2021-05-22, 18:24
Medlem
knasen79s avatar
Tusse.
Citera
2021-05-22, 18:24
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollin-and-Turning
Hur får du Moldaviens sångerska till folkkär?
Inte ens i ESC-kretsar är hon så värst "folkkär".

Hon är väl mest ihågkommen för förra gången hon var med och sjöng en ännu sämre låt än i år och knappt hade några kläder på sig.
https://www.youtube.com/watch?v=11Xi8u1gkTo

Hey, loca! Give me, give me your boca.

Haha, ja det bidraget var inte min favorit den gången!

Men jag tror stenhårt på Moldavien i år, kanske inte i toppstriden men topp 15 definitivt. Jag kommer att bli rik i kväll!
Citera
2021-05-22, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Ryssland och Ukraina har begravt stridsyxan? hehe Skojar bara, Ukraina verkar ha stort stöd i publiken. Jag skulle ändå vara okej med om de vann. Första gången man såg deras video i overallerna tyckte man dock att allt var horribelt. https://www.youtube.com/watch?v=rAkxVkNp0bU

Om Mamas varit med i år hade de varit en utav mina favoriter, In The Middle är bra.

Trist att svenska Måns ska vara med överallt, tror han ska uppträda ikväll men det här däremot kan bli en bra mellanakt. Får rysningar i slutet, hon förtjänar kvällens första plats. https://www.youtube.com/watch?v=c-UYIGsc7GI

Någon som minns när Madonna sjöng dåligt år 2019? Och så fick hon några miljoner för det.

Hur fan kan du jämföra Madonna med en neger som inte kan skriva sin egen musik ens?

Madonna har gjort det mesta själv.
En kvinna som jag beundrar, även med sina brister, som jag.
Citera
2021-05-22, 18:27
Medlem
Ballcancers avatar
jag är så besviken att schweiz inte körde med samma låt som förra året..Samma artist ja men inte samma låt. Den är väldigt bra men jag tror nog att de länder som har störst chans är Island och Finland.
Citera
2021-05-22, 18:27
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
Italien har alltid varit publikens favorit.
Juryn har däremot alltid röstat emot.

Skåningen som hade en låt som ingen kommer ihåg vann med juryns röst.
Eurovision är köpt.

Italien och Frankrike floppar rejält. Det står nog mellan Malta och Schweiz i år.
Citera
2021-05-22, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
jag är så besviken att schweiz inte körde med samma låt som förra året..Samma artist ja men inte samma låt. Den är väldigt bra men jag tror nog att de länder som har störst chans är Island och Finland.

Är väll regelverket antar jag att man inte får skicka samma. Lite synd att inte little big från Ryssland körde / kom med igen
Citera
2021-05-22, 18:33
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Litauen vinner!
Citera
2021-05-22, 18:35
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Är väll regelverket antar jag att man inte får skicka samma. Lite synd att inte little big från Ryssland körde / kom med igen
just det ja. Håller med! Det hade varit spännande eftersom de är ett rätt stort band ju.
Citera
2021-05-22, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Litauen vinner!
den är bra men vinner inte ! Frankrike vinner !!
Citera
2021-05-22, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
Hur fan kan du jämföra Madonna med en neger som inte kan skriva sin egen musik ens?

Madonna har gjort det mesta själv.
En kvinna som jag beundrar, även med sina brister, som jag.

Orkar inte besvara lågbegåvade individer. Kort och gott så sög Madonna fullständigt när hon uppträdde på ESC (folk lade upp hennes uppträdande innan det tagits bort av yt och ett bättre ljud hade lagts på, och folk skrattade åt henne i kommentarerna), medans den här Glennis Grace, vilken hudfärg hon än må ha "is slaying it". Synd om dig om det sticker i dina ögon, som tur är så tillhör du minoriteten i den stora vida världen. Din kära Madonna är passé och har helt ärligt byggt hela sin karriär på att spela på sex som en billig sköka ursäkta ordet. (FB) Madonna i Eurovision 2019

Den nämnda sångerskan verkar ha tävlat för Nederländerna för sisådär 15 år sedan. Även varit med i America's Got Talent, kvällens bästa röst. heh https://www.youtube.com/watch?v=e4Tdwa7zyjQ

Heja Grekland och Finland ikväll.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-22 kl. 19:27.
Citera
2021-05-22, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Italien och Frankrike floppar rejält. Det står nog mellan Malta och Schweiz i år.

Vi får se vad folket och juryn säger.
Om juryn så får du rätt.
Citera
2021-05-22, 18:39
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groggman-FL
den är bra men vinner inte ! Frankrike vinner !!

Hade ej sett den, Sjukt framträdande!! Gör hon det så bra i finalen är det säkert en vinnare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in