2021-05-22, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det verkar vara fritt fram att göra det här. Hillbilly.
Det är väl gamla regler att man får uttrycka sig vidrigt om allt och alla här? Kolla på vad ni skrivit hela säsongen.

Vad vi skrivit? Jag har knappt skrivit något alls.. Så kom med något annat..
Medlem
Fan vilka störiga horungar HÅLL KÄFT
Medlem
xrlpyts avatar
nu är det bra tv
2021-05-22, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Hela hon är skum ljuger döljer något märks helt uppenbart.
Mm. Det är mycket som inte stämmer och då har hon knappt sagt ett ord om sig själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nej jag tar inte åt mig, jag skulle aldrig få för mig att uttrycka mig rasistiskt eller kalla folk för öknamn i något sammanhang. Däremot blir jag irriterad över såna som du som kastar skit på alla för att ett fåtal inte kan bete sig. Det - om nåt - är IQ-befriat.

Jag har inte kastat skit på alla, jag vet inte om du lider av lässvårigheter men jag sa att ”inget skulle göra mig lyckligare än att se rasisterna brinna när Nardos vinner” och alla dessa vidriga människor som utrycker sig på ett rasistiskt sätt är iq-befriad. Säger ju mer om dig som försvarar rasisterna 🤮
Medlem
bowlingjockes avatar
2 minuter gick det, sen ville Nardos vara i centrum igen.
2021-05-22, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Finns ingen skyldig het för varken Nardos eller någon annan att berätta allt om sitt liv i live-TV. Eller står det i avtalet?

Varför har Simon dolt massa saker isåfall?
Verkligen inte. Hennes familj är totalt ointressant för mig. Jag hejar på nardos för att hon är just nardos ❤
2021-05-22, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Visst hävdar hon att hon är 22? Fast hon är 23. Det hela är mycket märkligt då det är lätt att kolla upp. Samma sak med att hon säger att hon är skorpion fast hon inte är det. Skynda på och utred detta och skapa ett drev utan dess like!

Ja! Det är ju fan helt sjukt. Varför ljuger man om saker som sin ålder, stjärntecken och syskon?

Vill veta allt nu. Ytterligare en anledning varför hon inte ska vinna denna säsong.
2021-05-22, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Så är det. man ser det rakt igenom!! men det visste jag redan för några dagar sen
han har gjort bort sig för mycket sen har dom andra 3 för mycket stöd

Tänk stämningen i huset om Simpa åker och kvar blir Nardos, Emelie och Tanja! Emelie och Tanja kan säkert puttra på i godan ro och surra på, men tänk Nardos... "Tänk, jag trodde att JAG skulle åka ut" (i olika varianter) kommer hon att skrika hela kvällen. Det kommer att vara omöjligt för de båda andra att föra nån form av vettigt samtal och om de försöker kommer hon att gå och lägga sig, sucka tungt och läsa tittarbrev innan hon drar täcket över huvudet.
2021-05-22, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necet
https://www.mitti.se/nyheter/laskiga-orhangen-pa-kroken/dbbokb!k@sLB1r0mhD1UWAywuyWlg/

Nardos som 10 åring, samt hennes bror Yohannes som 5 åring

Kolla datumet på artikeln - den är från 2015. Nardos är ju knappast 16 idag.
Men i övrigt är det mycket som är skumt med hennes förflutna.
2021-05-22, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Folk fattar inte att vi här på Flashback inte är rasister.
När man blir arg på nån så skriver man det elakaste man kommer på.
Om det är en tjock person man ogillar så skriver man äckliga fetto, en svart så kan det bli jävla neger osv..
Det betyder inte att man är rasist.
Jag kallar Nardos neger när hon uppför sig illa.
Men ni som hängt med vet att den överlägset populäraste deltagaren i Big Brother Sverige genom tiderna på Flashback och discord är Roddan, och han får man väl räkna som svart 👮🏽‍♀️✌️🏒🥰

OK. Ditt försvarstal är alltså "Jag är inte rasist. Jag är bara en genomvidrig människa i allmänhet"
2021-05-22, 15:27
Medlem
Haha alltså att mergim bor i sin rosa bb hoodie och jeansjacka med sig själv, Nardos och Adrian på... det är så sjukt. Han har samma outfit hela tiden. snacka om att vilja vara relevant

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in