Citat:
1. Att säga "vi vill ju ha provat det mesta innan vi dör" kan ju vem som helst säga, det är ju inte nödvändigtvis att han varit med i "Innan vi dör" utan att vi ska tro det. Medan han bara likt många andra faktiskt vill testa det mesta innan han dör. Allt som sägs är inte allmänt kända ledtrådar, eller ens tänkta som direkta ledtrådar tänker jag vi har lärt oss - av hela säsong 1.
2. Ung detektiv var han som röstskådespelare i Scooby doo. Passar också in på Adam, av en händelse, då många tänkte att Young Wallander = polis = detektiv.
3. Han har sagt "Jag har torkat mina tårar" handskar har det inte varit tal om. Han har tex åkt ur Idol och Let's Dance, kanske därför han torkat sina tårar och gått vidare.
Annars har han talat ut i media om att han mått psykiskt dåligt. Gråtit ut i pressen som man brukar säga. Återigen, man kan ha torkat sina tårar utan att ha varit med i "Torka aldrig tårar utan handskar" och återigen, en av många avledningar till Adam Pålsson.
Vill man verkligen veta så läser man igenom tråden nästa säsong. 🤣 Jag trodde ju faktiskt Adam tills jag gjorde just det. Slopade det helt rätt tidigt. Flashback vet, det kan man ge sig fan på!
Alltför bokstavligt ska inget tas. Anders Bagge var ingen sportstjärna för att han hade svenskt rekord i löpning, han var inte heller Kenny Bräck för att han gillade motorer och gav bort chokladbräck. Robert Wells var inte Joe Labero för att han skapade magi med fingrarna eller händerna. Osv.