2021-05-22, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Antar att du inte lyssnat?
Vänsterblivna idioter brukar inte bry sig om nåt annat än sin egen skit.
Ja, men just det. Det ska absolut komma från någon som ser ner på folk pga deras hudfärg, och som känner behovet att använda öknamn baserade på deras ursprung.
2021-05-22, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Nä. Det var på väg att ebba ut igen tills du vare tvungen att återigen lyfta det

Idag hoppas jag Nardos eller Simon ryker. Emelie har lyckats manipulera mig lite så hon kan klara sig. Tanja är den enda värdiga vinnaren!

+1
2021-05-22, 14:56
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Som den självplågare jag är ska jag givetvis titta på klippet. Vad kan man ställa för psykologiskt utlåtande om det? Tur att det snart är över och man kan återgå till sitt normala liv snart. Förra året kände jag en saknade när skiten var slut, nu längtar jag till det är över.

Det kallas patologisk masochism, jag verkar lida av samma åkomma själv då jag inte kan låta bli att titta även fast jag blir hatisk och rosenrasande.
Idag har jag dock hållit mig ifrån skiten och gjort gubben sällskap vid hockeysändningarna istället, mycket bättre för humöret.

Är glad att jag väntade med att rösta för det verkar som om Simon behöver mina röster idag om man ska tro på pollarna.
Ikväll kommer jag dock att titta men först ska jag koppla ett expansionskärl till skallen så den inte exploderar av ilska.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-22, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Nä. Det var på väg att ebba ut igen tills du vare tvungen att återigen lyfta det

Idag hoppas jag Nardos eller Simon ryker. Emelie har lyckats manipulera mig lite så hon kan klara sig. Tanja är den enda värdiga vinnaren!
Vad i helvete är det jag läser, Tomp.
2021-05-22, 14:57
Medlem
Citat:
Dom riktiga rasisterna är såna som Alex som var med förra säsongen, han och hans gelikar sitter på Instagram och pushar för att nardos ska vinna bara för hon är svart och kommer från orten
Jag vill Tanja vinner för hon är bäst, inte för hon är brännskadad lr nåt annat.

ja han och diego är dem största rasisterna dem hatar vita så mycket skit som framförallt diego spytt över simon rena lögner allt bara för att nardos ska vinna

tvi spottar på sådana personer
2021-05-22, 14:58
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
https://www.instagram.com/p/BBSleSPqEG4CALOqhUyhMNulIyQTHSTivFy-cY0/?utm_medium=copy_link

Shit jag visste inte att Tanja hade brännskador i ansiktet också

hur har du kunnat undgå det ?? ! !

Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Tror fan det. Bräck en nära-döden-upplevelse blir svårt. Tanja har undvikit att tala om händelsen men efter avsnitten som visats, där hon knappt synts så tänkte hon nog om.
Hon visade sig nu och utnyttjade medvetet sin story. Men d e ok.
2021-05-22, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Simon går runt och är lycklig för han tror han kommer vara en av finalisterna

han är väl som han alltid är men du kan vara lugn du kommer få skriva 5-6 inlägg där du kommer få spy galla över honom när han lämnar varför förbereder du itne dem nu så du bara kan posta dem direkt vettja

simon åker hem 100%
2021-05-22, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja han och diego är dem största rasisterna dem hatar vita så mycket skit som framförallt diego spytt över simon rena lögner allt bara för att nardos ska vinna

tvi spottar på sådana personer

Sitt lugnt i båten, Allan, vi vinner det här.
2021-05-22, 15:00
Medlem
Citat:
Oj, det tror jag vi nog alla vet.
Men för mig är jävla feta äckel lr fula neger samma skit.
När man blir arg på nån så säger man det elakaste man kommer på, så är det bara, och nardos aka negern är emellanåt helt slut.
Sen om det är politiskt korrekt lr inte bryr sig inte jag lr Flashback om.
Häng på mammagruppen på Facebook där alla andra Samhallstöntar hänger 👮🏽‍♀️😂

Problemet är att en del saker faktiskt är olagliga att säga/skriva enligt svensk lag, oavsett vad Flashback tycker. Det är dessutom fullt möjligt att tycka illa om folk utan att kalla dem det ena och det andra.

Jag blir t.ex. galen på att Nardos tjatar hela tiden om att hon ska åka ut. Jag hoppas hon åker ut för att hon är skrikig, otrevlig, egocentrisk och saknar både empati och självinsikt. Inte av nån annan orsak.
Medlem
1 timme lite drygt tills att alkisen får lämna huset. yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Sitt lugnt i båten, Allan, vi vinner det här.

nja jag hoppas men är fan tveksam
2021-05-22, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
han är väl som han alltid är men du kan vara lugn du kommer få skriva 5-6 inlägg där du kommer få spy galla över honom när han lämnar varför förbereder du itne dem nu så du bara kan posta dem direkt vettja

simon åker hem 100%

Ursäkta?
tycker just nu bara synd om honom för han kommer bli enormt besviken då han är inställd på att vara kvar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in