Citat:
Kalifornien tappar befolkning förra året nettoförlust om nära 200.000personer. Detta en stat som historiskt ökat sin befolkning. Det är lite som flippade röster, du räknar inte rätt. Kalifornien är (tyvärr) den stat som idag brottas med största problemen. Inte bara människor flyttar pga hööga skatter, hyror, extrema energipriser, och mycket annat. Företagen gör detsamma. Detta är en långsam process som sets öka i kraft de senaste åren där. Nu väntar man på att en av de skattebärande 5-6 bolagen skall flytta till Texas likt Musk, då blir det omedelbar konkurs för CA som bygger hela sin apparat på desa intäkter (allt det här kan ju du redan?).
Vad gäller servern är det pluralis "servers". Det finns inte en stat som kommer visa upp samma siffror när man kontrollerar röstsedlarna med vad Dominion maskinerna rapporterat. Detta gäller givetvis även Kalifornien. Huruvida Trump vunnit staten eller ej låter jag vara osagt, men att man byggt popular vote för Biden här är otvivelaktigt.
1. Arizona audit pågår
2. Georgia audit är beslutad. Deras starke man Vernon Jones, Georgias nästa Guvernör leder
3. Pennsylvania formation pågående mot audit
4. Michigan formation pågående mot audit
5. Wisconsin formation pågående mot audit
..efter dessa stater kommer även stater utanför battleground följa. Jag gissar att alla stater med maskiner (detta inkluderar Kalifornien) kommer behöva göra audits när resultaten börjar komma fram i Arizona.
Vad gäller servern är det pluralis "servers". Det finns inte en stat som kommer visa upp samma siffror när man kontrollerar röstsedlarna med vad Dominion maskinerna rapporterat. Detta gäller givetvis även Kalifornien. Huruvida Trump vunnit staten eller ej låter jag vara osagt, men att man byggt popular vote för Biden här är otvivelaktigt.
1. Arizona audit pågår
2. Georgia audit är beslutad. Deras starke man Vernon Jones, Georgias nästa Guvernör leder
3. Pennsylvania formation pågående mot audit
4. Michigan formation pågående mot audit
5. Wisconsin formation pågående mot audit
..efter dessa stater kommer även stater utanför battleground följa. Jag gissar att alla stater med maskiner (detta inkluderar Kalifornien) kommer behöva göra audits när resultaten börjar komma fram i Arizona.
De som har satt igång omräkningarna kommer att bli stämda för att de satt igång dem utan att ha något att gå på. Kanske de blir återbetalningsskyldiga till delstaterna till och med. Stop the Steal of Money!