Tur att kunskapsfågeln är med nu iallafall, han gör fan hela bb. Han förtjänar fan miljonen 😂
Vore kul att se vem som gör rösten till denna lille godingen 😆
Jag vet! Var nog bra att jag inte såg gårdagens tjafs på kvällen. Räckte att jag läste om Narcos beteende. Jag förstår inte hur de där inne inte flippar. Jag hade fan tagit den största kniven jag hittat och skurit halsen av skriket om jag bott med människan. Hade lätt varit värt ett liv i fängelse för det.
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Oj oj, Ketchup är pilsk idag. Me like.
Så är det alltid någon som måste dra det för för långt. 👎 Gå och göm er.
Men jävlar vad elak nardos är! Snälla säg att hon åker ut idag så dom därinne kan få njuta sista dagarna. Hon är ju så jävla elak mot Simon just nu och ska tjata om Adrian hela tiden. Fyfan!
Gör det inte. Jag somnade förbannad och med en vilopuls på 180 igår efter att ha behövt se (och HÖRA) fanskapet, ej värt. Det enda positiva är att hon skämmer ut sig själv något så extremt, och tappar kanske en och annan röst.
Var är dom som hojtade hej vilt om hennes utveckling och stora förändring? Undrar genuint.
Som den självplågare jag är ska jag givetvis titta på klippet. Vad kan man ställa för psykologiskt utlåtande om det? Tur att det snart är över och man kan återgå till sitt normala liv snart. Förra året kände jag en saknade när skiten var slut, nu längtar jag till det är över.