2021-05-22, 16:38
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Låter klokt. Udda jämnt, eller vad säger man. Programmet är ett skämt.

Nu ska jag skita i detta och ladda ESC.

Trevlig kväll

Från ett skämtprogram till ett annat skämtprogram.
2021-05-22, 16:38
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Behöver inte betyda någonting egentligen. Det är uppenbar att Nardonsfansen är den typ av målgrupp som hänger på Instagram, och använder det som propagandaplattform – för att nå ut till rätt målgrupp. Jag skulle aldrig likea en sådan kommentar, t ex. Och många med mig, tror jag.
Helt sant. Och det har ändrats rätt mycket sedan jag skrev det. Ville bara visa på att det blir tufft (och ragga extra röster till Tanja!).
2021-05-22, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Amilia har en live och får hat på hat för att hon inte kommer rösta på Nardos i finalen. Folk som håller på Nardos är verkligen GALNA

Vem röstar Amilia på?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Kommentarer BB's insta:

"Nu tar vi Tanja till miljonen!" 69 likes

"Nu tar vi Nardos till miljonen!" 200 likes

Hela nachos fasad är på IG skit i det
Medlem
1754s avatar
Citat:
Amilia har en live och får hat på hat för att hon inte kommer rösta på Nardos i finalen. Folk som håller på Nardos är verkligen GALNA

Ja, dom är sjuka. Dom är även här och förpestar med sina inlägg.
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Citat:

Samma masspsykos som i samhället i övrigt när det gäller gräddfil åt mörkhyade personer
2021-05-22, 16:40
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jävlar i mig vad Nardos spelar... Hon tror att hon är i en Hollywoodfilm nu. Tittar upp mot himlen för att "tacka gud" osv.. Hon borde tacka tv4 istället som fixat en mille åt henne.

Nardos brås på sin storebror Pedram!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Jag såg att Amilia höll på Tanja.

Nice att Amilia inte är hjärntvättad eller endast backar Nardos för att alla andra gör det på Instagram.

Nardossekten är galna. De har hatat i tidigare deltagares LIVE när de håller på.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Det är det jag menar.. det går inte att ha sådana här program i dagens samhälle.
Tänk om de skulle låta tävlingen gå rätt till och Emelie vinner. Hon skulle ju sväva i livsfara bara pga det antagligen med tanke på hur sjuka Nardos fans är. TV4 skulle aldrig tillåta att någon annan än Nardos "vinner" den här skiten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Behöver inte betyda någonting egentligen. Det är uppenbar att Nardonsfansen är den typ av målgrupp som hänger på Instagram, och använder det som propagandaplattform – för att nå ut till rätt målgrupp. Jag skulle aldrig likea en sådan kommentar, t ex. Och många med mig, tror jag.
Kanske för att gamla tanter som du inte ska beblanda dig med tonåringar på sociala medier.
2021-05-22, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är den mest narcissistiska människa jag någonsin skådat och då har jag träffat många narcissister, megalomania på en helt annan nivå.

Nu när Emelie och Tanja sitter själva så är det så skönt att höra deras normala tal. Inte ett evigt fokus på Narcos.

Och Nardos får du inte se, för då kör dom Censur.
Är det för att hon gråter?
Det var aldrig cencsr när Madde eller någon annan varit förtvivlad. Det är konstant censur kring Nardos, hon särbehandlas verkligen å det grövsta. Jag hoppas verkligen vi någon gång framöver får veta varför.

Men den här säsongen har varit allt annat än ärlig i "spelet".
2021-05-22, 16:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nardos brås på sin storebror Pedram!

Hehe japp..lika dramatiska båda två. De får slåss om Oscarsstatyetterna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem