2021-05-22, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Nu ser man hur Simon gjorde BB. Jisses så tråkigt.

Väldigt sällsynt med underhållande fruntimmer.
2021-05-22, 17:28
Medlem
UncleTompas avatar
Mina röster lagda på TANJA!
2021-05-22, 17:29
Medlem
Anonym396s avatar
Nardossekten på Instagram skriver att Simon viskade till Nardos att hon skulle ta hem det?

Simon ska fan backa sin kompis Tanja på måndag i intervjun. Annars är det bättre att han håller käften och inte förstör hennes chanser att vinna.
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Gud vad tråkigt utan Simon, 3 tjejer kan aldrig ha kul lr skapa content.
Hoppas Tanja och Emelie hänger och negern sover tills finalen.
Känns som risken för lite catfight ikväll efter några glas är överhängande stor.
Medlem
ALLTSÅ VAD I HELVETE SKER?
Ska man behöva bevittna det här nu tills måndagkväll så skiter jag i det.
Hon sitter och blänger surt och bara FÖRSÖKER hitta minsta lilla grej som hon kan trycka ner Emelie med. FY FAN Vad V I D R I G T D E T H Ä R Ä R
Medlem
TÄNK noga nu!!! Emelie har vunnit nästan alla omröstningar i appen. Hon har under hela säsongen varit överlägsen i mammagruppens omröstningar - senast för 2 dagar sen hade hon mest röster. Kolla även insta kommentarer - bara en massa nardos & emelie fans. Vill ni inte att Nardos vinner - lägg er röst på Emelie. Hon har utan tvekan störst chans mot henne.
2021-05-22, 17:30
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han behöver inte din röst . Vi är tillräckligt många normalbegåvade som ser rätt sida av Simon. God natt med dig , smuts!!

Hahaha.. det verkar att Simon behövde min röst ändå du normalbegåvade mongo spring tillbaka till skogen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
ALLTSÅ VAD I HELVETE SKER?
Ska man behöva bevittna det här nu tills måndagkväll så skiter jag i det.
Hon sitter och blänger surt och bara FÖRSÖKER hitta minsta lilla grej som hon kan trycka ner Emelie med. FY FAN Vad V I D R I G T D E T H Ä R Ä R

Svenska folket röstar ju på sossarna också. De vill ha misär vart man än vänder sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Mina röster lagda på TANJA!

Bra val!
Medlem
Simon, vill se mer av dig! Tycker att du, Tanja och Emelie (de riktiga finalisterna) borde göra en tågluff genom Sverige och göra reportage om det för nån lämplig TV-kanal! Skulle lätt kolla!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Åååå jag hade älskat att se det! Jag tror som du, Nardos hade INTE lyckats sätta sig på Amilia, där har hon sin överkvinna! Nästan så jag börjar gilla Amilia lite bara av den tanken, faktiskt.
Ja, fan vad kul det hade varit. Helt ärligt så är Amilia fan både rolig och smart. Ogillade henne extremt mycket när hon var i huset men i lives mm är hon kul att titta på.
2021-05-22, 17:31
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Emelie och Tanja får hela tiden bjuda med och släpa med sig Nardos, annars "hamnar" hon själv. Efter lite tjat följde hon med till utegården, men Emelie och Tanja ville visst prata med varandra - också - så Nardos drog in igen.

Det är lugnt Nardos, TV4 har fått sina klipp om mobbning och utfrysning redan, du kan slappna av. Kanske BB kan meddela henne det i bikten?
Ja, man börjar ju misstänka både det ena och de andra angående bikten. Även de övriga deltagarnaa har flera gånger reagerat på Nardos timslånga bikter.
Skulle inte bli ett dugg förvånad om hon får direktiv från produktionen om hur hon ska agera, säga osv. Precis som när de får uppdrag; "Starta bråk med Emelie", "Gå in i sovrummet och läs dina brev" etc.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in