2021-05-22, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Men sluta Nardos. Jävla tönt!! Gå o lägg dej hellre än att sabba för dom andra två…

Skönt att de ignorerar henne i alla fall.
Tyvärr ska de ändå filma henne större delen av tiden när hon sitter och spelar chockad än att filma de andra två som firar och har kul.
Medlem
essteds avatar
Haha förlåt, vill inte vara elak mot Nardos, men hon försöker ju bara få uppmärksamhet nu. Det blir svårt när de andra två firar. Bättre att bara ge upp försöket och fira själv, vafan, final för i helvete
Medlem
Chockad att DC följer Tanja och Emelie och inte ligger ligger kvar på en svimfärdig, gråtande Nardos som tackar högre makter att hon är i final.
2021-05-22, 16:34
Medlem
UncleTompas avatar
Kommentarer BB's insta:

"Nu tar vi Tanja till miljonen!" 69 likes

"Nu tar vi Nardos till miljonen!" 200 likes
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Simons fans röstar väl på Tanja nu ?
Nä inte alla. Jag kan lika gärna rösta enbart på Emelie som ett fuck-off till årets BB-produktion som förstört konceptet med att ta in folk från andra dokusåpor.
Medlem
Helvete va Nardos drar ner stämningen!

Älskar Tanja o Emelies relation o energi..dessa sista dagar kommer tyvärr suga dock för att parasiten Nardos är kvar! Nu får hon bara INTE vinna!
Och nej ”Bardos Gang”, vi vill ha ut henne pga hennes vidriga o giftiga personlighet o INTE för att hon har utländsk påbrå!!

Kan inte produktionen bara låsa in henne i ett rum med speglar så får hon underhålla sig själv fram till finalen o slippa ”känna sig utanför” o gråta o gnälla! O så slipper vi se henne! Vore guld!
Medlem
Emelie: "Oavsett vad så kommer vi ha varit här i 100 dagar."

Nej tyvärr Emelie, produktionen har räknat fel och kör bara 99 dagar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Nja, jag funderar på att avstå att rösta helt.
Tycker programmet blivit helt menlöst då det går att mobilisera massa människor som inte sett en enda minut att rösta på någon p.g.a. vad några skriver på Flashback, sedan hota andra på Instagram att rösta på en deltagare... TV4 borde införa någon slags betalvägg för att kunna rösta.

JA!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Hennes existens provocerar mig så jävla mycket av den simpla anledning som du nämner. Ingens historia är värre än hennes, ingens åsikt stämmer förutom hennes, ingens utveckling är lika bra som hennes sjksbdndkwkbekd ska gå och skalla väggen nu
Det är den mest narcissistiska människa jag någonsin skådat och då har jag träffat många narcissister, megalomania på en helt annan nivå.

Nu när Emelie och Tanja sitter själva så är det så skönt att höra deras normala tal. Inte ett evigt fokus på Narcos.
2021-05-22, 16:35
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jävlar i mig vad Nardos spelar... Hon tror att hon är i en Hollywoodfilm nu. Tittar upp mot himlen för att "tacka gud" osv.. Hon borde tacka tv4 istället som fixat en mille åt henne.
+1
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Orkar inte..är hon inte glad över att vara i final så kan hon väl traska ut direkt.

Hon kör sista pushen nu... kommer köra Hollywoodbölandet ett par timmar nu så de får mycket klipptid till morgondagens avsnitt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hmm det är Lördag idag... En liten Aftonbladet-artikel för att pusha lite extra för propagandan kanske skulle sitta fint..? Får se om det kommer en sådan snart. Som sista spiken i kistan på PK-riggningen.
Att TV4 riggar ett program som Big Brother ger inte samma rubriker som att några få på ett forum skriver rasistiskt. 4:an lär klara sig men vi vet…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in