Men inte Narnias uppenbarligen....
2021-05-22, 18:48
Medlem
Mouchinos avatar
Den som orkar läsa annars scrolla vidare men måste få ur mig detta!

Tyvärr blir det omvänd rasism då många av Nardos fans så tydligt isolerar sig och grupperar sig bort från det som kallas gemenskap och att vi alla är människor. När ska man förstå att diskriminering inte är jämförbart och går inte att mäta vad som är värst? De promotar sig själva genom att diskriminera sig själva och påstå att ALL kritik mot Nardos är rasism och därför blir det propaganda samt orsaken till varför hon ska vinna!

Plötsligt glömmer man Nardos som person och allt handlar nu om den klick rasister här och dess inlägg. Allt handlar om en känsla, nämligen hat och varför ska man se sig själv ha den största rättigheten att bedöma vilket av dessa är värst när hat inte kan bli något annat än hat? Helt fel, då har man inte förstått vad mänskliga rättigheter är.

Hade de läst igenom denna tråd så hade de sett många kränkande inlägg om Judith, Joel, Tanja och andra men de är inte lika viktiga att stå upp för då man anser att Rasism är värst, håller inte med om det då ingen har rätt att säga att den ena gruppen är viktigare än andra. Jag står upp mot allt som hotar mänskliga rättigheter och jämlikhet.

Tänk alla människor i koncentrationslägren som delades upp i just grupper, romer, homosexuella, religiösa,judar mfl men ALLA behandlades lika illa och de flesta slutade sina liv på samma sätt, genom att bli avrättade för att de ansågs vara helt fel i gener och vet inte allt. De valde det inte själva och hade de fått välja så hade de först och främst ställt sig vid sina familjer. För hur urskiljer man människor och hur kan man ens komma på idén att placera stjärnor på människors bröst?

Ska folk t.ex då gå tillbaka och säga att.. ! "Ja jag tyckte Romerna fick sämst behandling för att jag har en personlig connection till det folket eller jag är själv Rom"! Eller "De homosexuella och homofobin är absolut den värsta typen av diskriminering för att jag själv är gay"? Alltså det går inte att resonera så för då gör man exakt samma sak som historien visat, att se sig själv som viktigast är att misslyckas med att någonsin uppnå jämlikhet!

Vi ska se oss som en grupp och stå upp för ALLA människor!.

Jag står varken bakom rasism eller några former av förtryck mot människor som är hat och fördomar och jag hoppas att alla kan lära sig att vi aldrig bör göra skillnad på dessa.
2021-05-22, 18:49
Medlem
Kommer sakna Tanjas goa dialekt OCH TILL OCH MED EMELIES SKÅNSKA! 😳
2021-05-22, 18:49
Medlem
Undra hur dom som tycker om Nardos oavsett vad hade reagerat om det hade varit ombytta roller och det var Emelie som var elak mot Nardos den här sista veckan!

Oavsett hur mycket jag tycker om en deltagare så kommer jag fortfarande kritisera den personen om den beter sig riktigt illa
Senast redigerad av Sar00 2021-05-22 kl. 18:52.
2021-05-22, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Detta är varför ni ska rösta på Tanja: smart, snäll, rolig och positiv.

Detta är varför ni ska rösta på Nardos: för hon har mörkare pigment.

Svartast vinner!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Finns ingen hejd på denna varelse.

Hon har obv inte gått i gymnasiet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon är ju inte klok. Undrar hur många gånger jag skrivit det om henne.

Åh, Tanja fick en weekend i London med någon dansklass av Min stora dag. Narcos blick när hon berättar Tanja berättar om sin historia. Fan vad sur kärringen är så fort någon annan får något trevligt eller har upplevt någonting.
2021-05-22, 18:52
Medlem
pukkas avatar
Att trycka ner en kille som visar känslor är minst lika allvarligt som rasism.
2021-05-22, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Du kanske ska läsa vad jag verkligen skrev istället för att tolka det jag skrev för att passa din agenda.

Snart är det middag i huset.

Du är en snäll kille. Fattar.
2021-05-22, 18:53
Medlem
Det tråkigaste med årets BB är alla hävla Nardos fans
Skrev en fråga om hon har gått i skola När hon sa att astrologi var en planet under skol veckan
Fy fan vad skit jag har fått från icke svenska namn tyvärr Som gick in på Fb och skrev hatiska brev o kallade en för det ena en det andra fy fan
2021-05-22, 18:53
Medlem
Om man har fått va med på ”Min stora dag” så mår man inte bra. Kan vara ett budskap till bardosgang, fast de vet väl knappt vad programmet handlar om…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in