Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Kollade lite igen på bråket som Nardos startade och när de tittade på avsnittet. Så sorgligt när man ser hur Emelie alltid säger ”du är så rolig Nardos” till hennes bikter och alltid påpekar hur rolig hon är i programmet. Det har hon gjort i de andra avsnitten med, hon det liksom enligt henne hennes ”storhet”. Medans Nardos alltid påpekar Emelies brister. Och så säger folk att Emelie är en dålig vän till Nardos.
Tyvärr hoppas jag BB vågar skicka ut Nardos om hon faktiskt får minst röster. Hoppas att de inte fått hot de med och har kvar henne av den anledningen.
Jag fattar inte heller hur folk kan säga att Emelie inte har varit en bra vän till Nardos, baserat på vad? Att hon valde Madde till allt? Ja, men det betyder ju inte att hon inte är bra vän med Nardos för det, hon är bara bättre vän med Madde.
Men Nardos klarar ju inte av att inte vara någons nummer 1. Därför hon sitter och försvarar Adrian till helvetet och tillbaka, sa hon klia så kliade han. Jag skulle ALDRIG vara vän med en som Nardos, hon är ju fan sinnesstörd.