2021-05-22, 18:32
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
+1
tanja är stark på alla plattformar, nardos är endast stark på insta typ
over all så är nog tanja mest omtyckt...
Ja jag tror på Tanja .den mest överlägsna värdiga vinnare i år!ös på med röster så går det nog bra 👍
2021-05-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Emelie är så jäkla rolig ibland.

Narcos säger att hon ska fortsätta på utsidan och Emelie frågar fortsätta med vad. Med livet säger då Narcos och Emelie säger ”det är väl klart att du ska fortsätta med livet. Vad skulle du annars göra?”.

Haha! Så skön… haha! Älskar hennes sätt!
2021-05-22, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Bråka inte nu.
Alla nazistiska lägervakter kommer se till att Emelie vinner millen.
Don't be foolish
Be a smarty
Come and join the Nazi Party

Dego din jävla babbe nu väntar jag på att min nick kommer på din IG.
Du suger balle som DJ och får uppdrag för svensken måste kvotera in dig

Tror du fått lite för många bira innanför grodvästen nu
Medlem
Har haft lite annat att göra idag men fick nu se att Simon åkte fyyyy fan vad glad jag blev att inte denna bedrövliga människa fick vinna 1 miljon kr !! 🤪🤪🤪
Medlem
xrlpyts avatar
Många omröstningar under säsongen talar för Emelie (och Nardos såklart), men av de tre är ändå Tanja den som är mest lik andra BB-vinnare under åren. De stora karaktärerna, som varit med i en massa drama och bråk, är sällan de som vinner till slut. Undantag finns såklart, men tänker jag tillbaka så har vinnaren oftast varit den mest okontroversiella deltagaren, den som är allmänt skön och har fått en viss fanbase, men som samtidigt har få rena haters.

Både Emelie och Nardos har ju både lovers och haters, medan Tanja - med all rätt - har extremt få haters. Visst, det knorras på sina håll om att hon varit med i PH tidigare, men annars finns det liksom inget.

Betyder det att hon har större chans att vinna över Nardos än vad Emelie har? Jag önskar jag visste.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Där kom det igen
En rasistisk dramatisk kommentar från en av trådens mästare på provokationer. Du får första pris på obegripligt dumma uttalanden. Du får också första pris i avsaknad av humor.

Tack, du får första pris i nonsens.
En kväll på stan med Mergim och Jackie
2021-05-22, 18:34
Medlem
bowlingjockes avatar
En omröstning har precis startat i mammagruppen.
"Vem vill du ska vinna Big Brother 2021?"

Emelie 18
Tanja 8
Nardos 1

Efter 4 min.
2021-05-22, 18:34
Bannlyst
När inte ens politiskt korrekta och feministiska mammagruppen på Facebook gillar Nardos, så säger det väl en hel del om henne.
Hon får röster från blattar som inte ens följer programmet 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
2021-05-22, 18:35
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tror du fått lite för många bira innanför grodvästen nu

Hahaha.
Inte tillräckligt dock. Vi måste följa Tusse förtrolla oss ikväll
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
När inte ens politiskt korrekta och feministiska mammagruppen på Facebook gillar Nardos, så säger det väl en hel del om henne.
Hon får röster från blattar som inte ens följer programmet 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
Den enda rösten hon fått hittills i den nya omröstningen är av nån tant som verkar jobba på Samhall.
Medlem
alvedonanders avatar
Har någon sett Nardos duscha? … minst 3 pers har sagt att hon luktar illa..idag sprutade hon parfym på sin cochie och trodde inte att kamerorna såg det
2021-05-22, 18:36
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Många omröstningar under säsongen talar för Emelie (och Nardos såklart), men av de tre är ändå Tanja den som är mest lik andra BB-vinnare under åren. De stora karaktärerna, som varit med i en massa drama och bråk, är sällan de som vinner till slut. Undantag finns såklart, men tänker jag tillbaka så har vinnaren oftast varit den mest okontroversiella deltagaren, den som är allmänt skön och har fått en viss fanbase, men som samtidigt har få rena haters.

Både Emelie och Nardos har ju både lovers och haters, medan Tanja - med all rätt - har extremt få haters. Visst, det knorras på sina håll om att hon varit med i PH tidigare, men annars finns det liksom inget.

Betyder det att hon har större chans att vinna över Nardos än vad Emelie har? Jag önskar jag visste.
TV4 har ju fan klippt bort alla Nardos bråk. De visar bara hennes fina sidor. Så på ett sätt så hon är den ''sköna'' deltagaren detta år. Tanja får ju fan ingen TV-tid så ingen vet om hon är skön eller inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in