2021-05-22, 15:27
Medlem
Anonym396s avatar
Tänk vilken dröm om soffliggaren Nardos åkte ut. Hade varit en sådan skön stämning i huset.
2021-05-22, 15:28
Medlem
Nu är röstningen strax slut. Dem har ett resultat om 2 minuter. Panikens mamma om Emelie åker
2021-05-22, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja! Det är ju fan helt sjukt. Varför ljuger man om saker som sin ålder, stjärntecken och syskon?

Vill veta allt nu. Ytterligare en anledning varför hon inte ska vinna denna säsong.
Även visar upp en lägenhet som hon inte bor i. Det är så jävla märkliga saker att ljuga om. Någon orsak måste finnas bakom och jag vill veta allt!!
2021-05-22, 15:29
Medlem
Det är så kvällen kommer se ut.Tycker det är respektlöst av henne mot dom andra fortsätta med snacket att det är hon som åker 100% 10 000ggr, speciellt när det inte blev så senast .

Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tänk stämningen i huset om Simpa åker och kvar blir Nardos, Emelie och Tanja! Emelie och Tanja kan säkert puttra på i godan ro och surra på, men tänk Nardos... "Tänk, jag trodde att JAG skulle åka ut" (i olika varianter) kommer hon att skrika hela kvällen. Det kommer att vara omöjligt för de båda andra att föra nån form av vettigt samtal och om de försöker kommer hon att gå och lägga sig, sucka tungt och läsa tittarbrev innan hon drar täcket över huvudet.
2021-05-22, 15:30
Medlem
Jag skulle betala 1mille för att se Emelies min när hon får lämna! 🤣😅
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadbishS
Varför tar du åt dig? Känner du dig träffad eller? Är du en av rasisterna som ägnar sig åt att säga vidriga rasistiska uttalanden om Nardos?

Alright grammar cop 😂

Men sluta sitt och här och påstå och anklaga människor för att vara rasister innan du har fakta, tycker du att ditt beteende är moget just nu? Tycker du du ska ta reda på information om vad detta egentligen handlar om? Alla dessa som sexism,homofobi, rasism, islamafobi etc föds ur rädsla och fördomar precis som alla andra blir utsatta för, inte bara Nardos! Att tycka att en sak är viktigare än att Judith t.ex blivit kränkt för hennes läggning är INTE jämlikhet!!! Att ställa sig på en sida är inte jämlikhet! När ni lär er att jämlikhet gäller för ALLA så kan ni yttra er.

Tål inte att man som enskild grupp ser sig som viktigare än alla andra utsatta grupper. Jag har blivit uppfostrad att älska min nästa, vem är det.?? Jo vem som helst,gay, religiös,straight, härkomst ALLA ÄR LIKA MYCKET VÄRDA! Det Nardos blivit utsatt för och det är för jävligt och det kallas även etnisk diskriminering och exakt samma sak som allt annat då det föds ur fördomar och rädsla.

Läs nedanstående ordentligt!

De mänskliga rättigheterna är ömsesidigt samverkande och odelbara. Det betyder att de olika rättigheterna utgör delar av samma helhet på ett sådant sätt att ingen enskild rättighet kan anses vara viktigare än någon annan. De mänskliga rättigheterna är också universella – de gäller för alla människor, utan åtskillnad, över hela världen, oavsett land, kultur eller specifik situation.

Edit Glömde tillägga att ovanstående är FN:s Beskrivning av vad mänskliga rättigheter innebär och betyder.
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-22 kl. 15:37.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag har knullat tjejer från både Eritrea och Somalia 👮🏽‍♀️✌️

Det gör dig inte till mindre rasist för det.
Du verkar även vara ett sexistiskt svin även fast du (enligt egen utsago) minsann legat med tjejer. Hur går den matten ihop i ditt huvud?
2021-05-22, 15:31
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag ser det som att hon berättade om bakgrunden till att hon är så positiv och tacksam för att vara vid liv och att hon därför vill uppleva allt hon kan för hon vet hur skört livet kan vara. Tycker inte hon berättar det som en snyfthistoria som ska hjälpa henne vinna utan ger en insikt i vem människan bakom "Trubbel-bubbel-Tanja" är.

eehhh...jaaaa....men detta visste vi ju redan innan. Det fattar man ju själv dessutom utan att hon säger det. Har man haft en nära döden upplevelse så blir man så.
Medlem
Nu gapade Nardos på Emelie att hon härmar henne och Simon. Är hon HELT jävla dum i huvudet eller
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Nu är röstningen strax slut. Dem har ett resultat om 2 minuter. Panikens mamma om Emelie åker

du kan vara lugn simon åker

om emelie eller tanja åker så är det riggat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Även visar upp en lägenhet som hon inte bor i. Det är så jävla märkliga saker att ljuga om. Någon orsak måste finnas bakom och jag vill veta allt!!
Ja med vill Veta vad hon döljer och ljuger för
2021-05-22, 15:32
Medlem
1754s avatar
Fan, nu blir jag nervös också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här