2021-05-22, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Får se om jag tittar där vid tillfälle. Jag försöker bojkotta BB-produktionen på sociala medier.
DET var fan det sjukaste jag sett. Narcos sitter i trettio minuter och ifrågasätter Emelie om varför Emelie inte vill vara Mössans vän. Bara det för fan Emelie till en vinnare och då är hon ingen stor favorit för mig. Undrar om övriga i huset har fått varningar om att absolut inte tjafsa eller slag mot Narcos. Jag förstår inte hur Emelie stod ut så länge i samtalet.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Narnia har verkligen lyckats skapa stel stämning i huset dom sista dagarna som är kvar. Det var den stelaste middagen ever nyss.
Tänk om Nardos åker ut idag. Stämningen skulle vara så mycket bättre.

Synd att vi inte får se det i avsnitten.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kollade nyss på bråket från igår och alltså... Nardos är ju... sjuk?

Förstår inte varifrån hon fått att hon tror sig ha rätt att:
1. Tala för andra
2. Bestämma hur andra ska agera
3. Tillskriva andra känslor och sedan vägra lyssna när de säger att det är fel

Hade jag fått säga en sak till henne, hade det varit att hon kan börja ta ansvar över sina egna handlingar och känslor innan hon försöker ta ansvar över någon annans handlingar och känslor. VARFÖR tror hon att hennes sätt att agera är någon universell lösning som alla runt henne ska följa och spela med i? Gör som du gör, så får andra gör som de gör och vill göra. Försök inte få någon att tro att de har mindre rätt att känna saker för att du känner annorlunda. Och försök inte få någon att tro att deras agerande är fel bara för att det inte faller innanför dina ramar för hur DU vill att någon ska agera.

"Det är där vi är olika Emelie", ja tacka FAN för det, Nardos. Att det finns människor som inte är som du.

Någon måste plocka ner den här bruden på jorden och det är nu. Helst igår. Helst för 100 dagar sedan. Hon cirkulerar i detta nu runt i atmosfären med allt annat rymdskrot. Sättet hon tittar på sig själv är rent obehagligt. Tindrar med ögonen, ler ett förföriskt leende och sträcker ut tungan som att hon vill hångla upp sig själv till tonerna av "Love is a bitch".

Sluta ge narcissister som Nardos luft.

Ja hon säger ju själv att dem är olika men vägrar släppa det som att hon vill att Emelie ska lägga sig platt och säga ”du har rätt jag har fel”
2021-05-22, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jamen har hon inte pratat om det tidigare? Det känns bekant på nåt sätt? (Det behöver ju inte vara mer sant för det iofs).
🤷‍♀️ Inget jag har hört men det vore ju en konstig sak att ljuga ihop. Men hon är ju konstig och vill alltid vara värst så hon skulle ju kunna hitta på en sådan sak.
2021-05-22, 13:34
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tänk om Nardos åker ut idag. Stämningen skulle vara så mycket bättre.

Synd att vi inte får se det i avsnitten.

Ja! Tanja, Simon och Emelie hade nog varit en skön trio. Dem balanserar varandra väl
2021-05-22, 13:35
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Men bara lägg ner.
Nej
2021-05-22, 13:36
Medlem
Citat:
Simon och Tanya duschar nakna.

Det märks att många härinne har tillkommit på sistone bara för att försvara Narnia till 100%, fast man inte ens tittar på programmet.
Jag ser programmet .Men allt hat mot Nardos är så överdrivet . Jag har röstat på Nardos sen bb började . Ja hon är högljudd men jag sänker ljudet när det är som värst. Men som sagt ,det hatet hon får emot sig är inte friskt
2021-05-22, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kollade nyss på bråket från igår och alltså... Nardos är ju... sjuk?

Förstår inte varifrån hon fått att hon tror sig ha rätt att:
1. Tala för andra
2. Bestämma hur andra ska agera
3. Tillskriva andra känslor och sedan vägra lyssna när de säger att det är fel

Hade jag fått säga en sak till henne, hade det varit att hon kan börja ta ansvar över sina egna handlingar och känslor innan hon försöker ta ansvar över någon annans handlingar och känslor. VARFÖR tror hon att hennes sätt att agera är någon universell lösning som alla runt henne ska följa och spela med i? Gör som du gör, så får andra gör som de gör och vill göra. Försök inte få någon att tro att de har mindre rätt att känna saker för att du känner annorlunda. Och försök inte få någon att tro att deras agerande är fel bara för att det inte faller innanför dina ramar för hur DU vill att någon ska agera.

"Det är där vi är olika Emelie", ja tacka FAN för det, Nardos. Att det finns människor som inte är som du.

Någon måste plocka ner den här bruden på jorden och det är nu. Helst igår. Helst för 100 dagar sedan. Hon cirkulerar i detta nu runt i atmosfären med allt annat rymdskrot. Sättet hon tittar på sig själv är rent obehagligt. Tindrar med ögonen, ler ett förföriskt leende och sträcker ut tungan som att hon vill hångla upp sig själv till tonerna av "Love is a bitch".

Sluta ge narcissister som Nardos luft.

+10000
2021-05-22, 13:38
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag ser programmet .Men allt hat mot Nardos är så överdrivet . Jag har röstat på Nardos sen bb började . Ja hon är högljudd men jag sänker ljudet när det är som värst. Men som sagt ,det hatet hon får emot sig är inte friskt

Du kan knappast ha sett programmet om du tycker apflickan är ärlig
Medlem
Ghandis avatar
INSER dom att dom talar till tittarna o inte till varandra?!?!?!?!?!?!?!?!

Dom struntar i att skriva tal o bara pratar utan förbereda sig. Och pratar med varandra o säger att det inte spelar ngn roll om det blir fel o d inte e viktigt o dom inte har ngt att säga dom har sagt allt på 98 dagar....
Respektlöst mot tittarna att inte ta det seriöst. Det kan vara avgörande det dom säger. och hur dom beter sig nu.

Ut med simon
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Ja hon säger ju själv att dem är olika men vägrar släppa det som att hon vill att Emelie ska lägga sig platt och säga ”du har rätt jag har fel”
''Du har en poäng, Nardos. Jag borde ha försökt vara vän med Adrian.

Förlåt, att jag jämför problem.

Jag borde inte ha försvarat Madde och sett det från Adrians perspektiv''

Det ville Nardos att Emelie skulle säga. Emelie är en av få som inte har anslutit sig till sekten runt Nardos i huset. Det måste hon få kredd för.
2021-05-22, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019

På vilket sätt får hon mer hat än någon annan? Kan hålla med om att det finns några i den här tråden med ett medeltida ordförråd, men dessa är en minoritet. Annars så tycker jag inte att hon får mer hat än vad Simon eller Emelie fått genom säsongen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in