2021-05-22, 13:07
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Tönta dig inte. Hon satt hukad med ryggen mot kameran och skubbade runt innanför baddräkten ett bra tag på slutet av sin duschning.
Seriöst, vad får ni ut av att sitta och hitta på hat och fjant mot en person ni inte känner, och som bjuder på mer än tillräcklig med saker själv man kan vara upprörd och irriterad på???

När man skriver nedre regioner så innebär det könsorgansområdet och stjärten, inte benen. Hon tvättade inte där.
Så återigen, varför ljuger du?
2021-05-22, 13:07
Medlem
Blandat med alla Nardos-hyllningar på insta:
För 4h sen
"Bra Nardos att du satte Emelie på plats?"

???
Vad är det för fel på folk?
2021-05-22, 13:08
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ligger uppe på Instagram. Nej, nu har jag samlat mig lite så nu ska jag kolla på klippet från gårdagen.

Får se om jag tittar där vid tillfälle. Jag försöker bojkotta BB-produktionen på sociala medier.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Exakt. Nardos har 0% chans att vinna iaf. Det är ju tur det.
Skojar du?

Nardos har TV4 och förorten bakom sig. Alla influencers som leker goda kommer uppmana sina följare som inte tittar på BB att rösta på Nardos pga rasism.

Jag blir förvånad om inte Nardos vinner.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
När man skriver nedre regioner så innebär det könsorgansområdet och stjärten, inte benen. Hon tvättade inte där.
Så återigen, varför ljuger du?

Nardos med fiskfittan, mmm gott
2021-05-22, 13:10
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Nardos med fiskfittan, mmm gott

Fyfan vad mycket illaluktande könsdofter det måste vara där. Det måste ju lukta om henne även när hon har kläder på sig. Euuw.
2021-05-22, 13:11
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Skojar du?

Nardos har TV4 och förorten bakom sig. Alla influencers som leker goda kommer uppmana sina följare som inte tittar på BB att rösta på Nardos pga rasism.

Tanja har 120k på Instagram och kommer få Simons röster på måndag. Hon är oslagbar i denna final.
2021-05-22, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Å alla småbrudarna vill vara som Nardos och tycker hon är en så STARK kvinna (medan hon i riktiga världen bara uppfattas som oförskämd). Tänk när hela svansen anammar hennes beteende och skriker och dessutom tror det är normalt och bra att göra det!
Stark kvinna? Hjärndöd kvinna som bara kan skrika undrar hur många normala arbetsplatser hon skulle funka knappt Samhall
2021-05-22, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Tanja har 120k på Instagram och kommer få Simons röster på måndag. Hon är oslagbar i denna final.

räkna sen med att minst 1 stor influencer konto som varit tyst under hela bb kommer uppmana sina följare att rösta på tanja precis som jocke och gustav gjorde med sami förra året
Medlem
pukkas avatar
Nardos är allt annat än en stark kvinna. Hon har bara taskig uppfostran och stor käft😂 En stark kvinna är som Tanja.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu ser jag en zombie-apokalyps framför mig. En hel armé full med Narcosar! Fy fan vilken mardröm.

Tror vi på att Narcos kusin dog av blixten?

Jamen har hon inte pratat om det tidigare? Det känns bekant på nåt sätt? (Det behöver ju inte vara mer sant för det iofs).
2021-05-22, 13:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Skojar du?

Undrar om en del av influencorna fått en liten slant av tv4 produktionen för att kampanja för deras prinsessa så det inte ser lika galet ut när hon "vinner".. Inget förvånar mig sörru.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in