2021-05-22, 11:31
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Jag älskar också honom, utan att ens ha sett honom. Och nu har jag dessutom missat honom. Men han var lite vassare med sina kommentarer förra säsongen, då sågade han ju verkligen deltagarna med sina kommentarer 😂 Skolveckan 2020 när han var magister och de hade kunskapsprovet med ballonger ♥️

Efter att Sami hade fått fisspray: "Tack Sami, lämna klassrummet, du stinker skit. Gå och gör nåt vettigt, plugga lite kanske."
2021-05-22, 11:32
Medlem
Anonym396s avatar
Nu säger Nardos att hon förstår Simon och att hon tycker det är jobbigt med Tanja som är positiv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag fattar inte heller. Är de döva? Blinda? Utvecklingsstörda? Vad är deras problem som ens orkar umgås med henne en sekund? Hade hellre suttit fastklistrad med Mergim i resten av mitt liv än att umgås med Narcos en minut. Hoppas verkligen ingen kommer umgås med henne på utsidan.

Ja, och DET säger en hel del.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Det enda rätta vore att Nardos får lämna idag. Förstår inte hur folk kan rösta på henne, jobbigare människa får man leta efter. Mina två röster gick till Tanja.

Hon är fruktansvärt jobbig! När de var många därinne så "blandades det ut" och märktes inte lika mycket som det gör nu. Nu är hon konstant i centrum och SKRIKER och även när hon inte är i centrum så hamnar hon i centrum för att hon skriker.
Medlem
Snälla Tanja, sluta peppa idioterna som inte ens kan säga grattis
Medlem
Hade jag varit med hade jag tacklat Simon Crymon så hårt att han mestadels skulle suttit och bölat resten av säsongen. Eller ja just ja det gör han ju redan🤣 fast då hade det varit äkta gråt för en gångs skull
2021-05-22, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hoppas Nardos förlorar med 35-0 utan inlines.
ja, hoppas hoppas. Då blir det "det är orättvist, dom har en kille i sitt lag, fattar du? Killar är bättre"
2021-05-22, 11:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Kommer fan göra som du och lägga mina två röster på Simon!?
Har velat mellan Tanja och Simon, men varje liten chans att få ut Nardos måste vi ju ta!

Om det skulle resultera i att underbara Tanja åker ut so be it, får isf se det som en sorglig men tyvärr nödvändig colleteral dammage.

Jäkla svårt läge, men det känns bättre efter att ha röstat. Nu är det bortom ens kontroll..!

Hoppas hoppas hoppas..
2021-05-22, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Hade jag varit med hade jag tacklat Simon Crymon så hårt att han mestadels skulle suttit och bölat resten av säsongen. Eller ja just ja det gör han ju redan🤣 fast då hade det varit äkta gråt för en gångs skull

hade jag varit med hade jag gått donald brashear mode om du så mycket som tittat mot simons håll sen är det du som bölat

du vet dem bästa spelarna har alltid en heavy weight = polis som skyddar dem
2021-05-22, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Kollade lite igen på bråket som Nardos startade och när de tittade på avsnittet. Så sorgligt när man ser hur Emelie alltid säger ”du är så rolig Nardos” till hennes bikter och alltid påpekar hur rolig hon är i programmet. Det har hon gjort i de andra avsnitten med, hon det liksom enligt henne hennes ”storhet”. Medans Nardos alltid påpekar Emelies brister. Och så säger folk att Emelie är en dålig vän till Nardos.

Tyvärr hoppas jag BB vågar skicka ut Nardos om hon faktiskt får minst röster. Hoppas att de inte fått hot de med och har kvar henne av den anledningen.

Jag fattar inte heller hur folk kan säga att Emelie inte har varit en bra vän till Nardos, baserat på vad? Att hon valde Madde till allt? Ja, men det betyder ju inte att hon inte är bra vän med Nardos för det, hon är bara bättre vän med Madde.

Men Nardos klarar ju inte av att inte vara någons nummer 1. Därför hon sitter och försvarar Adrian till helvetet och tillbaka, sa hon klia så kliade han. Jag skulle ALDRIG vara vän med en som Nardos, hon är ju fan sinnesstörd.
2021-05-22, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
De har delat in Emelie och Nardos i samma lag för att de ska bli utklassade och som vanligt ska det vara såååå synd om Nardos. Underbart...🙄

...eller för att Simon och Tanja var i samma lag under hockeyveckan och får nu chansen tillsammans igen?
2021-05-22, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag fattar inte heller. Är de döva? Blinda? Utvecklingsstörda? Vad är deras problem som ens orkar umgås med henne en sekund? Hade hellre suttit fastklistrad med Mergim i resten av mitt liv än att umgås med Narcos en minut. Hoppas verkligen ingen kommer umgås med henne på utsidan.
+1 tvivlar på att någon kommer att umgås med henne på utsidan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in