2021-05-22, 17:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vi behöver skriva ner en lista över vad som har hänt under 100 dagar när det har kommit till Nardos.

Exakt.. hoppas det blir någon ny tråd vi kan skriva i. Det har ju förekommit mygel från första veckan då hon blev underdog.
2021-05-22, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hm, så där tycker jag egentligen. Fan jag kommer inte kunna bestämma mig innan finalen inser jag
Gå på Tanja å skyll på mig om det vart fel😬
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos hackar på Emelie HELA JÄVLA TIDEN

Det är så sorgligt att se hur Emelie blivit svagare och mer osäker på sig själv också bara nu senaste veckan, så fort dom sett avsnitt så kritiserar hon precis allt hon själv gör.
Vem ligger bakom detta tro?

Hon kan för fan inte säga ETT ENDA ORD, utan att få mothugg eller helt *new level* av bitch-blickar från Narcos.

Jag får så jävla ont i magen. Hur i helvete är det möjligt? Tänk vilken skön stämning det hade varit om Simon varit där istället för henne.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det finns en tråd för förra säsongen "Skvaller om årets Big Brother-deltagare [2020]" . En liknande för 2021 bör skapas när denna tråd låses. Eller så låter man bara denna tråd vara öppen.

Ah alright.. ja då kommer det kanske en liknande Tack!
2021-05-22, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Otroligt less på Sverige. Man pratar aldrig om hur män mår och att de begår oftare självmord. Viiiiidrigt land vi bor i.
Vem stoppar dig eller andra män från att föra den diskussionen? Eller ska du sitta och vänta på att kvinnor ska göra DET OCKSÅ för dig?

Nähäru, lite får ni allt göra själva om ni vill ha en förändring. Just look at us.
2021-05-22, 17:18
Medlem
Klart du kom överens med Mergim kära Nardos, han slickade din röv och svalde till och med sina aggressioner och påstod att han skojade
2021-05-22, 17:20
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vem stoppar dig eller andra män från att föra den diskussionen? Eller ska du sitta och vänta på att kvinnor ska göra DET OCKSÅ för dig?

Nähäru, lite får ni allt göra själva om ni vill ha en förändring. Just look at us.

Skulle män göra det så skulle feministerna genast kontra med att det minsann är så synd om kvinnor , osv. Alternativt skulle det hånas, eller tystas ner. Precis som att alla ska handla om Narnia därinne enligt henne själv.
2021-05-22, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Det är så sorgligt att se hur Emelie blivit svagare och mer osäker på sig själv också bara nu senaste veckan, så fort dom sett avsnitt så kritiserar hon precis allt hon själv gör.
Vem ligger bakom detta tro?

Hon kan för fan inte säga ETT ENDA ORD, utan att få mothugg eller helt *new level* av bitch-blickar från Narcos.

Jag får så jävla ont i magen. Hur i helvete är det möjligt? Tänk vilken skön stämning det hade varit om Simon varit där istället för henne.

Tycker det är fruktansvärt. Märks så tydligt att hon blir ledsen av vad Nardos säger men hon vågar/vill/orkar inte ta den konflikten.

Hon får fan inte vinna. Hon kommer förpesta mig till slutet, det är jävla sanslöst.
2021-05-22, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jävla nigger å grina, LÄGG AV
Skärp dig några dar och ge inte bardosmaffian mer bränsle inför finalen. Behöver väl inte stänga ner för det?
2021-05-22, 17:21
Medlem
Citat:
Skulle män göra det så skulle feministerna genast kontra med att det minsann är så synd om kvinnor , osv. Alternativt skulle det hånas, eller tystas ner. Precis som att alla ska handla om Narnia därinne enligt henne själv.

Nardos är inte bara huvudperson i sitt liv utan hela universum kretsar visst kring henne (har jag hört).
2021-05-22, 17:22
Medlem
Citat:
Jahaaaaa. Som män gör varje gång man tar upp en kvinnofråga menar du? Så vitt jag vet är kvinnor bättre på att backa män än tvärtom.

Är ni verkligen så sköra att ni låter lite kränkthet stoppa er? Då kanske ni förtjänar lite hån, ni som påstår att ni är det starkare könet 🤭
2021-05-22, 17:22
Medlem
xrlpyts avatar
Emelie och Tanja får hela tiden bjuda med och släpa med sig Nardos, annars "hamnar" hon själv. Efter lite tjat följde hon med till utegården, men Emelie och Tanja ville visst prata med varandra - också - så Nardos drog in igen.

Det är lugnt Nardos, TV4 har fått sina klipp om mobbning och utfrysning redan, du kan slappna av. Kanske BB kan meddela henne det i bikten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in